ja das euhm..... shitquote:
zat geen USB op dus heb je niets aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:12 schreef 22 het volgende:
Ik zat te denken of ik de pannen wilde hebben......weg.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat geen USB op dus heb je niets aan.
Wow, jij hebt facebook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Op Facebook:
iBood Internet's Best offer
Wat vinden jullie van de iBOOD Hunt tot nu toe? Hebben jullie al wat weten te scoren?
Dank je, ik heb het mij de hele hunt al afgevraagd wat jij zou doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als er nu een tablet zou komen, koop ik hem wss niet eens. Dus waarom ik nog kijk, ik weet het niet.
Ja eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als er nu een tablet zou komen, koop ik hem wss niet eens. Dus waarom ik nog kijk, ik weet het niet.
Ah dacht al.quote:
Vooral handig dan zo'n pannenset en een LED TV.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef 22 het volgende:
Ze verwachten binnenkort denk ik grote stroomuitval?
Ghehe, nee joh wat denk jij nou dat een fokmod tijd heeft voor facebookquote:
begin deze week een bamboooo a4. 120 euro of zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die import meuk uit China meer dan je lief is, deze bende valt nogal tegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef tralalala het volgende:
Geeft dat LED tegenwoordig al een beetje licht?
2012 hè...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef 22 het volgende:
Ze verwachten binnenkort denk ik grote stroomuitval?
Wel een ekte Maglitequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die import meuk uit China meer dan je lief is, deze bende valt nogal tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |