abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100565930
Wij kwamen op vakantie een stervend minipoesje tegen, lag in de zon met allemaal vliegen op zich en z'n oog is helemaal dicht, korst erop, vliegen erop, enorm dik. Wij hebben hem naar de lokale dierenarts gebracht waar hij 4 dagen aan het infuus gelegen heeft en eigenlijk na 1 dag al opknapte. We hebben hem meegenomen naar Nederland waar hij nu ligt bij te komen van de reis. Zijn oog moet verwijderd worden maar daar is hij nu nog te zwak voor.
Hij krijgt sinds woensdag recovery voer van Royal Canin. Dat hebben we ook meegenomen vanuit Italië. Alleen weet ik niet precies hoeveel het beste is. Hij heeft een hele goeie eetlust, plast en poept goed, reageert redelijk op de omgeving sinds vannacht. Alleen drinken wil niet, ik gebruik elke paar uur een pipetje.
Morgen gaan we naar de dierenarts, die vertelt hopelijk meer maar ik vroeg me af of iemand nog tips heeft en hoeveel recovery voer hij mag. Hij is vel over bot en weegt amper 250 gram denk ik. Zijn goeie oogje is niet meer blauw. De dierenarts daar schatte hem op 8 weken.
Ohja en hij krijgt elke 12 uur 5 druppels anti biotica om de infectie in zn oog in bedwang te houden (denk ik? Tis verdomd lastig communiceren als niemand daar engels kan :P)

Update:

Inmiddels is Joey geopereerd en is zijn oogje eruit. Hij ligt nu bij te komen.

Joey de dag nadat we hem vonden bij de dierenarts in Italië:

3 dagen later in de auto naar Nederland:

Lekker liggen met nog vies oog:

Lekker warm op een kruik:

Idem:

Na de operatie:

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2011 20:50:26 ]
pi_100565981
Geen drain dan iid :) De dierenarts heeft alles weggehaald wat hij kon zien wat ontstoken was en waar hij bij kon. De rest kan hij niet zien maar dat vangt de anti biotica als het goed is op. Zal idd het oog, roodheid enzo goed in de gaten houden.

Nog tips om het kwart pilletje op de beste manier naar binnen te krijgen?
pi_100565982
_O_ Gelukkig is de operatie helemaal goed gegaan!
pi_100566049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef heaven7 het volgende:
Geen drain dan iid :) De dierenarts heeft alles weggehaald wat hij kon zien wat ontstoken was en waar hij bij kon. De rest kan hij niet zien maar dat vangt de anti biotica als het goed is op. Zal idd het oog, roodheid enzo goed in de gaten houden.

Nog tips om het kwart pilletje op de beste manier naar binnen te krijgen?
Door een klein hapje voer, of misschien vergruizen tot poeder en dan door het eten!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:51:40 #5
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_100566167
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:48 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Door een klein hapje voer, of misschien vergruizen tot poeder en dan door het eten!
Die van mij eten dan om het pilletje heen, en vergruizen is gevaarlijk omdat de kans dan bestaat dat ze niet alles binnenkrijgen.

Je kan het beste de kaken met je vinger openmaken, en het tabletje zo ver mogelijk achter op de tong leggen, bekje dichthouden en wrijven over zn keeltje totdat hij slikt en dan pas loslaten.

Hij heeft nog niet echt de kracht om zich los te worstelen denk ik maar als het echt moeilijk gaat kan je bij de DA een hulpmiddel halen, soort tangetje waar je het tabletje achter mee in de keel legt.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_100566190
Achossie, hij ziet er wel sneu uit hoor. Ben blij dat je zo goed voor hem zorgt. _O_
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100566496
Hoop hechtingen maar laten we hopen dat het beter gaat!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:00:41 #8
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100566541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Die van mij eten dan om het pilletje heen, en vergruizen is gevaarlijk omdat de kans dan bestaat dat ze niet alles binnenkrijgen.

Je kan het beste de kaken met je vinger openmaken, en het tabletje zo ver mogelijk achter op de tong leggen, bekje dichthouden en wrijven over zn keeltje totdat hij slikt en dan pas loslaten.

Hij heeft nog niet echt de kracht om zich los te worstelen denk ik maar als het echt moeilijk gaat kan je bij de DA een hulpmiddel halen, soort tangetje waar je het tabletje achter mee in de keel legt.
Ik ben het helemaal met zwartedoos eens. Ik heb een oude rode kater die al een paar jaar elke dag een paar pillen moet en dat gaat het beste door deze achter in de bek te doen (in het geval van Joey misschien met een pillenschieter?) Welke antibiotica heb je gekregen?

ff een support-Joey-avatar gemaakt O+
pi_100566600
Heb mijn kat ook gevonden maar die heeft beiden ogen nog maar hulde dat je de kitten meegenomen heeft.
The world of SKA music
  Forum Admin woensdag 10 augustus 2011 @ 21:02:56 #10
35723 crew  GGMM
pi_100566611
Mooi verhaal, goed gehandeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_100566646
Joey avatar!! :D O+ *O*

We hebben roze pilletjes, ff kijken hoe het heet zo. Hij hoeft maar 1/4 dus het is een heel klein stukje. We proberen het door het eten te doen. Ze zijn erg moeilijk in 4 gelijke delen te verdelen trouwens :(
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:05:41 #12
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_100566700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:

We hebben roze pilletjes, ff kijken hoe het heet zo. Hij hoeft maar 1/4 dus het is een heel klein stukje. We proberen het door het eten te doen. Ze zijn erg moeilijk in 4 gelijke delen te verdelen trouwens :(
slimme poezen trappen daar niet in ;) maar misschien lukt t wel omdat ie nog suf is :P
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:06:14 #13
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_100566718
met n scherp shilmesje verdelen wil wel helpen, breken lukt meestal niet
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:07:00 #14
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100566740
quote:

Je hebt bij de apotheek een hele handige pillensnijder (niet duur), jammer dat je niet in de buurt woont want hier thuis heb ik er 1 liggen :

Het mesje zit op de plek die ik rood heb gemaakt, de pil (heb ik groen gemaakt) klem je tussen 2 opstaande randen. Daarna klap je het doosje dicht en voila! De stukjes pil die je gesneden hebt kan je ook in deze pillensnijder bewaren.

[ Bericht 7% gewijzigd door Pippi op 10-08-2011 22:29:28 ]
pi_100566759
Jaaa het is goed gegaan! *O* Durfde F&F bijna niet te openen maar zag al snel deze fijne TT, pfff wat fijn. O+

Agos die hechtingen... wat een wurmpje is Joey nog. Knuffel 'm maar veel, heaven. En wat mij betreft verdien je een lintje. w/ :*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 augustus 2011 @ 21:19:35 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100567255
Stoer Joey, gauw opknappen nu en veel eten :Y) Dan word je snel een sterke kater!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:21:52 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100567355
Mischien vind ie Italiaans eten lekker :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100567397
Tips voor het pilletje had je al en ik ga Joey en zijn redders verder volgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:43:08 #19
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_100568415
Hij ziet er zo wel een stuk beter uit zonder vieze korst! Dat ventje komt er wel :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_100568556
Aawh, wat een schattig beestje O+ Tof dat jullie je over hem hebben ontfermd en zoveel moeite voor hem doen!

Die ene foto met die kap doet me een beetje denken aan de kat van een vriendin van me, die af en toe een kap moest. Was vooral erg grapppig om te zien (en horen :p) hoe hij ging eten met zijn kap :D

Mooi dat alles met Joey goed is gegaan, ik duim dat het beestje snel weer helemaal op krachten is :) En nogmaals: lief dat jullie hem mee hebben genomen :Y
pi_100569557
Ach gos, arm beestje ;(
Held dat TS is _O_

Laat Joey maar lekker uitrusten, is hij wel aan toe O+
Twiddel
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 22:09:45 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100569929
Ik heb heel de namiddag en avond aan jullie gedacht. Blij dat ik eindelijk thuis Fok kan checken en gelukkig is het goed nieuws geworden! *O* *O* *O*

Joey ziet er heel mooi uit nu die vieze korst weg is. Als je de foto's bekijkt zoals ze chronologisch in de OP staan zie je hem echt van een verwaarloosde kater naar een zeer goed verzorgd kereltje evolueren...! O+ O+ O+

Bedankt TS, fijn om te zien dat er zulke goede mensen bestaan. :*
Are you fokking to me?
pi_100570391
Fijn dat alles goed gegaan is *O* en nu lekker aansterken Joey O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:20:01 #24
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100570508
:P
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 22:25:06 #25
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100570799
In navolging van Pippi probeer ik uit solidariteit met Joey een muisje met oogpatch als ava in te stellen, maar lukt mij niet erg. Daarom maar muisje met zonnebril :)
Heaven & Stepho hou ons wel op de hoogte hè, Joey is zo'n O+
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100571205
Wat een prachtige reddingsoperatie! Hulde!! Sterkte met het gezond worden van de uk!
I had a signature once. It was awful.
pi_100571335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:20 schreef Pippi het volgende:
:P
[ afbeelding ]
:D
pi_100573727
Omdat ik al gepost had in het vorige topic mag ik vast wel even brutaal een Terug Vind PiratenPoes (kater..) plaatsen O-)

En dan toch nog even: Joey, ga zo door! *O*
pi_100573901
Kunnen we er niet voor zorgen dat dit topic als een artikel op de FP terecht komt? :@ Ik ben absoluut niet van de HvNL berichtjes, maar dit vind ik echt noemenswaardig!
pi_100574008
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Kunnen we er niet voor zorgen dat dit topic als een artikel op de FP terecht komt? :@ Ik ben absoluut niet van de HvNL berichtjes, maar dit vind ik echt noemenswaardig!
Hier ben ik het toch wel een beetje mee eens :Y Vind dit een prachtige reddingsactie :Y
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 23:37:41 #31
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100574641
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Mailtje naar frontpage@fok.nl :Y
Of gewoon maar rechtstreeks een van de redacteuren benaderen Peter bijv :?
pi_100574774
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Mailtje naar frontpage@fok.nl :Y
Of gewoon maar rechtstreeks een van de redacteuren benaderen Peter bijv :?
Ik denk dat we het best kunnen mailen richting de FP, dat wil ik morgenochtend wel even doen. (zo laat op de avond wordt het toch niets en eventueel wil ik ook wel een stukje schrijven).
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 23:42:17 #33
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100574870
quote:
10s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik denk dat we het best kunnen mailen richting de FP, dat wil ik morgenochtend wel even doen. (zo laat op de avond wordt het toch niets en eventueel wil ik ook wel een stukje schrijven).
En anders gaan we samen Peter, Surveillance-Fiets en de andere FP-ers netjes belagen ;)
pi_100575017
Ik gooi het even achter de schermen.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:46:56 #35
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100575125
quote:

Synulox wellicht?

Ik maak het (kwart) pilletje fijn tussen twee kleine lepeltjes, spuit een klein hoopje Liquid Snack op een schaaltje en mix het pilletje daar doorheen. Ze likken het schoon op ^O^

Liquid Snack hebben ze bij de meeste dierenwinkels wel:

Nadat je er wat uitgeprut hebt, restje ff terugduwen het tubetje in, knijper erop en koel zetten. Kun je het later weer gebruiken :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100575426
Ik hoop dat hij goed herstelt :Y
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 00:02:17 #38
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100575987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik gooi het even achter de schermen.
^O^ geweldig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2011 @ 06:31:17 #40
13151 crew  Rewimo
pi_100585757
Hoe is het vandaag met Joey? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 07:07:04 #41
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100585978
Hij heeft in ieder geval een eigen blogje: Joey zonder oog
pi_100586459
Diepe buiging voor je Heaven. Je bent een schatje
pi_100586774
Hoe is het murmeltje O+ de nacht door gekomen?
pi_100587299
Mijn God wat goed!

Ehhh ... effe een zakdoekje pakken. Kan toch wel slecht tegen zo'n koppie.
Calm down, please!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 09:22:54 #45
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_100587635
quote:

Je kunt het ook vergruizen en door een stukje EasyPill kneden. EasyPill (bestaan honden- en katten-versies van) ziet eruit als een worstje van ca. 6 cm met de consistentie van boetseerklei. Het ruikt voor mensen als hele geconcentreerde bouillon, katten zijn er meestal gek op. Uit zo'n worstje haal je 5-10 porties.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_100587679
quote:

Wat een lievie

Een beetje mayo samen met het pilletje doet ook wonderen, je moet het dan wel zoals eerder aan gegeven achter in zijn bekje duwen, maar dan slikt hij het gewoon met de mayo door.
pi_100589266
beterschap voor Joey!! dat ie maar een grote sterke kater mag worden *O*
haken is cool
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:27:33 #48
33954 ElisaB
pi_100589322
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:07 schreef Klonk het volgende:
Hij heeft in ieder geval een eigen blogje: Joey zonder oog
O+ ^O^ :*
pi_100589654
:D Wat leuk die blog! :D

Hij heeft een goede nacht gehad. Gisteravond echt 3 bordjes met recoveryvoer én babybrokjes van Royal Canin gegeten :o Hij is erg levendig en alert ^O^

Net heeft ie gepoept en geplast en weer lekker gegeten met een vergruist 1/4 pilletje :) Dit ging er helemaal in!

Hij weegt zonder al die poep en plas :P 465 gram nu!

Hij waggelt nu door de kamer O+ Beetje beweging en verandering van omgeving kan geen kwaad. Wij hebben hem namelijk nu in een doorzichtig soort boodschappenkratje zitten :{ Alleen nu het zo goed gaat met hem is dat eigenlijk te klein aan het worden. Geen idee waar ie anders in moet? Mijn ouders hebben nog wel een hondenbench maar die gaten zijn zo groot, daar kruipt ie zo doorheen :X Iemand ideeën? Heb eerlijk gezegd niet heel veel zin om voor een relatief korte periode een speciale dure bench aan te schaffen :@ Tis allemaal al duur genoeg zo..

Andere vraag, zindelijkheidstraining. Hoe met zo'n kleintje?
pi_100589739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:40 schreef heaven7 het volgende:
:D Wat leuk die blog! :D

Hij heeft een goede nacht gehad. Gisteravond echt 3 bordjes met recoveryvoer én babybrokjes van Royal Canin gegeten :o Hij is erg levendig en alert ^O^

Net heeft ie gepoept en geplast en weer lekker gegeten met een vergruist 1/4 pilletje :) Dit ging er helemaal in!

Hij weegt zonder al die poep en plas :P 465 gram nu!

Hij waggelt nu door de kamer O+ Beetje beweging en verandering van omgeving kan geen kwaad. Wij hebben hem namelijk nu in een doorzichtig soort boodschappenkratje zitten :{ Alleen nu het zo goed gaat met hem is dat eigenlijk te klein aan het worden. Geen idee waar ie anders in moet? Mijn ouders hebben nog wel een hondenbench maar die gaten zijn zo groot, daar kruipt ie zo doorheen :X Iemand ideeën? Heb eerlijk gezegd niet heel veel zin om voor een relatief korte periode een speciale dure bench aan te schaffen :@ Tis allemaal al duur genoeg zo..

Andere vraag, zindelijkheidstraining. Hoe met zo'n kleintje?
Oh wat ben ik blij voor hem en voor jullie! *O* *O* *O*
Heb je misschien een afgesloten kamer of keuken waar je hem lekker in een mandje kan laten wanneer jullie weg zijn. Zindelijkheidstraining bij een kat weet ik helaas echt niks van, onze kittens waren al zindelijk toen we ze kregen. Misschien werkt het net als bij een puppie. Op de bak zetten na het eten, slapen en spelen en hem dan de hemel in prijzen en iets lekkers geven!
pi_100589775
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! ^O^
Ik zou een lage kattenbak neerzetten met niet-klontvormend grit erin, katten hebben 't dan meestal wel meteen door, die willen van nature graven :)
En misschien kan je hem in een apart kamertje zetten, evt een deel voor hem afschermen met een hoge plank of deur op z'n kant ofzo? Dat werkte hier tijdelijk bij 1 katje ook, tot ze goed begon te springen.
pi_100590169
Klein kamertje wat je helemaal kittenproof maakt (alle kieren en gaten onder/naast kasten dichtstoppen met handdoeken, kranten oid) is wel fijn, wel een (makkelijk wasbaar) dekentje op de vloer leggen oid omdat het anders misschien te koud is.

Ik geef de kittens een laag bakje met houtkorrels en zet ze er zo vaak mogelijk op (na het eten, na het ontwaken, etc). Pak een voorpootje vast en maak er voorzichtig een graafbeweging mee. Als je ergens een poepje vindt leg je dat in de bak als voorbeeld. Zie je Joey ergens wildplassen/poepen zet hem dan gelijk op de bak.
pi_100590182
TS _O_

Joey O+
pi_100590513
TS, ik heb als je wilt nog wel 2 kattenmanden die je mag hebben, mijn katten voelen zich er te groot voor (en eerlijk is eerlijk, dat zijn ze ook :') ) dus maken ze er geen gebruik van, als je wilt mag je ze zo hebben, ik kan ze eventueel via het werk opsturen.
pi_100590678
O+ wat fijn dat hij de nacht zo goed heeft doorstaan
pi_100591181
Bedankt voor de tips Pumpkin&Holyme :) Gaan het proberen!

@Kper_Norci, dat is lief! Heb je misschien een voorbeeldplaatje of een foto?
pi_100591202
ik heb nog zo'n mini kattenbakje voor kleine katjes..met lage instap :P maar ik woon te ver weg...
dat werkte wel bij ons kitten..die wou niet op de gewone kattenbak en wel op deze
haken is cool
pi_100591344
Jammer! Dat had perfect geweest :) Wij hebben zelf alleen 1 enorme kattenbak voor de andere kat..
pi_100591398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de tips Pumpkin&Holyme :) Gaan het proberen!

@Kper_Norci, dat is lief! Heb je misschien een voorbeeldplaatje of een foto?
Jazeker, het is deze en deze. Mijn katten lopen er in een grote boog omheen, maar misschien vind Joey ze wel fijn, en als ik jullie er een plezier mee kan doen, wil ik ze best doneren, want ik vind het sowieso fantastisch wat jullie gedaan hebben.

Als je ze wilt hebben, doe maar even je adres pm'en, dan stuur ik ze morgen via het werk op, als je mazzel hebt heb je ze zaterdag al, anders maandag of dinsdag, dat is ff afhankelijk van de post.
pi_100591419
ik woon in de provincie groningen....
haken is cool
pi_100591488
wat wij eerst deden..voordat we deze kochten is een plat kartonnen doosje en daar de korrels in...het nadeel is alleen dat, dat dus gauw heel vies is en doorlekt enzo :P
haken is cool
pi_100591704
Ja ik heb ookal een doosje idd maar kan me voorstellen dat dat gauw vies wordt. We verzinnen wel wat :) Dankje voor het meedenken iig!

Kper_Norci, geweldig! Je krijgt PM :)
pi_100592103
Een (oud) afwasteiltje?

Tijdelijke opvangkittens hadden hier als plek in de woonkamer de opbergbak van de bank :) Was precies een fijne grootte, lekker dekentje en spulletjes er in. Nadeel was wel dat de bank open stond, maar ach..
Toen ze wat groter waren gingen ze als we weg gingen in de badkamer. Daar ook met dekentjes en mandjes een plek voor ze gemaakt. Als ze daar naast de bak poepen/plassen maakt dat ook niet uit, zo weer schoon, ook als het even blijft liggen en badkamer was bij ons het meest kittenproof qua hoekjes, kiertjes, gaatjes en klimdingen. Daarvoor zaten ze in de bijkeuken, zijn we er ooit een uren kwijt geweest, dikke paniek, wij dachten dat het beestje ontsnapt was op de een of andere manier, bleek heel veel later dat ie óp de vuilnisbak met kanteldeksel gesprongen was, in de vuilnisbak terechtgekomen was en daar prinsheerlijk lag te slapen..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_100592160
Teiltje heeft een te hoge rand. Het is zo'n mini dat ie daar niet overheen komt :P

Badkamer is wel een heel goed idee! Daar is niks wat hem kan belemmeren rond te waggelen met z'n kap en niks wat stuk kan enzo ^O^
pi_100592176
Is een frisbee trouwens een goed idee of zou dat te klein zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 11:49:32 ]
pi_100592291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:37 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik heb ookal een doosje idd maar kan me voorstellen dat dat gauw vies wordt. We verzinnen wel wat :) Dankje voor het meedenken iig!

Kper_Norci, geweldig! Je krijgt PM :)
Geregeld!
pi_100592349
Lijkt me klein? Maar valt te proberen.

Afwasteiltje en daar een stukje uit snijden/zagen? Zo'n opdienschaal? Ovenschaal? Ondiepe pan? Wel oud dan.. Een schaal krijg je nog wel schoon daarna, pan denk ik niet.

Badkamer wel even opletten of het niet te koud is. Ook met dit weer kan zo'n tegelvloer best koud zijn.
pi_100592361
Ik had gewoon een oud dienblad als kattenbak naast de gewone staan maar binnen een mum van tijd klauterde hij in de grote!!
pi_100592388
Bakpan, bekleed met opengeknipte plasticzak of vershoudfolie ofzo om 'm schoon te houden?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2011 @ 11:55:06 #71
13151 crew  Rewimo
pi_100592403
Afwasteiltje met een stukje eruit als ingang, daar dacht ik ook aan :)
pi_100592517
Wat fijn dat hij al zo is opgeknapt! *O* Een apart kamertje voor Joey als jullie er niet zijn is wel heel fijn. En met die mandjes moet dat wel goedkomen denk ik zo. O+

Ik heb voor mijn kittens eerst een ovenschaal gebruikt als kattebak en later zo'n plastic doos waarin je Swiffer dweilen kunt kopen. Werkte prima. Als hij over de 8 weken gaat is dat wat klein maar je moet eens opletten hoe snel hij in de grooooote (stoere 8-) ) kattebak kan klimmen.
Eventueel kun je die overstap wat makkelijker maken door er een opgerolde handdoek voor te leggen en een kartonnen opstapje in de bak te maken.

Wel niet-klontvormend kattegrit erin doen. Kitttens vreten graag kattebakvulling. :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100592626
Ow, en zindelijk worden ze vanzelf. Dat zit bij katten ingebakken.
Net als bij kleine kinderen kan het soms wel zijn dat ze de bak niet op tijd halen. Dus de kattebak strategisch plaatsen is wel handig. En als je hem ziet piepen en drentelen, even op de bak zetten dan komt er vaak vanzelf wat. Ook op de bak zetten net na het eten, en dan leert hij het gauw genoeg. :)
pi_100592696
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:57 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat hij al zo is opgeknapt! *O* Een apart kamertje voor Joey als jullie er niet zijn is wel heel fijn. En met die mandjes moet dat wel goedkomen denk ik zo. O+

Ik heb voor mijn kittens eerst een ovenschaal gebruikt als kattebak en later zo'n plastic doos waarin je Swiffer dweilen kunt kopen. Werkte prima. Als hij over de 8 weken gaat is dat wat klein maar je moet eens opletten hoe snel hij in de grooooote (stoere 8-) ) kattebak kan klimmen.
Eventueel kun je die overstap wat makkelijker maken door er een opgerolde handdoek voor te leggen en een kartonnen opstapje in de bak te maken.

Wel niet-klontvormend kattegrit erin doen. Kitttens vreten graag kattebakvulling. :')
Is het verstandig om bij jou nog zelfgemaakte appeltaart te komen eten? ;)
pi_100592750
quote:
5s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. ^O^ Alleen voor mijn lasagne moet je oppassen. :P
pi_100592766
Heb toevallig net gister een oude bakpan weggemikt! Ff uit de vuilniszak halen :P Goed idee!
Is Catsan goed spul voor hem dan? Hebben daar een miniprobeerverpakking van liggen nog.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 12:04:57 ]
pi_100592865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:04 schreef heaven7 het volgende:
Heb toevallig net gister een oude bakpan weggemikt! Ff uit de vuilniszak halen :P Goed idee!
Is Catsan goed spul voor hem dan? Hebben daar een miniprobeerverpakking van liggen nog.
Kijk even of het klontjes vormt of niet.
Zoals gezegd: kittens eten kattegrit en je wil geen klonten grit in zijn maag. :X

En yay voor de bakpan! *O*
pi_100592976
Ohh ik had deze geweldige reddingsactie helemaal gemist.
Super, heaven7 wat jij en je vriend voor Joey doen ^O^
Ik hoop dat het met het oogje helemaal goedkomt.
Heerlijk om dit te lezen na al het dierenleed wat regelmatig in het nieuws komt.

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_100593199
Kitten in de bakpan :o
pi_100593225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:15 schreef Naamah het volgende:
Kitten in de bakpan :o
Leuke kop voor een FP bericht. _O-
pi_100593401
mooi topic om te volgen O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_100593529
Ik zal foto's maken :D _O-
pi_100593542
Ik gebruik houtkorrels voor de kat onderin eerst een paar kranten daarop houtkorrels, zijn groot dus kan ook niet aan gegeten worden.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:25:25 #84
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100593613
Jeej, alles is goed gegaan! *O* *G* *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Moderator donderdag 11 augustus 2011 @ 12:39:57 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_100594220
Je moet een konijnentoilet of frettentoilet halen :) daar kan ie vast in
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100594861
Het gaat goed met Joey ^O^

Kleine kittens vinden het vaak het prettigst om op zo fijn mogelijke korrels te plassen en te poepen, het liefst zand.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_100596127
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet een konijnentoilet of frettentoilet halen :) daar kan ie vast in
Kuchkostenplaatjekuch. ;)
pi_100596335
Dankje Cat ;) T was gister al duur genoeg :X

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 13:25:18 ]
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:38:08 #89
33954 ElisaB
pi_100597102
quote:
5s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
_O- _O- _O-
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:03:34 #90
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100598453
*G* Joey for the win *G*
Lekker beter worden lappen-knul :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:04:51 #91
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100598515
quote:
:D :D :D
pi_100598526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Als de pet nodig is horen we het wel he? :*
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:05:59 #93
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100598575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat was helemaal mijn gedachte :Y
pi_100599125
Fotooo'ss!!!! :s)
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_100599155
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Morgen zelfgebakken vlaai? :+ [/offtopic]
pi_100599270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik sla deze keer nog eventjes over, maar toch bedankt ;)
pi_100599651
Wat een heerlijk topic en wat een heerlijk frummelbeestje O+ Ik zag het op de weblog en dacht NAHWWW en ging gelijk de topics doorlezen :P

Toen ik deze foto zag was het eerste wat ik dacht: Getsiderrie arm beestje :{ Maar oh mijn god wat is ie schattig :* echt, wat een dotje zeg, en nog mooie vlekjes ook :)

Respect voor wat je doet, mooi dat de operatie goed ging en nog veel succes. Moge kleine Joey opgroeien tot een stoere Captain one-eye Joe O+
  Moderator donderdag 11 augustus 2011 @ 14:43:08 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_100600307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Waar woon je? Mag je van mij een konijnenplee hebben :) PM is just fine
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100601754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vol dierlijke eiwitten? :9
(Ik even blij dat ik geen veganist ben!)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:32:13 #100
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100602633
Zie dit topic nu pas, wel zieig voor Joey.
Aan de andere kant.. doordat ie nog een kitten is mist ie z'n oog ook niet echt en leert alles met een oog te bekijken.
pi_100603607
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:*
pi_100603753
Hij ligt lekker in mn nek:

En evil Siep ligt boos te kijken op een stoel verderop _O-

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 15:54:21 ]
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:56:53 #103
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_100603925
hehe, die wil ook zoveel aandacht :P
Qua kattentaal is een knipoog wel een teken dat alles OK is dus Siep zal het niet als agressief gebaar zien.
Ik zag laatst op straat ook een kat lopen met 1 oor naar achter gevouwen en dat is weer wel een teken van agressie (eigenlijk met beide oren in de nek) , kan me voorstellen dat die snel ruzie heeft met andere buurtkatten.
pi_100604446
joey support group!
pi_100604681
:D Leuke avatar ;)
pi_100604752
Och wat ligt hij lekker O+
pi_100605163
Wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Ik opende een beetje bang dit topic maar dat was gelukkig nergens voor nodig.
Ik zie dat iedereen hier volop goede tips heeft dus het komt vast helemaal goed met Joey. Een erg speciale kat...die een geweldig baasje heeft gekregen.
pi_100605240
Pas als je je hand erbij hebt merk je pas echt dat het echt een klein frummeltje is O+
pi_100605838
Hoeps op de bank:

En toen toch maar weer liggen O+
pi_100605898
Joey O+
Het lijkt al een stuk beter te gaan met hem! :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_100606131
Helden actie! heb het hele verhaal ff gelezen, geweldig! succes met het lieve beestje
pi_100606340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Joey O+
Het lijkt al een stuk beter te gaan met hem! :Y
Dit en het is een scheetje O+
pi_100607080
Wat een goed nieuws! Heb het topic stilletjes gevolgd en heel hard meegeduimd. Echt een vechtertje. En super van jullie. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:18:32 #114
33954 ElisaB
pi_100607124
Wat een bikkeltje O+
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 17:25:47 #115
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100607375
Wanneer mogen zijn draadjes eruit? Sorry als het al gezegd is, dan heb ik er over gelezen.

Mooie foto's weer... Hij ziet er steeds beter uit O+
Are you fokking to me?
pi_100607571
Morgen of maandag over een week :) As maandag controle dus afhankelijk van hoe het gaat.
pi_100608444
Lekker dat hij alweer zo onderzoekend is. Nu die nare infectie weg is kan hij echt weer kitten zijn. O+ Die sprietepootjes moeten snel meer gevuld worden. :Y O+
pi_100608471
Wat een dapper scharminkeltje O+
pi_100608475
En je hebt een Siep! *; Zo heette mijn lievelingskat. ;( O+ En jouw Siep lijkt op mijn Satsu. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2011 @ 18:00:02 #120
13151 crew  Rewimo
pi_100608711
Hij moet nog wel wat meer spek op de pootjes krijgen, maar wat een dappere Dodo is hij O+
pi_100614160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Lekker dat hij alweer zo onderzoekend is. Nu die nare infectie weg is kan hij echt weer kitten zijn. O+ Die sprietepootjes moeten snel meer gevuld worden. :Y O+
Dat komt wel als Joey helemaal hersteld is :Y
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:38:46 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100615462
Jaaaa! *O* De operatie is gelukt! Wat heerlijk!
Nu snel uitgroeien tot een grote stoere kater! O+
pi_100616387
Wat een ontzettend lief dropje! En wat een toewijding van de redders! Daar wordt je toch blij van in deze rare tijden.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_100616402
Oeps, dubbel.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_100616710
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Hoeps op de bank:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo'n dapper klein ding O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 21:03:43 #126
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100616809
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Hoeps op de bank:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk deze nieuwe foto's en updates. Ik denk dat hij uit gaat groeien tot een hele stoere kater ;)
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 21:08:20 #127
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_100617104
Wat een stoer ventje O+ en ^O^ en _O_ voor Heaven7
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:37:11 #128
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_100618741
O als hij ligt is hij vet schattig!

(toch even weer kijken hoe het is met de arme kleine frummel)

Meest geliefde topic voor sentimentele vrouwen denk ik :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 augustus 2011 @ 21:37:51 #129
13151 crew  Rewimo
pi_100618773
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef Mishu het volgende:
Meest geliefde topic voor sentimentele vrouwen denk ik :P
En Baaf natuurlijk ;)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:53:29 #130
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100619468
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Leuk deze nieuwe foto's en updates. Ik denk dat hij uit gaat groeien tot een hele stoere kater ;)
Is ie nu al :Y
pi_100619824
Het is goed gegaan *O*
Als je je adres pm't stuur ik wat kittenvoer op kwam hier nog wat tegen. Ik haal het wel uit de dichte verpakking dan anders past het niet door de brievenbus
pi_100621024
doe me denk aan me eigen kat.

DIe heb ik hier in nederland gevonden .
Het was in december 2009 toen de winter echt zo koud is.
De kat gevonden en was meer bot met vel.
De dieren ambulance zij dat ik de kat maar weer naar buiten moest zetten zodat die zijn eigen huis weer kan vinden . (Hadden geen zin om te komen met kerst)
Gemeld dat het katje zwaar ondervoed is.
Maar goed het was nog een baby

Maar goed heb dat mormel bijna 2 jaar en flink gegroeit
En de name tijger gegevens wat i ook met eer aanhoud .
Blaas en gromt als er iemand aan de deur zit .
Maak ruzie tijdens het eten met de anderen katten .
En moet er mee vechten als ik aan het eten ben .

Maar in de avond slaap hij wel naast me op bed .
pi_100621391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef suijkerbuijk het volgende:
doe me denk aan me eigen kat.

DIe heb ik hier in nederland gevonden .
Het was in december 2009 toen de winter echt zo koud is.
De kat gevonden en was meer bot met vel.
De dieren ambulance zij dat ik de kat maar weer naar buiten moest zetten zodat die zijn eigen huis weer kan vinden . (Hadden geen zin om te komen met kerst)
Gemeld dat het katje zwaar ondervoed is.
Maar goed het was nog een baby

Maar goed heb dat mormel bijna 2 jaar en flink gegroeit
En de name tijger gegevens wat i ook met eer aanhoud .
Blaas en gromt als er iemand aan de deur zit .
Maak ruzie tijdens het eten met de anderen katten .
En moet er mee vechten als ik aan het eten ben .

Maar in de avond slaap hij wel naast me op bed .
Je moet met je kat vechten tijdens het eten? Heb je hem wel goed opgevoed dan? -O-
pi_100623476
quote:

Is Joey niet een meisje? :@

En lief van jullie ^O^
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 23:16:28 #135
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100623551
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

De dierenarts heeft aan TS bevestigd dat het een jongen is... Staat hier ergens eerder in het topic, of het vorige... ;)
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 23:18:01 #136
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100623607
quote:

[..]

En lief van jullie ^O^
Dachten wij ook maar de TS schrijft in deze post Minikitten met slecht oog dat de DA bevestigd dat het een manneke is O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:12:51 #137
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100625768
quote:
En lief van jullie ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Dachten wij ook maar de TS schrijft dat de DA bevestigd dat het een manneke is O+
Zelfs de muisjes zijn nieuwsgierig naar lapjes-kater Joey _O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:06:47 #138
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_100627436
Wat een bikkel, en wat goed dat jullie zo'n beestje mee naar huis nemen! _O_ Wat een geluksvogel ;)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:15:07 #139
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_100627647
Ik vind hem er wel frisser uitzien met zijn oog weg, dat is toch wel een verbetering met hoe het was.
pi_100630749
Ai ai captain cat ;-)
Wat n zielig hoopje "poes" toen jullie hem vonden. Echt goed van jullie dat ie gered is.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_100631842
En hoe gaat het vandaag?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:38:57 #142
83087 Stepho
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_100632186
Het gaat goed met hem, nog steeds geven we hem trouw zijn AB, zalfje en om de paar uur wat eten, ook midden in de nacht en telkens een nieuwe warme kruik om op te liggen.

Gister dacht ik dat hij misschien blind was aan het andere oog omdat hij niet reageerde op fel gekleurde speeltje die ik voor zijn hoofd liet zwaaien, maar toen hij op de grond ging rondscharrelen ontweek hij vakkundig alle obstakels, dus dat zit toch wel goed.

Wel ga ik vandaag even de dierenarts bellen. Zijn buikje is vrij dik en rond en zijn oren zijn nog wat vies van binnen. Hij heeft een pippet met anti wormen spul gekregen bij de eerste controle maandag, dus ik vraag me af of die wel gewerkt heeft of dat dat langer duurt.
pi_100632418
Antiwormen spul hoort direct de wormen te doden, maar als hij echt wormen heeft dan moet het wel herhaald worden voor zover ik weet. Maar goed ik ken het ook alleen in pilletjesvorm en dan moet je het 2 weken later weer herhalen.
Goed dat je de dierenarts weer even belt ^O^
En echt respect hoeveel jullie voor kapitein 1 oog over hebben _O_
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:28:56 #144
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_100638490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:38 schreef Stepho het volgende:
Het gaat goed met hem, nog steeds geven we hem trouw zijn AB, zalfje en om de paar uur wat eten, ook midden in de nacht en telkens een nieuwe warme kruik om op te liggen.

Gister dacht ik dat hij misschien blind was aan het andere oog omdat hij niet reageerde op fel gekleurde speeltje die ik voor zijn hoofd liet zwaaien, maar toen hij op de grond ging rondscharrelen ontweek hij vakkundig alle obstakels, dus dat zit toch wel goed.

Wel ga ik vandaag even de dierenarts bellen. Zijn buikje is vrij dik en rond en zijn oren zijn nog wat vies van binnen. Hij heeft een pippet met anti wormen spul gekregen bij de eerste controle maandag, dus ik vraag me af of die wel gewerkt heeft of dat dat langer duurt.
Zou de dierenarts hem voor de operatie niet eerst weer opnieuw helemaal na hebben gekeken dan :?
Verder _O_ dierenarts _O_ , dat hij het aandurfde om zo'n klein en dun ziek katje narcose te geven en te opereren ^O^ Heb je de dierenarts al verteld dat Joey een eigen blog heeft? :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Pippi op 12-08-2011 14:03:46 ]
pi_100638615
Jeetje, ik zie dit topic nu pas, wat een heldenactie O+ !
pi_100640774
Hij is echt te schattig, het doet bijna pijn aan mijn ogen :D
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:49:01 #147
343836 SplashO
Sneller dan.
pi_100649658
Schattig beest, Mooi verhaal, Geweldige daad!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:56:29 #148
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_100649883
Wat een schatje. O+

en jullie hart zit op de goede plek :)
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_100650023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is goed gegaan *O*
Als je je adres pm't stuur ik wat kittenvoer op kwam hier nog wat tegen. Ik haal het wel uit de dichte verpakking dan anders past het niet door de brievenbus
Lief dat je het aanbiedt maar we hebben kittenbrokjes :) Toch bedankt!!
pi_100652585
Joey, we want pics O+
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:09:37 #151
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100654878
En wat zei de dierenarts over joey's dikke buikje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')