Door een klein hapje voer, of misschien vergruizen tot poeder en dan door het eten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef heaven7 het volgende:
Geen drain dan iidDe dierenarts heeft alles weggehaald wat hij kon zien wat ontstoken was en waar hij bij kon. De rest kan hij niet zien maar dat vangt de anti biotica als het goed is op. Zal idd het oog, roodheid enzo goed in de gaten houden.
Nog tips om het kwart pilletje op de beste manier naar binnen te krijgen?
Die van mij eten dan om het pilletje heen, en vergruizen is gevaarlijk omdat de kans dan bestaat dat ze niet alles binnenkrijgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Door een klein hapje voer, of misschien vergruizen tot poeder en dan door het eten!
Ik ben het helemaal met zwartedoos eens. Ik heb een oude rode kater die al een paar jaar elke dag een paar pillen moet en dat gaat het beste door deze achter in de bek te doen (in het geval van Joey misschien met een pillenschieter?) Welke antibiotica heb je gekregen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Die van mij eten dan om het pilletje heen, en vergruizen is gevaarlijk omdat de kans dan bestaat dat ze niet alles binnenkrijgen.
Je kan het beste de kaken met je vinger openmaken, en het tabletje zo ver mogelijk achter op de tong leggen, bekje dichthouden en wrijven over zn keeltje totdat hij slikt en dan pas loslaten.
Hij heeft nog niet echt de kracht om zich los te worstelen denk ik maar als het echt moeilijk gaat kan je bij de DA een hulpmiddel halen, soort tangetje waar je het tabletje achter mee in de keel legt.
slimme poezen trappen daar niet inquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Joey avatar!!![]()
![]()
We hebben roze pilletjes, ff kijken hoe het heet zo. Hij hoeft maar 1/4 dus het is een heel klein stukje. We proberen het door het eten te doen. Ze zijn erg moeilijk in 4 gelijke delen te verdelen trouwens
Je hebt bij de apotheek een hele handige pillensnijder (niet duur), jammer dat je niet in de buurt woont want hier thuis heb ik er 1 liggen :quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Joey avatar!!![]()
![]()
We hebben roze pilletjes, ff kijken hoe het heet zo. Hij hoeft maar 1/4 dus het is een heel klein stukje. We proberen het door het eten te doen. Ze zijn erg moeilijk in 4 gelijke delen te verdelen trouwens
Hier ben ik het toch wel een beetje mee eensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Kunnen we er niet voor zorgen dat dit topic als een artikel op de FP terecht komt?Ik ben absoluut niet van de HvNL berichtjes, maar dit vind ik echt noemenswaardig!
Mailtje naar frontpage@fok.nlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Kunnen we er niet voor zorgen dat dit topic als een artikel op de FP terecht komt?Ik ben absoluut niet van de HvNL berichtjes, maar dit vind ik echt noemenswaardig!
Ik denk dat we het best kunnen mailen richting de FP, dat wil ik morgenochtend wel even doen. (zo laat op de avond wordt het toch niets en eventueel wil ik ook wel een stukje schrijven).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mailtje naar frontpage@fok.nl
Of gewoon maar rechtstreeks een van de redacteuren benaderen Peter bijv
En anders gaan we samen Peter, Surveillance-Fiets en de andere FP-ers netjes belagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat we het best kunnen mailen richting de FP, dat wil ik morgenochtend wel even doen. (zo laat op de avond wordt het toch niets en eventueel wil ik ook wel een stukje schrijven).
Synulox wellicht?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Joey avatar!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik gooi het even achter de schermen.
Je kunt het ook vergruizen en door een stukje EasyPill kneden. EasyPill (bestaan honden- en katten-versies van) ziet eruit als een worstje van ca. 6 cm met de consistentie van boetseerklei. Het ruikt voor mensen als hele geconcentreerde bouillon, katten zijn er meestal gek op. Uit zo'n worstje haal je 5-10 porties.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Joey avatar!!![]()
![]()
Wat een lieviequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Joey avatar!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:07 schreef Klonk het volgende:
Hij heeft in ieder geval een eigen blogje: Joey zonder oog
Oh wat ben ik blij voor hem en voor jullie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:40 schreef heaven7 het volgende:
Wat leuk die blog!
Hij heeft een goede nacht gehad. Gisteravond echt 3 bordjes met recoveryvoer én babybrokjes van Royal Canin gegetenHij is erg levendig en alert
![]()
Net heeft ie gepoept en geplast en weer lekker gegeten met een vergruist 1/4 pilletjeDit ging er helemaal in!
Hij weegt zonder al die poep en plas465 gram nu!
Hij waggelt nu door de kamerBeetje beweging en verandering van omgeving kan geen kwaad. Wij hebben hem namelijk nu in een doorzichtig soort boodschappenkratje zitten
Alleen nu het zo goed gaat met hem is dat eigenlijk te klein aan het worden. Geen idee waar ie anders in moet? Mijn ouders hebben nog wel een hondenbench maar die gaten zijn zo groot, daar kruipt ie zo doorheen
Iemand ideeën? Heb eerlijk gezegd niet heel veel zin om voor een relatief korte periode een speciale dure bench aan te schaffen
Tis allemaal al duur genoeg zo..
Andere vraag, zindelijkheidstraining. Hoe met zo'n kleintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |