abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100601057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

:* Voelt meteen beter op 't forum. :P
Vind ik ook. Ik span de regenboog vast.

quote:
Er is ook een positief punt. Dat we hier nu met z'n allen kunnen zeuren om een videootje van iemand die gefouilleerd wordt, betekent dat het rustig is in Engeland. w/
Te lui om langdurig te rellen, die negerts.
pi_100601103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:52 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Niemand word gedwongen mee te doen aan hun TV show.
Jawel hoor. Genoeg mensen die aangeven dat die camera moet opdonderen, maar de politie misbruikt zijn bevoegdheid om je te dwingen gefilmd te worden. En dan kan dat onderkruipsel van SBS je ook nog even verkeershufter of aso van de week noemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100601187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jawel hoor. Genoeg mensen die aangeven dat die camera moet opdonderen, maar de politie misbruikt zijn bevoegdheid om je te dwingen gefilmd te worden. En dan kan dat onderkruipsel van SBS je ook nog even verkeershufter of aso van de week noemen.
Als je oprotten zegt tegen een complete tv ploeg dan komt meneer agent je kalmeren en zegt dat je normaal moet doen en op tv komt die kleine kabouter op zijn doos vertellen dat je stom bent. MAAR OWEE ALS JE DE POLITIE LASTIG VALT MET EEN MOBIELTJE!!!!
pi_100601341
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:31 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dat staat er niet djenneke.

[..]

Dat heb ik niet beweerd.

[..]

Slaap lekker met je Grote Gelijk!
Volgens mij kan ik dat net zo goed tegen jou zeggen. Ik beweer helemaal nergens gelijk te hebben. Sterker nog, ik geef aan dat ik geen autoriteit beweer te zijn, of niks. Ik geef slechts mijn mening dat de daders geen fatsoenlijke opvoeding hebben genoten. Met nog als disclaimer dat ieder mens tot slechte daden in staat is. Vervolgens moet ik dit van jou gaan onderbouwen, terwijl ik al aangeef dit niet te kunnen.

Het is gewoonweg mijn mening. Daar kan ik ontzettend mis mee zitten. Maar als ik dat zelf zou denken, zou ik wel een andere mening hebben. Zo gaat dat immers, met meningen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_100601419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klopt, dat nieuwsbericht had ik gepost vanochtend. :)
Het waren idd grotendeels twintigers en late teens, maar dat heb je bij elke rel...net een stuk gelezen over een massale vechtpartij in Lloret en dat waren ook allemaal 18-22 jarigen
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-in-lloret-mar.html

Dat leeftijd en leefomgeving een grote rol speelt, helemaal mee eens, maar ik zie de koppeling naar gezond verstand niet direct, tenzij je wilt betogen dat jongeren grotendeels geen gezond verstand hebben.
Je vergeet fatsoenlijke opvoeding. Gezond verstand én fatsoenlijke opvoeding dus. ;)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:07:12 #281
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_100601507
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als jij aangeeft dat het beeldmateriaal waar jij op staat niet uitgezonden mag worden mag het niet uitgezonden worden. Dan kunnen ze wel door filmen, dat is geen probleem. Maar dan doe je niet mee met hun TV show.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_100601536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je vergeet fatsoenlijke opvoeding. Gezond verstand én fatsoenlijke opvoeding dus. ;)
Jongeren denken dat je in een grote groep makkelijk met dingen weg kan komen en dat kan ook. Ze hebben dus wel verstand alleen de normen en waarden niet.
pi_100601582
Gisteravond las ik in 1 van de topics, dat men dacht dat "die oude man" dood was, maar dat is dus niet het geval:

quote:
Outside the Commons, a 68-year-old man left critically ill after he was attacked by rioters has been named by police. He is Richard Mannington Bowes, and was set upon as he tried to stamp out a fire during riots in Ealing, west London. He remains in a critical condition in hospital today after suffering serious head injuries on Monday night.
pi_100602475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:07 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Als jij aangeeft dat het beeldmateriaal waar jij op staat niet uitgezonden mag worden mag het niet uitgezonden worden. Dan kunnen ze wel door filmen, dat is geen probleem. Maar dan doe je niet mee met hun TV show.
Nee, dan wordt je "onherkenbaar gemaakt", zodat alleen je familie, je vrienden, je buren en je collega's tot 20 jaar terug je herkennen.
pi_100602538
quote:
An 11-year-old girl charged with criminal damage following disturbances in Nottingham, one of the youngest people charged in connection with the riots, has been given a nine-month referral order by magistrates.

According to the Press Association, the girl appeared before a court in the city this morning where she admitted the offence, and a charge of attempted criminal damage. She was arrested on Tuesday evening after smashing windows at a New Look store in the city and attempting to break windows at a Flannels store at around 11.30pm.

She was with a group of around 15 others at the time, a police spokeswoman said.

A referral order means that the offender is expected to agree a "contract" with a youth offender panel. The young person is supervised by a member of the youth offending team and has to attend further panel meetings during the term of the order.
pi_100602781
Goh, ze hebben dus binnenkort een hele massa jeugdwerkers extra nodig.
pi_100602784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

Tja, maar opvoeding tegenwoordig stelt weinig voor. Goed dat huiselijk geweld wordt aangepakt, maar neveneffect is dus wel dat ouders zelfs voor een corrigerende tik genaaid kunnen worden. En zo komt de macht te liggen bij de kinderen die eerst nog moeten leren wat goed en wat slecht is.

Sommige ouders claimen dan dat de school voor opvoeding moet zorgen, maar zodra er op school iets gebeurd, staan de ouders verhaal te halen bij de docent of zelfs de directeur.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:41:54 #288
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_100603111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dan wordt je "onherkenbaar gemaakt", zodat alleen je familie, je vrienden, je buren en je collega's tot 20 jaar terug je herkennen.
Het mag vanuit journalistiek belang alsnog uitgezonden worden als je stem en gezicht onherkenbaar zijn gemaakt. Ben je alsnog herkend (door bijv. je auto) en schaad dit je belangen kan je alsnog (civiel) procederen.

Maar meestal kun je met een simpele brief ze er wel van overtuigen dat het niet uitgezonden word. Het is heel moeilijk om als productiemaatschappij 100% te garanderen dat iemand niet herkenbaar is.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:45:57 #289
19242 yavanna
Results may vary.
pi_100603333
Sky reporters berichten over rechtbankzaken.

quote:
Natasha Reed, an aspiring social worker from Edmonton, admitted stealing a JVC television worth £299.99 from a Comet store on Saturday night.
quote:
Laura Johnson, 19, appeared at Bexleyheath Magistrates Court charged in connection with the theft of £5,000-worth of goods from a Comet store in Charlton, south London.

Johnson, an English and Italian student at the University of Exeter, is the daughter of successful businessman Robert Johnson, a director of a several high-profile companies.
quote:
Law student charged with violent disorder is 21 yr old Marouane Rouhi.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:48:11 #290
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_100603457
Zo, heeft die law student z'n carriere even verneukt. Die mag wel wat anders gaan verzinnen nu. Of heb je in het VK niet iets als een 'verklaring omtrend goed gedrag'?
pi_100603502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:48 schreef Ugjerke het volgende:
Zo, heeft die law student z'n carriere even verneukt. Die mag wel wat anders gaan verzinnen nu. Of heb je in het VK niet iets als een 'verklaring omtrend goed gedrag'?
Z'n naam staat op het internet, uiteraard is z'n carrière voorbij.
pi_100603506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:48 schreef Ugjerke het volgende:
'violent disorder' klinkt niet meteen als iets wat je je hele leven achtervolgt.
pi_100603533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

'violent disorder' klinkt niet meteen als iets wat je je hele leven achtervolgt.
Iemands naam googlen voor job interview en je bent de lul.
pi_100603733
quote:

[..]

Jij zou hem nog aannemen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:54:03 #295
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_100603764
quote:

[..]

Wel als je een rechtenstudie volgt en in recht je carriere wil maken.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:56:47 #296
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_100603920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij zou hem nog aannemen?
Als vormgever of administratief medewerker misschien wel, als juridisch medewerker of advocaat niet.
pi_100604049

Police released an image of a man suspected of attacking a 68-year-old in Ealing on Monday night
pi_100604102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het mag vanuit journalistiek belang alsnog uitgezonden worden als je stem en gezicht onherkenbaar zijn gemaakt. Ben je alsnog herkend (door bijv. je auto) en schaad dit je belangen kan je alsnog (civiel) procederen.
Joepie.

quote:
Maar meestal kun je met een simpele brief ze er wel van overtuigen dat het niet uitgezonden word.
Het kost u zus en zoveel geld als u dit niet uitzendt, dus doe maar niet. Zoiets?

quote:
Het is heel moeilijk om als productiemaatschappij 100% te garanderen dat iemand niet herkenbaar is.
Ze doen niet eens een serieuze poging. Maar daar zijn het reclameblokverkopers voor. Het probleem is dat de politie hiervoor de hoer speelt en daartoe bevoegdheden misbruikt die daarvoor niet gegeven zijn. Op straat mag je filmen, en als je niet gefilmd wil worden loop je weg of rij je weg. Maar als de politie je een stopbevel heeft gegeven dan mag je niet wegrijden, en degene die je komt filmen hebben ze zelf meegenomen op de achterbank.
pi_100604225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]

Police released an image of a man suspected of attacking a 68-year-old in Ealing on Monday night
Nou. Lijkt me duidelijk wie dát is.
pi_100604310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef MrJones het volgende:

[..]

Nou. Lijkt me duidelijk wie dát is.
:D

Tsja...die oude man ligt dus voor z'n leven te vechten nu, dus ik kan me voorstellen dat ze elk aanknopingspuntje gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')