Klopt, minder drinken bleek op Wacken wel een aardig alternatief.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar op de camping is het juist het meest gezellig.
We gaan weer naar een feestje, hebben vrienden en ik besloten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want de 24e heb je iets anders leuks?
quote:The nation has become a pariah for giving pirates letters of marque, motorists must pay to enter inner-cities during peak hours, Schiermonnikeig is notorious for its citizens' infidelity, and violently opinionated speakers can be heard preaching their hateful views on every street corner.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk is het wel weer eens tijd voor een muziekje
Mono? Erik?
Gezogen wordt er, al moet ik hem er zelf in stoppenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou ik heb de onhebbelijke gewoonte om smorgens op blote voeten rond te lopen, zodoende kom je er in een hotel al gauw achter als er wel of niet gezogen wordt
Nee, even een paar honderd euro in de noodlijdende Griekse economie pompenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Even een paar Thaise Ladyboys opzoeken?
Mooi, maar de meet wordt op de 23e gehouden, en ik wil weten wat voor een hoofd achter jouw alias zit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We gaan weer naar een feestje, hebben vrienden en ik besloten.
Lijkt me een uitdaging van jewelste.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, minder drinken bleek op Wacken wel een aardig alternatief.
Gratis tip: typ wanneer je "als" wilt typen gewoon "of"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou ik heb de onhebbelijke gewoonte om smorgens op blote voeten rond te lopen, zodoende kom je er in een hotel al gauw achter als er wel of niet gezogen wordt
Blame it on the bitterballenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef eriksd het volgende:
Nou, ik heb maar eens een pak snel gepakt om te kijken of het nog past met het is maar net aan allemaal met de broek zeg
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gezogen wordt er, al moet ik hem er zelf in stoppen
Ik durf niet te gaan zitten, ben bang dat de broek dan scheurtquote:
Pak een kekke riem en doe die te strak omquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik durf niet te gaan zitten, ben bang dat de broek dan scheurt
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We gaan weer naar een feestje, hebben vrienden en ik besloten.
Oh, ik ben voornemens te komen. Vooralsnog geen excuses dit keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, maar de meet wordt op de 23e gehouden, en ik wil weten wat voor een hoofd achter jouw alias zit.
Gewoon de knoop niet dichtdoen en bretels dragenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik durf niet te gaan zitten, ben bang dat de broek dan scheurt
Nou, het is industrial hardcore en techno, dus ik weet niet of jou dat goed klinkt.quote:
Ach, als je wat ouder wordt geeft je lichaam vanzelf wel aan dat het mooi geweest is met het ouderwetse biertempo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt me een uitdaging van jewelste.
Dat is ook zo lekker om te doen na een dag in pak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de knoop niet dichtdoen en bretels dragen
Das een goeie inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pak een kekke riem en doe die te strak om
En wat draag jij zoal voor kleding? Ik zag jou een tijd geleden iets posten over sandalen, maar dat was een grap neem ik aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de knoop niet dichtdoen en bretels dragen
Haha, ja. Zo'n luchtbed wat leegloopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is ook zo lekker om te doen na een dag in pak.
Gulp open en dan zo op de bank ploffen
hmm mooi dan ben ik nog niet oud LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, als je wat ouder wordt geeft je lichaam vanzelf wel aan dat het mooi geweest is met het ouderwetse biertempo.
Ja, jij hebt het weer voor elkaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das een goeie inderdaad.
Het is een mooi pak, kreeg nog complimenten erover bij de sollicitatie.
Nu hadden de advocaten dan ook een uitzonderlijk goede horlogesmaak dus het was een leuk gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |