Jazeker, het is deze en deze. Mijn katten lopen er in een grote boog omheen, maar misschien vind Joey ze wel fijn, en als ik jullie er een plezier mee kan doen, wil ik ze best doneren, want ik vind het sowieso fantastisch wat jullie gedaan hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de tips Pumpkin&HolymeGaan het proberen!
@Kper_Norci, dat is lief! Heb je misschien een voorbeeldplaatje of een foto?
Geregeld!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:37 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik heb ookal een doosje idd maar kan me voorstellen dat dat gauw vies wordt. We verzinnen wel watDankje voor het meedenken iig!
Kper_Norci, geweldig! Je krijgt PM
Is het verstandig om bij jou nog zelfgemaakte appeltaart te komen eten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:57 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat hij al zo is opgeknapt!Een apart kamertje voor Joey als jullie er niet zijn is wel heel fijn. En met die mandjes moet dat wel goedkomen denk ik zo.
![]()
Ik heb voor mijn kittens eerst een ovenschaal gebruikt als kattebak en later zo'n plastic doos waarin je Swiffer dweilen kunt kopen. Werkte prima. Als hij over de 8 weken gaat is dat wat klein maar je moet eens opletten hoe snel hij in de grooooote (stoere) kattebak kan klimmen.
Eventueel kun je die overstap wat makkelijker maken door er een opgerolde handdoek voor te leggen en een kartonnen opstapje in de bak te maken.
Wel niet-klontvormend kattegrit erin doen. Kitttens vreten graag kattebakvulling.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het verstandig om bij jou nog zelfgemaakte appeltaart te komen eten?
Kijk even of het klontjes vormt of niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:04 schreef heaven7 het volgende:
Heb toevallig net gister een oude bakpan weggemikt! Ff uit de vuilniszak halenGoed idee!
Is Catsan goed spul voor hem dan? Hebben daar een miniprobeerverpakking van liggen nog.
Leuke kop voor een FP bericht.quote:
Kuchkostenplaatjekuch.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet een konijnentoilet of frettentoilet halendaar kan ie vast in
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het verstandig om bij jou nog zelfgemaakte appeltaart te komen eten?
Als de pet nodig is horen we het wel he?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Dankje CatT was gister al duur genoeg
Dat was helemaal mijn gedachtequote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als de pet nodig is horen we het wel he?
Morgen zelfgebakken vlaai?quote:
Ik sla deze keer nog eventjes over, maar toch bedanktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgen zelfgebakken vlaai?[/offtopic]
Waar woon je? Mag je van mij een konijnenplee hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:25 schreef heaven7 het volgende:
Dankje CatT was gister al duur genoeg
Vol dierlijke eiwitten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgen zelfgebakken vlaai?[/offtopic]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |