Nou, ik zou bijna warm van binnen worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is het wel. Je bent zacht, hebt een verfijnd gelaat en een zachte kaaklijn met dito mond.
Kijk, goeie smaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
opgelost.. drink ze beide
ff rookpauze
Nou en, jullie zijn het maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn pa en willen Wijffels in het kabinet.
Dat weet ik. En die warmte is ook omdat je weet dat ik geen dubieuze bijgevoelens heb.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijna warm van binnen worden.
Zolang het maar het stempeltje 'conservatief' draagt is het meteen goed voor onze php. Vergeet je niet je Conservatisme voor dummies bij de hand te houden zodra je gaat regeren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een kabinet bestaande uit de volgende bewindslieden: Wilders Rutte Donner van der staaij dijkgraaf weekers balkenende verhagen verdonk hillen bartjan spruyt.
De jeugd van tegenwoordig met hun nieuwerwetse taalgebruik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt ECHT niet gestudeerd hè![]()
Ik ook gisteren. Maar die advocaat was dan ook een lamzak.quote:
Novietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig met hun nieuwerwetse taalgebruik.
Is wel een goeie. Moet nog een keer een overjas op de kop tikken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goeie Koos-met-gleufhoed-en-lange-overjas
Het komt niet in je op dat ze in verschillende corpora verschillende termen hanteren voor foeten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noviet, wat een knorrenterm is dat.
Hihi, doet me aan hem denken:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef GSbrder het volgende:
Dit zijn echt de faaltoga’s van de advocatuur
[ afbeelding ]
Wijffels is een held.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, jullie zijn het maar.
Heb ik ook. Zo'n echt advocatending.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is wel een goeie. Moet nog een keer een overjas op de kop tikken.
Neen, ik heb het allemaal verzonnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt ECHT niet gestudeerd hè![]()
Geeft nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neen, ik heb het allemaal verzonnen![]()
![]()
Normaal een spijkerjack, een t-shirt, een spijkerbroek en zwarte gympen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat draag jij zoal voor kleding? Ik zag jou een tijd geleden iets posten over sandalen, maar dat was een grap neem ik aan?
Je doelt toch niet op het Eindhovens Studenten "Corps"?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat ze in verschillende corpora verschillende termen hanteren voor feuten?
Nee, mijn ideologie leg ik uit met de volgende woorden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zolang het maar het stempeltje 'conservatief' draagt is het meteen goed voor onze php. Vergeet je niet je Conservatisme voor dummies bij de hand te houden zodra je gaat regeren?
Dat is geen corpsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op het Eindhovens Studenten "Corps"?
Oh god.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, mijn ideologie leg ik uit met de volgende woorden.
Bourgondisch patriottisch conservatief-liberalisme
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |