Dan kunnen we naar de volgendequote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus 4 stuks kiezen, naar ideal, maar niet betalen en uiteindelijk annuleren en niks hebben.
Maar dan heb je toch niks.. ?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee maar dan is het volgende product wel 10x sneller aan de beurt aangezien we het met 6 man al doen nu ofzo, waarvan 1 iemand met 4 accounts
ik was net te laat fuck ibood man altijd error of uitverkocht kutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef computerprobleem het volgende:
Eej mensen, is dat echt waar van die Ipad? Voor 130 euro?
Hoeveel waren het er? En die films is dat ook echt waar?
Waar kan ik de voorbije gegaane producten zien
Ik had hem bijna maar toen kwam er fout bij bestellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef computerprobleem het volgende:
je had gewoon geen geld manquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:30 schreef BaasXY het volgende:
[..]
Ik had hem bijna maar toen kwam er fout bij bestellen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:29 schreef computerprobleem het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:33 schreef computerprobleem het volgende:
Eej vuile liegertds die is er nooit geweest ik wist wel dat jullie mij om de taxi wouden loodsen, nou nee, niet bij computeprorlbmeen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |