Het is "hij".quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Komt ie deze uitspraak hier zelf ook toelichten?
Kijk hoe goed ie is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
WAS GRAPJE JONGENS, DE MODS EN FA'S ZIJN ALLEMAAL LID VAN DE PVDA EN DERHALVE BANNEN ZE ALLES WAT RECHTS IS. GEEF HET DOOR EINS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je gaat voor de volgende ban? Hoe lang gaat deze duren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
WAS GRAPJE JONGENS, DE MODS EN FA'S ZIJN ALLEMAAL LID VAN DE PVDA EN DERHALVE BANNEN ZE ALLES WAT RECHTS IS. GEEF HET DOOR EINS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt een uitkering, dat is reden 1.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Detegenpartij het volgende:
Ik heb al 1 note, ik zal mn abo pimpen als de uitkering binnen is.
Ben wel benieuwd wat ik verkeerd heb gedaan. zal wel iets met vieze woorden zijn geweest.
Stiekem is het toch een vatsige 15 jarige puistenkop die WoW als zijn leven ziet!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
eyyy ooit php gezien niet fokkuh met hem, dan ben je fatoe egt dom...
laatst een hater teguh php zegge van 'jij dom kaaskop blabla kk' php hoekte em zo in ze gezicht zo fok niet normool meerr.
De vorige keer ben ik er na 5 weken al afgetrapt, dus mijn streven is om het toch wat langer vol te houden ditmaal. Maar ik sluit niet uit dat ik vandaag of morgen eraf lig als Yvonne of Remlof het weer op de heupen krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat voor de volgende ban? Hoe lang gaat deze duren?
haha, nee man gelukkig niet, was een garpjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je hebt een uitkering, dat is rede 1.
Ik stem CD manquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
Pardon?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef SawIt het volgende:
[..]
Stiekem is het toch een vatsige 15 jarige puistenkop die WoW als zijn leven ziet?
Ik MP3quote:
hihihi donald heeft geen dick wat praat je nu aaaigtyhragmklrhnaklnhlaznbquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
Sinds wanneer mogen bans besproken worden?
Dit is de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
Sinds wanneer mogen bans besproken worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |