abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:28:36 #126
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100593745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef Boosbaard het volgende:

[..]

De hogere klassen pakken ook wat ze pakken kunnen.. ze krijgen het verkeerde voorbeeld van eigen verantwoordelijkheid.

NRC schreef het volgende:

"De deskundigen wijzen op de voorbeelden die deze jongeren krijgen uit de 'officiële maatschappij':

bankiers die roekeloos omgingen met andermans geld, palementsleden die sjoemelden met hun declaraties, politieagenten die zich lieten omkopen door journalisten en politici die zich lieten fêteren door een rijke mediamagnaat. Niet dat de relschoppers het zo welsprekend zullen uitdrukken. Dit is geen georganiseerd protest tegen de autoriteiten of de overheid, zoals eerdere studentenrellen."
Precies, niemand voelt zich verantwoordelijk voor de maatschappij als geheel.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_100593768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Niets voor ze doen en ze de grond intrappen is het recept voor toekomstige problemen.
Als je toch subsidie over :') hebt, kun je ze beter wat anders aanleren, vind je zelf niet? :|W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:30:08 #128
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100593799
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:27 schreef MrJones het volgende:

[..]

En de tegenbewegingen die op gang zijn gekomen in Engeland? Is dat geen gezamenlijkheid?
Zeker wel, het is juist het bewijs van de kracht van gezamenlijkheid, maar geldt te beperkt.
Fotoboek
pi_100593848
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je toch subsidie over :') hebt, kun je ze beter wat anders aanleren, vind je zelf niet? :|W
Met sociale zekerheid koop je sociale onrust af. Zo simpel is het ja.

Als jij denkt dat iedereen zichzelf wat aan kan leren, droom dan vooral verder, want er zal _altijd_ een arme sociale onderklasse blijven...hoe je de maatschappij ook inricht.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:31:45 #130
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_100593872
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niets mis met lessen vechtsport.
Fotoboek
pi_100593874
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Zeker wel, het is juist het bewijs van de kracht van gezamenlijkheid, maar geldt te beperkt.
Maar het geeft aan dat dat gevoel van gezamenlijkheid wel degelijk bestaat, in tegenstelling tot wat er werd beweerd.
pi_100593891
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Met sociale zekerheid koop je sociale onrust af. Zo simpel is het ja.

Als jij denkt dat iedereen zichzelf wat aan kan leren, droom dan vooral verder, want er zal _altijd_ een arme sociale onderklasse blijven...hoe je de maatschappij ook inricht.
Vooral geweld stimuleren, lekker linkse drol van me.

Educatie, prima. Iedereen kan iets leren. Al is het maar op een knopje drukken in de fabriek. Heb je ze wel es ontmoet? :D
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_100593925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:31 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Aan gewelddadige klootzakjes wel.

Leuk als 20% die sport gebruikt om de agressie te kanaliseren. Die 80% luie maar agressieve rest staat volgende week de nieuwe trucjes op je vriendin uit te proberen. :W

pi_100593928
quote:

[..]

Nee, maar geef ze dan ook gratis aan de goede burgers.
pi_100594067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:33 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nee, maar geef ze dan ook gratis aan de goede burgers.
Voor de goede burgers wordt opera gesubsidieerd.
pi_100594112
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vooral geweld stimuleren, lekker linkse drol van me.

Educatie, prima. Iedereen kan iets leren. Al is het maar op een knopje drukken in de fabriek. Heb je ze wel es ontmoet? :D
If you give peanuts you get monkeys.
pi_100594279
quote:

[..]

Mwah...misschien zou je ze schaakles kunnen geven? Leren ze ipv hun vuisten hun hersens te gebruiken.
pi_100594374
Karate is juist discipline en het beheersen van je agressie.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100594391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah...misschien zou je ze schaakles kunnen geven? Leren ze ipv hun vuisten hun hersens te gebruiken.
Over het algemeen worden dit soort kickbokslessen gecombineerd met 'maatschappelijke lessen' door degene die de kickbokslessen geeft. Onder het motto: ze aanspreken op een manier die ze begrijpen cq. respecteren. Of het werkt, ik weet het niet.
  Moderator donderdag 11 augustus 2011 @ 12:43:25 #140
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100594407
bij vechtsport (als het een goede leraar is) leer je ook nadenken
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:47:25 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100594611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef De_Nuance het volgende:
Karate is juist discipline en het beheersen van je agressie.
Juist. Zo leer je op een goede manier je agressie te kanaliseren.

Daarnaast vang je meer vliegen met stroop dan met stront, net als dat je meer jongeren bereikt met deze vechtsportworkshops dan met schaaklessen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_100594674
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef MrJones het volgende:

[..]

Voor de goede burgers wordt opera gesubsidieerd.
Ik wil geen opera :P
pi_100594687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef MrJones het volgende:

[..]

Over het algemeen worden dit soort kickbokslessen gecombineerd met 'maatschappelijke lessen' door degene die de kickbokslessen geeft. Onder het motto: ze aanspreken op een manier die ze begrijpen cq. respecteren. Of het werkt, ik weet het niet.
Tuurlijk werkt dat niet. Dovemansoren. Pomp er maar lekker geld in. Maar ondertussen wordt iets echt heel simpels vergeten: Niks kan dit soort gasten ook maar iets schelen, behalve geld, status en ik, ik ik.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100594747
Die kickbokslessen werken toch juist wel? Hoor er iig alleen maar positieve verhalen over.

Het is trouwens ook niet zo dat ze alleen gesubsidieerd worden aan jeugddelinquenten, in tegendeel. Vaak hoort het gewoon bij de subsidie voor een kanswijk, dus ook veel jongeren waarvan de ouders geen poen hebben om zoiets te bekostigen maar nooit in aanraking zijn geweest met de politie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100594864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Tuurlijk werkt dat niet. Dovemansoren. Pomp er maar lekker geld in. Maar ondertussen wordt iets echt heel simpels vergeten: Niks kan dit soort gasten ook maar iets schelen, behalve geld, status en ik, ik ik.
Waarom, als er een positief effect is aan te tonen (en ik zeg als), zou je het niet doen? Beleid hoort gericht te zijn op effecten, niet op het pleasen van onderbuikgevoelens. Dus werkt het (aantoonbaar): prima. Werk het niet: stoppen.
pi_100594888
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat is ook het voorbeeld wat we met z'n allen geven...geld en ikke, ikke, ikke...meer telt er ook niet meer in onze maatschappij.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:53:41 #147
324665 meth77
to do or not to do
pi_100594906
alle winkeliers een twee wapens met rubberkogels geven
pi_100594956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef MrJones het volgende:

[..]

Waarom, als er een positief effect is aan te tonen (en ik zeg als), zou je het niet doen? Beleid hoort gericht te zijn op effecten, niet op het pleasen van onderbuikgevoelens. Dus werkt het (aantoonbaar): prima. Werk het niet: stoppen.
Gegeven dat het ook een lange termijn effect heeft, prima.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100594976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oei, nu maak je wel een denkfout! O-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_100595015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:54 schreef djenneke het volgende:

[..]

Gegeven dat het ook een lange termijn effect heeft, prima.
Evident. Alleen het vervelende is dat je het eerst zult moeten proberen, voordat je daar iets zinnigs over kunt zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')