Ik ben rechts inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij ook nog nooit geband
En dat ben je nu niet bedoel je ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel wat scheldwoorden en bedreigingen doorheen gooien, maar dat is pas echt simpel!
maar wel rukken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben rechts inderdaad.![]()
Ik kan echt mijn tanden niet poetsen met links.
Ik kom straight uit de woonwijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat ben je nu niet bedoel je ?
Hoe ben jij dan in de crew terechtgekomen? Figuren als Remlof en Yvonne zijn al jaar en dag in de weer om alles wat naar rechts dweept van het forum te gooien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben rechts inderdaad.![]()
Ik kan echt mijn tanden niet poetsen met links.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik kom straight uit de woonwijkenSimpeler vind je niet
Maar vind je niet dat je nu al lang genoeg mn troll voedt?
Ze krijgen me niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan in de crew terechtgekomen? Figuren als Remlof en Yvonne zijn al jaar en dag in de weer om alles wat naar rechts dweept van het forum te gooien.
Maar die stonden allebei dan ook niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan in de crew terechtgekomen? Figuren als Remlof en Yvonne zijn al jaar en dag in de weer om alles wat naar rechts dweept van het forum te gooien.
Ik ben onderkoffer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, ik neem het hen ook niet kwalijk natuurlijk. Iemand zoals Remlof doet gewoon z'n best, en daar heb ik gewoon respect voor natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef SawIt het volgende:
[..]
Maar die stonden allebei dan ook niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeld
Hebben ze jou in een koffer gestopt?quote:
Alleen maar respect inderdaad!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, ik neem het hen ook niet kwalijk natuurlijk. Iemand zoals Remlof doet gewoon z'n best, en daar heb ik gewoon respect voor natuurlijk
Bovendien is van Danny bekend dat hij dweept met de PvdA.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er gaat geen NWS of POL topic voorbij en het feest der persoonlijke aanvallen begint al na een post of 10. Na 20 posts weten ze al niet eens meer waar het ook alweer over ging.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die andere mensen gaan beoordelen op politieke voorkeur
Het is ook niet een beetje bekrompen.
Dat klopt zeker, doch vermakelijk om te lezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er gaat geen NWS of POL topic voorbij en het feest der persoonlijke aanvallen begint al na een post of 10. Na 20 posts weten ze al niet eens meer waar het ook alweer over ging.
Volgens mij is ie PiratenPartijerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien is van Danny bekend dat hij dweept met de PvdA.
terecht..... al dat Breiviktuigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik ken dat kinderprogramma niet.. en moet jij dan niet eens iets volwassens doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bluesdude, jouw usernaam doet me altijd denken aan die serie op Nick Junior.
Blues clues.
En jij bent niet goed wijs.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
terecht..... al dat Breiviktuig
50 % van de users bannen is veel werk..... wanneer willen ze klaar zijn?
Ja en jij moet de grammatica wat meer onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ken dat kinderprogramma niet.. en moet jij dan niet eens iets volwassens doen?
studeren... of een boek lezen bijv: hoe wordt ik een minder ongewenst persoon ?
Ah kijk, het typische voorbeeld van een janksmoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
terecht..... al dat Breiviktuig
50 % van de users bannen is veel werk..... wanneer willen ze klaar zijn?
Het gebruikelijke niveau van de FA's wordt weer eens gedemonstreerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah kijk, het typische voorbeeld van een janksmoel.
Volgens mij was jij toch wel goed voor een discussie, alleen draaf je altijd een beetje door, toch? Wat ik van je gelezen heb vind ik wel discussiewaardig, maar je toon is vaak kut, ik denk vandaar dit topic. Dat je het even weet.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft niets met niveau's te maken, meer met een manier van denken, als je dat niet kan waarderen, kun je waarschijnlijk ook geen degelijke discussie aan. Maar dat is een mening. Verder vind ik je wel lief hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef OEM het volgende:
[..]
Het gebruikelijke niveau van de FA's wordt weer eens gedemonstreerd.
oei... das niet grappig, eg wel misluktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zal hem eens laten aanbellen in dat geval. Het is een insteek, geen dreigement of het opdringen van een visie.quote:
Thanks als je dat oprecht vindt. Als een OP een serieuze insteek heeft zal ik daar in de regel vaak wel normaal reageren, echter zijn er steeds meer users zoals Bluesdude die het discussie niveau naar beneden halen, dikwijls heeft serieus reageren daarom ook geen zin aangezien users zoals net aangegeven niet uit zijn op een vruchtbare discussie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toch wel goed voor een discussie, alleen draaf je altijd een beetje door, toch? Wat ik van je gelezen heb vind ik wel discussiewaardig, maar je toon is vaak kut, ik denk vandaar dit topic. Dat je het even weet.
[..]
![]()
Dit ja.
[..]
Heeft niets met niveau's te maken, meer met een manier van denken, als je dat niet kan waarderen, kun je waarschijnlijk ook geen degelijke discussie aan. Maar dat is een mening. Verder vind ik je wel lief hoor.
Dat vind ik oprecht. Waarom reageer je dan op users die de insteek hebben om het topic te "derailen" (sorry, het Nederlandse woord moet ik je schuldig blijven). Als ik jou was zou ik dan gewoon reageren op de posts die jij ziet als "serieuze reacties", het topic blijft daardoor schoner en je punt wordt duidelijker. Ga er overigens wel van uit dat niemand zijn mening zal veranderen door het posten op een forum, dat helpt namelijk geen reet. Actievoeren op het internet is nutteloos, IRL veel effectiever, daar is wel een stukje lef voor nodig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Thanks als je dat oprecht vindt. Als een OP een serieuze insteek heeft zal ik daar in de regel vaak wel normaal reageren, echter zijn er steeds meer users zoals Bluesdude die het discussie niveau naar beneden halen, dikwijls heeft serieus reageren daarom ook geen zin aangezien users zoals net aangegeven niet uit zijn op een vruchtbare discussie.
quote:
Ik legde de bal bij jou, dus doe zelf maar eens een poging.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei... das niet grappig, eg wel mislukt
je weet toch wel hoe dit subforum heet
kom..... doe nog eens een poging
Gelukkig onderschat je mijn rolquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vorige keer ben ik er na 5 weken al afgetrapt, dus mijn streven is om het toch wat langer vol te houden ditmaal. Maar ik sluit niet uit dat ik vandaag of morgen eraf lig als Yvonne of Remlof het weer op de heupen krijgen.
- hihi, een extra notequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
WAS GRAPJE JONGENS, DE MODS EN FA'S ZIJN ALLEMAAL LID VAN DE PVDA EN DERHALVE BANNEN ZE ALLES WAT RECHTS IS. GEEF HET DOOR EINS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heeee. i feel youquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Respect voor deze zelfkennis
dit is nieteens downquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hey, mijn dochter heeft down. Doe alsjeblieft niet zo denigrerend tegenover dit soort lieve mensen.
Groentjes groentjes, gerda
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:38 schreef Mozy het volgende:
PHPweet zich altijd 20 minuten te gedragen na een unban tot hij iemand tegen komt die PVDA stemt of hem aanspreekt op hij feit dat hij gezakt is op het VMBO, 2 keer.
wat nou..... dat was mijn openingstreffer... best wel grappig en toen schoot jij misquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik legde de bal bij jou, dus doe zelf maar eens een poging.
het was jouw "grap" dat men ALLE rechtse fokusers aan het verbannen zijn...quote:
Ik ben een keer gezakt, en hoequote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:38 schreef Mozy het volgende:
PHPweet zich altijd 20 minuten te gedragen na een unban tot hij iemand tegen komt die PVDA stemt of hem aanspreekt op hij feit dat hij gezakt is op het VMBO, 2 keer.
PFF, ik wist dat uit zelfkennis!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
Niet zo moeilijk, gewoon van meet af aan nonstop trollen in de KLB, zorgen dat je alle mods en fa's tegen je in het harnas hebt gejaagd en zorgen dat je een zooi notes hebt. Vervolgens moet je flink gaan zitten janken als ze je bannen om vervolgens weer met alle goede bedoelingen ten spijt weer op oude voet door te gaan.
Respect voor deze zelfkennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou wel typisch groen links eigenlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar dat is typisch links.
Je bent gewoon jaloers op de groenten die ik links in de tuin heb groeien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind jou wel typisch groen links eigenlijk.
Het ligt nooit aan de user inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vorige keer ben ik er na 5 weken al afgetrapt, dus mijn streven is om het toch wat langer vol te houden ditmaal. Maar ik sluit niet uit dat ik vandaag of morgen eraf lig als Yvonne of Remlof het weer op de heupen krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |