Dan kunnen we naar de volgendequote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus 4 stuks kiezen, naar ideal, maar niet betalen en uiteindelijk annuleren en niks hebben.
Maar dan heb je toch niks.. ?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee maar dan is het volgende product wel 10x sneller aan de beurt aangezien we het met 6 man al doen nu ofzo, waarvan 1 iemand met 4 accounts
ik was net te laat fuck ibood man altijd error of uitverkocht kutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef computerprobleem het volgende:
Eej mensen, is dat echt waar van die Ipad? Voor 130 euro?
Hoeveel waren het er? En die films is dat ook echt waar?
Waar kan ik de voorbije gegaane producten zien
Ik had hem bijna maar toen kwam er fout bij bestellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef computerprobleem het volgende:
je had gewoon geen geld manquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:30 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Ik had hem bijna maar toen kwam er fout bij bestellen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef computerprobleem het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:33 schreef computerprobleem het volgende:
Eej vuile liegertds die is er nooit geweest ik wist wel dat jullie mij om de taxi wouden loodsen, nou nee, niet bij computeprorlbmeen!
bij wie niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:33 schreef computerprobleem het volgende:
Eej vuile liegertds die is er nooit geweest ik wist wel dat jullie mij om de taxi wouden loodsen, nou nee, niet bij computeprorlbmeen!
Komt goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:36 schreef bambino het volgende:
Kunnen jullie deze ff niet cheaten, ff wat brood maken.
6 uur constant ibood made me hungry
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:36 schreef delano.888 het volgende:
Je mag de kleur niet kiezen, ik bestel er maar 4 dan weet ik bijna zeker dat er 1 blauwe tussen zit.
Wel lief dat je wilt helpenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:38 schreef Karina het volgende:
Jullie zijn te snelik krijg al uitverkocht voordat ik de bank kan kiezen.
Mijn heg moet toch echt gesnoeid wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:39 schreef bambino het volgende:
ok jongens, ff niet cheaten nuHONGER!!!!
Weet je hoe het moet nou?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Het kan nu nog even, zometeen niet meer.
Ja mijne ook, heb wel 4 heggenscharen nodig denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:39 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Mijn heg moet toch echt gesnoeid worden
Gewoon net doen alsof je besteld - simpel toch? Trouwens, ik vul een fake adres in, ik ben niet gekquote:
Ja ik ook want mijn heggen snoeien zichzelf nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja mijne ook, heb wel 4 heggenscharen nodig denk ik.
Fake adres is niet nodig hoor zolang je maar geen bankrek nr invult.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon net doen alsof je besteld - simpel toch? Trouwens, ik vul een fake adres in, ik ben niet gek
4 stuk lijkt me mooi om mee te beginnenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:41 schreef ABombali het volgende:
Dit is toch ook voor binnenhuis? Ik bestel er gewoon een paar
Just to be surequote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fake adres is niet nodig hoor zolang je maar geen bankrek nr invult.
Ja het is ook handig om je bed mee af te halen enz.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:41 schreef ABombali het volgende:
Dit is toch ook voor binnenhuis? Ik bestel er gewoon een paar
woooooootquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef bambino het volgende:
ok let op de bar, ga ze nu alle 16 in een keer bestellen
Gewoon wat koffie er doorheen jassen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:44 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo mensen sorrie dat ik weg was, maar ik dacht zo he, ik ben nog maar net wakker.
Een paar uur want viel pas rond half 7 in slaap. Ik heb dus zo 2 uur geslapen.
Als ik bijvoorbeeld mijn mobiel 2 uur op laat doet hij het heel lang, misschien wel een hele dag.
Ik heb om 16:00 mijn rijles straks he, maar ben ik tot die tijd dan nog wel opgeladen? Want ik wil niet op de weg uitvallen, dat snappen jullie natuurlijk wel, want ik zou nog een ongeluk krijgen!
Nou ja, ik heb net ontbijt gemaakt heb hier 2 bananen, 2 koffie, 1 zo'n koude koffie in zo'n blike, 0.5 liter water flesje, 2 broodjes met kaas en 1 koekje. Is dat genoeg om energie te krijgen want wil heel veel ibooden.
Een USB Wall Chargerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:46 schreef bambino het volgende:
wat de neuk is dit nou weer voor iets
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is dit? geen idee ik bestel er maar 4
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:46 schreef bambino het volgende:
wat de neuk is dit nou weer voor iets daar heb ik er zeker 16 van nodig
Dan doe ik gezellig mee!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:48 schreef Rem-koe het volgende:
Oh het is van een groen bedrijf, dan haal ik er sowieso 4.
ik heb wel 4 ipads gekocht. Kun je er 1 gebruiken?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:49 schreef Maver24 het volgende:
Heeft iemand toevallig zon ps3 controller gekocht. Baal dat ik die heb gemist. Hoelaat was die??
4 uur ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:49 schreef Maver24 het volgende:
Heeft iemand toevallig zon ps3 controller gekocht. Baal dat ik die heb gemist. Hoelaat was die??
Euw heb je t al gedaan, dan gaat t nog ff duren iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:49 schreef bambino het volgende:
Hmm deze ging niet zo snel, maar toch 20%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |