Ik ben rechts inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij ook nog nooit geband
En dat ben je nu niet bedoel je ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel wat scheldwoorden en bedreigingen doorheen gooien, maar dat is pas echt simpel!
maar wel rukken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben rechts inderdaad.![]()
Ik kan echt mijn tanden niet poetsen met links.
Ik kom straight uit de woonwijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat ben je nu niet bedoel je ?
Hoe ben jij dan in de crew terechtgekomen? Figuren als Remlof en Yvonne zijn al jaar en dag in de weer om alles wat naar rechts dweept van het forum te gooien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben rechts inderdaad.![]()
Ik kan echt mijn tanden niet poetsen met links.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik kom straight uit de woonwijkenSimpeler vind je niet
Maar vind je niet dat je nu al lang genoeg mn troll voedt?
Ze krijgen me niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan in de crew terechtgekomen? Figuren als Remlof en Yvonne zijn al jaar en dag in de weer om alles wat naar rechts dweept van het forum te gooien.
Maar die stonden allebei dan ook niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan in de crew terechtgekomen? Figuren als Remlof en Yvonne zijn al jaar en dag in de weer om alles wat naar rechts dweept van het forum te gooien.
Ik ben onderkoffer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, ik neem het hen ook niet kwalijk natuurlijk. Iemand zoals Remlof doet gewoon z'n best, en daar heb ik gewoon respect voor natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef SawIt het volgende:
[..]
Maar die stonden allebei dan ook niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeld
Hebben ze jou in een koffer gestopt?quote:
Alleen maar respect inderdaad!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, ik neem het hen ook niet kwalijk natuurlijk. Iemand zoals Remlof doet gewoon z'n best, en daar heb ik gewoon respect voor natuurlijk
Bovendien is van Danny bekend dat hij dweept met de PvdA.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er gaat geen NWS of POL topic voorbij en het feest der persoonlijke aanvallen begint al na een post of 10. Na 20 posts weten ze al niet eens meer waar het ook alweer over ging.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die andere mensen gaan beoordelen op politieke voorkeur
Het is ook niet een beetje bekrompen.
Dat klopt zeker, doch vermakelijk om te lezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er gaat geen NWS of POL topic voorbij en het feest der persoonlijke aanvallen begint al na een post of 10. Na 20 posts weten ze al niet eens meer waar het ook alweer over ging.
Volgens mij is ie PiratenPartijerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien is van Danny bekend dat hij dweept met de PvdA.
terecht..... al dat Breiviktuigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik ken dat kinderprogramma niet.. en moet jij dan niet eens iets volwassens doen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bluesdude, jouw usernaam doet me altijd denken aan die serie op Nick Junior.
Blues clues.
En jij bent niet goed wijs.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
terecht..... al dat Breiviktuig
50 % van de users bannen is veel werk..... wanneer willen ze klaar zijn?
Ja en jij moet de grammatica wat meer onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik ken dat kinderprogramma niet.. en moet jij dan niet eens iets volwassens doen?
studeren... of een boek lezen bijv: hoe wordt ik een minder ongewenst persoon ?
Ah kijk, het typische voorbeeld van een janksmoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
terecht..... al dat Breiviktuig
50 % van de users bannen is veel werk..... wanneer willen ze klaar zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |