lijkt me sterk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:24 schreef delano.888 het volgende:
Weetje wat kut zou zijn, als alles wat we geannuleerd hebben toch verstuurd word
Tenzij we t gratis krijgen dan, dan is t goed
Een dergelijk aantal kan als zeer praktisch beschouwd wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:24 schreef ABombali het volgende:
Eigenlijk wel handig om gewoon wat koptelefoons in te slaan, een voorraadje in de kast kan geen kwaad? 4 ofzo?
ipad2 voor 129,95 was t enige boeiende eigenlijkquote:
Nee, de 1e staat er nog steeds, stomme hoofdtelefoons willen niet wegquote:
Ik heb een doos in mijn bezit en delano niet.quote:
ha hij is terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb een doos in mijn bezit en delano niet.
Lol, was die er serieus?quote:
Je hebt net weer een paar films gemistquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb een doos in mijn bezit en delano niet.
Oke.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ha hij is terug.
Doe je mee ibood hacken?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bestellen, 4 stuks, ideal kiezen, verder gaan, daar moet je verder niks invullen in je bankscherm maar wachten tot hij uitverkocht is, en dan annuleren.
Dat dus doen zoquote:
Die zou ik echt niet annulerenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:27 schreef RockabeIIa het volgende:
misschien komen die ipad's nog wel een rondje voorbij aangezien iedereen per 4 opkoopt en vervolgens annuleert
Dat is vervelend!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef delano.888 het volgende:
Had ik 4 van die dingen besteld, bedacht ik me ineens dat ik helemaal geen apparaten heb om ze op aan te sluiten! Nooooooo
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef delano.888 het volgende:
Had ik 4 van die dingen besteld, bedacht ik me ineens dat ik helemaal geen apparaten heb om ze op aan te sluiten! Nooooooo
Dus 4 stuks kiezen, naar ideal, maar niet betalen en uiteindelijk annuleren en niks hebben.quote:
dan gaat de hunt sneller voorbij naar iets boeiendersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus 4 stuks kiezen, naar ideal, maar niet betalen en uiteindelijk annuleren en niks hebben.
Maar dan heb je toch niks.. ?
Nee maar dan is het volgende product wel 10x sneller aan de beurt aangezien we het met 6 man al doen nu ofzo, waarvan 1 iemand met 4 accountsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus 4 stuks kiezen, naar ideal, maar niet betalen en uiteindelijk annuleren en niks hebben.
Maar dan heb je toch niks.. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |