Het is "hij".quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Komt ie deze uitspraak hier zelf ook toelichten?
Kijk hoe goed ie is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
WAS GRAPJE JONGENS, DE MODS EN FA'S ZIJN ALLEMAAL LID VAN DE PVDA EN DERHALVE BANNEN ZE ALLES WAT RECHTS IS. GEEF HET DOOR EINS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je gaat voor de volgende ban? Hoe lang gaat deze duren?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
WAS GRAPJE JONGENS, DE MODS EN FA'S ZIJN ALLEMAAL LID VAN DE PVDA EN DERHALVE BANNEN ZE ALLES WAT RECHTS IS. GEEF HET DOOR EINS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt een uitkering, dat is reden 1.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Detegenpartij het volgende:
Ik heb al 1 note, ik zal mn abo pimpen als de uitkering binnen is.
Ben wel benieuwd wat ik verkeerd heb gedaan. zal wel iets met vieze woorden zijn geweest.
Stiekem is het toch een vatsige 15 jarige puistenkop die WoW als zijn leven ziet!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
eyyy ooit php gezien niet fokkuh met hem, dan ben je fatoe egt dom...
laatst een hater teguh php zegge van 'jij dom kaaskop blabla kk' php hoekte em zo in ze gezicht zo fok niet normool meerr.
De vorige keer ben ik er na 5 weken al afgetrapt, dus mijn streven is om het toch wat langer vol te houden ditmaal. Maar ik sluit niet uit dat ik vandaag of morgen eraf lig als Yvonne of Remlof het weer op de heupen krijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat voor de volgende ban? Hoe lang gaat deze duren?
haha, nee man gelukkig niet, was een garpjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:49 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je hebt een uitkering, dat is rede 1.
Ik stem CD manquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
Pardon?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef SawIt het volgende:
[..]
Stiekem is het toch een vatsige 15 jarige puistenkop die WoW als zijn leven ziet?
Ik MP3quote:
hihihi donald heeft geen dick wat praat je nu aaaigtyhragmklrhnaklnhlaznbquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
Sinds wanneer mogen bans besproken worden?
Dit is de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
Sinds wanneer mogen bans besproken worden?
Zeg...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
Doe zoals tong80, gewoon veel kuttopics openen met afgezaagde oneliners. Daar houden de FA's van. Genoeg users die tegenwoordig deze baggerkoning proberen te imiteren, het werkt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vorige keer ben ik er na 5 weken al afgetrapt, dus mijn streven is om het toch wat langer vol te houden ditmaal. Maar ik sluit niet uit dat ik vandaag of morgen eraf lig als Yvonne of Remlof het weer op de heupen krijgen.
Bluesdude, jouw usernaam doet me altijd denken aan die serie op Nick Junior.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
waar kun je die banaan oplopen ?
kan er niet een wedtopic geopend worden ?
men wed dat php voor een bepaalde datum weer geband is..
ik wed vóór 1 oktober
Wel als ik recht voor je neus sta.quote:
Maar jij hebt mij ook nog nooit gebandquote:
Keihard dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel als ik recht voor je neus sta.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij staan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij hebt je username ook zeer bewust gekozen zie ik. Proficiat!quote:
Aah, jij hebt plaatjes nodig om je te kunnen uiten ipv gewoon woorden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij staan?
[ afbeelding ]
Timmeeeeeeeeeeeeeeh!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, mijn dochter heeft down. Doe alsjeblieft niet zo denigrerend tegenover dit soort lieve mensen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef SawIt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft Down hier mee te maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hey, mijn dochter heeft down. Doe alsjeblieft niet zo denigrerend tegenover dit soort lieve mensen.
Groentjes groentjes, gerda
Je dochter zal nooit goed kunnen functioneren in de maatschappij derhalve verwerp ik je verzoek!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hey, mijn dochter heeft down. Doe alsjeblieft niet zo denigrerend tegenover dit soort lieve mensen.
Bedankt, dat klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij hebt je username ook zeer bewust gekozen zie ik. Proficiat!
Ik kan er ook wel wat scheldwoorden en bedreigingen doorheen gooien, maar dat is pas echt simpel!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aah, jij hebt plaatjes nodig om je te kunnen uiten ipv gewoon woorden?
slechte trol is slechtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |