Dat is precies wat wij hier wekelijks tegen elkaar zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, als je wat ouder wordt geeft je lichaam vanzelf wel aan dat het mooi geweest is met het ouderwetse biertempo.
Wat is dat? Opa’s kledingkast?quote:
hmm bandplooi broek is een maatje te groot zou ik zo zeggenquote:
De bretels van Erik.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het weer voor elkaar.
Maar je muzieksmaak heb je wel wijselijk voor je gehouden?
Nee, mij smaak is het nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, het is industrial hardcore en techno, dus ik weet niet of jou dat goed klinkt.
Klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het waren aardige mensen, was wel een goede klik.
Nu heb ik ook wel een advocatensmoeltje dus dat werkt niet in je nadeel.
Feminiene?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt.
Ik mis die verfijnde, haast feminiene Buscemieske uitstraling van een advocaat.
Dus ga ik maar in de bakstenen.
En mijn rechterhand heeft de vorm van een Joodse klauw, dus ga ik maar het bedrijfsleven in.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt.
Ik mis die verfijnde, haast feminiene Buscemieske uitstraling van een advocaat.
Dus ga ik maar in de bakstenen.
Oh, absoluut. Maar het is hier natuurlijk elke week feestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, mij smaak is het niet
Desalniettemin klinkt naar een feestje gaan met vrienden toch
Laat ik zeggen dat wanneer je zo rond de 30 bent je je afvraagt hoe je ooit vroeger die vakanties in Spanje e.d. van twee weken met zwaar overmatig alcoholgebruik en veel te weinig slaap hebt vol kunnen houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is precies wat wij hier wekelijks tegen elkaar zeggen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:22 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
hmm mooi dan ben ik nog niet oud LOL
Dat is het wel. Je bent zacht, hebt een verfijnd gelaat en een zachte kaaklijn met dito mond.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Feminiene?
Ik vind dit geen compliment.
Moet je ook altijd zo'n zwarte jurk met zo'n slobbertje dragen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Feminiene?
Ik vind dit geen compliment.
"sjaars" ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, zie ik daar nu onze sjaars staan?
Goeie Koos-met-gleufhoed-en-lange-overjasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je ook altijd zo'n zwarte jurk met zo'n slobbertje dragen?
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je ook altijd zo'n zwarte jurk met zo'n slobbertje dragen?
Mijn pa en willen Wijffels in het kabinet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een kabinet bestaande uit de volgende bewindslieden: Wilders Rutte Donner van der staaij dijkgraaf weekers balkenende verhagen verdonk hillen bartjan spruyt.
Jij hebt ECHT niet gestudeerd hèquote:
opgelost.. drink ze beidequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
dilemma
Grand prestige of weizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |