abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100565666
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #102

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. Begin juni is de IVF van start gegaan, en 22 augustus is de eerste punctie. 13 eicellen geoogst, waarvan 12 waren bevrucht. Eerste terugplaatsing is op 25 augustus. Helaas mislukt. Tweede terugplaatsing is op 18 november. Helaas mislukt. Derde terugplaatsing op 25 januari. Positieve zwangerschapstest, maar eindigt helaas in een miskraam. Vierde terugplaatsing op 7 april. Helaas mislukt.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief. Na 6 keer IUI zonder resultaat in april 2011 IVF. Nog 2 cryo's in de vriezer.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Kolonia
April 2009 begonnen met proberen. Juni 2010 de stap naar de huisarts gemaakt en in augustus voor het eerst naar de fertiliteitsarts. Zaadjes waren prima maar de samenlevingstest was negatief, conclusie: een cervixfactor. Een HSG op 29 oktober (voor de meelezers: nauwelijks pijnlijk) vertoonde geen afwijkingen, dus de cervixfactor is ons enige probleem.In principe had IUI een goede kans moeten hebben, maar helaas zijn er zes niet gelukt.Mogelijk volgt er nog één IUI en dan krijen we in september/oktober 2011 de eerste IVF-poging.

Cybell
Juni 2009 - Pil de deur uit
November 2009 - Start MMM ivm eisprong loze cyclussen (temp niet omhoog en ovutest niet posi)
December 2009 - Zaadtest 1 slecht VCM 3, Start Clomid 50mg
Februari 2010 - Start Clomid 100mg ivm geen resultaat op 50mg
Maart 2010 - Zaadtest 2 slecht VCM 0
April 2010 - Zaadtest 3 slecht VCM 9
Mei 2010 - Start Clomid 150mg en pregnyl ivm lange cyclus 100mg en start IUI
7 Juni 2010 - IUI 1, Mislukt VCM 1
Juli 2010 - Cyste verwijdering rechts, totaal torsie waarbij afsluiting bloed toe en afvoer naar eierstok
Oktober 2010 - Overgestapt naar het UMCU ivm verloren vertrouwen in oude ziekenhuis.
November 2010 - Zaadtest 4 goed VCM 66
December 2010: Cola-Screening: Geen hormonale afwijkingen gevonden bij mij
Februari 2011 - Te horen gekregen dat ik Chlamydia heb gehad, gelukkig geen schade
Maart 2011 - Vast gestelde Luteale Fase insufficientie
April 2011 - Behandel afspraak UMCU, Start IUI met Puregon/Pregnyl
April 2011 - Start 50EH puregon, langzaam groeiende eitjes, 75EH spuiten
April 2011 - Tijdens uitgangs echo na 1,5 jaar MMM er achter gekomen tussenschot baarmoeder
5 Mei 2011 - IUI 2 Mislukt VCM 1
12 Juni 2011 - IUI 3 Mislukt VCM 1
30 juni 2011 - Poli afspraak dr. Zonneveld UMCU - uitkomst: Mogelijk een poliep, en 1laags baarmoederslijmvlies.... zit me niet lekker maar weet niet wat ik er van moet denken!
14 juni 2011 - Telefonisch consult dr. Bos UMCU, er is zoveel gebeurt sinds het laatste gesprek in april, even stand van zaken en haar gedachten daarbij bespreken...
14 Juli 2011 - IUI4 start met 75EH ---- VCM0,3
Ronde na IUI4 voor een Hysteroscopie
pi_100565992
heftig dit.
wil iedereen hier veel sterkte en succes wensen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:51:03 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100566140
Orea, ik weet dat je zelf geen enkele hoop meer hebt, maar ook bij mij hangt heel stiekem het Leonieke verhaal nog een beetje in m'n achterhoofd...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100566157
Je bent zwanger Gefeliciteerd! vraag nu je gratis probeerpakketje voor zwangeren aan www.alldays.nl
is ook echt de add van Google die tussen de reacties staat.

Sorry, misschien niet echt gepast.
Namens mij ook veel sterkte en succes, vooral niet opgeven!!
Why should I take life so seriously?? I just wanna do, what I like to do! being far from reality, ‘cause I can’t stand society. This is my own world.. I just wanna hear the music. -- showtek - fuck the system --
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:55:54 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100566334
@orea ik hoop dat de bloedtest gewoon meer duidelijkheid geeft
Be happy with the little things in life
pi_100566424
Nouja, ik krijg een schaamlipcorrectie... :') da's misschien ook nog wat voorbarig dan :P

Orea, wat rot voor je dat het allemaal zo voortsleept... je bent immers ook nog niet ongesteld toch? Kan me voorstellen dat je niks meer verwacht nu en ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Droomvrouwtje, wat een verhaal inderdaad :o Wel schrikken dat die endometriose zo ernstig is, lijkt me? :{ Fijn dat er zo serieus naar je geluisterd wordt, en dat er snel actie gepland is!!

Kolonia, hoe is het daar bij jou?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:02:03 #7
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100566588
LB ik wist al dat het ernstig zou zijn, daar had ik me ook op ingesteld. Het was nu ook alleen maar zichtbaarder voor me, het was gewoon duidelijk te zien op de echo. Op dit moment leken mijn baarmoeder en eierstokken een vaste klomp weefsel. Het zien van de beelden geeft me eigenlijk meer een soort van rust, in die zin dat alle klachten die ik ondertussen heb en het niet zwanger raken gewoon heel verklaarbaar is nu.
pi_100566669
Ja, het met je eigen ogen kunnen zien geeft natuurlijk wel wat meer houvast :Y
Hopelijk kan het met een kijkoperatie verholpen worden!

Ik heb nog steeds niks van de huisarts gehoord trouwens :{ duurt lang!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:13:54 #9
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100567010
Ja dat helpt idd. Ik hoop het ook, al is het dat ik daardoor toch minder last van klachten heb. Nu ik er echt over nadenken heb ik best wel veel klachten maar is het qua pijn goed te doen, daar stond de gyn ook verbaasd dat ik in verhouding weinig pijn heb, maar daar moest ik ergens wel blij om zijn, elke keer zo'n heftig pijn als de laatste keer is namelijk echt niet leuk.

Ik vroeg me idd al af hoe het nog gegaan was. Kun je niet bellen met de HA of de uitslag er al is??
pi_100568581
Bianca, wat klink je sterk. Zorg je wel dat je jezelf te tijd gunt om te rouwen? :*

Orea, wat stom zeg. Ik hoop dat je lichaam je snel duidelijkheid geeft :*

Droomvrouwtje, wat fijn dat je in een warm bad terecht bent gekomen. De diagnose is dan weer goed klote, maar zo te horen doen ze hun best om je daar snel mee te helpen ^O^

Ladyblack, huisarts morgen even bellen?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:49:44 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100568797
Ja ik denk dat we morgen inderdaad even gaan bellen.... dan maar ongeduldig :')
pi_100587015
Gewoon bellen LB! Liever teveel dan te weinig.. soms beland je onderop een stapel (helaas soms maar al te waar)...

En gut wat een prutszooi! Dat je dan de HAP belt, de assistente e.e.a. uitlegt, meld dat je nog even belt als je weet welke waardes MCK wil hebben en dat ze dan zegt: oh maar dat is wel lastig hoor, het ging toch alleen om HCG? :')

Even... DOOS!

Dus niet zo vriendelijk uitgelegd dat ze de HA mij om 12 uur maar even moet laten bellen zodat ik zélf door kan geven wat er geprikt moet worden. Mijn hemel wat een drama.. hóe moeilijk is het nou helemaal?

Maar enfin, om 9 uur kan ik MCK pas bereiken.. so the story continues :') ik word er een beetje simpel van! (ook van mijn lijf, wordt nou ongesteld GVD!)

/frustratie
pi_100587309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Orea, ik weet dat je zelf geen enkele hoop meer hebt, maar ook bij mij hangt heel stiekem het Leonieke verhaal nog een beetje in m'n achterhoofd...
Ik ben al blij als andere mensen dat zeggen want zelf durf ik dat hier niet meer te roepen ;)
pi_100587495
Oké ik ga even vloeken... volgens MCK kan het alleen daar! -O- nu kan ik morgenochtend alsnog die kant op....

En ik snap dat jullie het allemaal denken en zeggen, maar nogmaals: ik ben niet zwanger. Bij Leia had ik 7 dagen na de tp al een positieve test. Ik maak dus prima en snel hcg aan. Dan zal het nu niet zo zijn dat er 3 weken na tp ineens een positieve hcg test gaat zijn. Heb ook geen enkel zwanger gevoel, alleen menstruatie die op knappen staat maar die maar niet komt.
pi_100587816
Orea wat een prutzooi (of juist het uitblijven ervan) Orea. Hopelijk snel actie! :*

Droomvrouwtje wat fijn dat jullie je eindelijk serieus genomen voelen! Neemt natuurlijk niet weg dat het in je buik niet okee is, heftig hoor. Hopelijk snel een goed plan en actie :*.

LB al gebeld meis?

Bianca wat ben jij een sterke vrouw, ik heb onwijs veel bewondering voor je! Ik hoop zo dat er ontzettend veel geluk op je pad komt :*.

Ik zat hier te lezen en moest toen Saar uit d'r bedje halen. Ik zat nog even met haar te knuffelen op de bank, toen de tranen een beetje op kwamen borrelen. Ik gun jullie allemaal zo die ontzettende gewenste babietjes meiden en het enorme geluk dat daarmee gepaard gaat. Het is gewoon niet eerlijk. Het wordt zo ontzettend tijd dat jullie niet meer in dit draadje hoeven te schrijven. Dikke :* lieverds!
pi_100588447
Droomvrouwtje wat fijn om te lezen dat iemand je nu serieus neemt. Succes met het vervolgtraject!

LB :*

Orea -O- Ik hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je weer verder kan.

Mijsje en PZE :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100588992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
LB ik wist al dat het ernstig zou zijn, daar had ik me ook op ingesteld. Het was nu ook alleen maar zichtbaarder voor me, het was gewoon duidelijk te zien op de echo. Op dit moment leken mijn baarmoeder en eierstokken een vaste klomp weefsel. Het zien van de beelden geeft me eigenlijk meer een soort van rust, in die zin dat alle klachten die ik ondertussen heb en het niet zwanger raken gewoon heel verklaarbaar is nu.
Hey DV, fijn dat je nu serieus genomen wordt. Jouw traject lijkt nu dus wel op dat van mijn zus. Enige verschil is dat zij nu voor de tweede keer geopereerd wordt en dat ze nu i.v.m. grote cystes chemisch 3 maanden in de overgang wordt gebracht. Daarna mag ze aan de IVF. In Belgie, want NL had aangegeven dat er zoveel endometriose e.d. was dat ze het liever niet doen en ze hebben haar dus naar Belgie doorverwezen. Heel veel suc6 met de operatie.

En alle andere meiden hier: dikke warme knuffel en :*
pi_100604213
Uiteindelijk belden ze terug dat ik toch via de HA bloed mocht laten prikken, dit gelijk vanmiddag laten doen... HA belde zojuist: HCG <1, absoluut geen zwangerschap (goh, ben ik toch niet gek!) dus de eerste pillah gaan erin!

Bloed kom maar door, op naar de volgende poging (bloeding gaat nog wel 2 weken duren voordat ie komt, week primolut en dan 5 dagen daarna ontrekkingsbloeding dus ben nog wel even bezig) maar er gebeurd weer wat.../

/bevalling
pi_100604743
@Orea: Hopelijk doet de Primolut snel haar werk en kun je snel weer door.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia, hoe is het daar bij jou?
Rustig, soort niemandsland nu.
Prikinstructie is 6 september dus tot die tijd gebeurt er niets. :)

Heb je de HA nog gebeld vandaag?
pi_100607342
hey meiden, ik ben weer even onder m'n steen vandaan... er is hier weinig te melden. we hebben de ivf een maand opgeschoven ivm de vakantie, en dat heeft me wel wat gedaan. nu dus weer wachten op ongesteld worden, en dan weer verder met de volgende tp... of nog een maand wachten, het ligt er ook aan wat manlief wil... ik ben een beetje leeg en op. de hoop is even ver te zoeken en ik heb er even geen zin meer in. ik ben het zat, het wachten, dat het niet lukt...
ik kruip ook weer onder m'n steen terug. ik heb nu vakantie en ik hoop dat ik na de vakantie weer genoeg uitgerust/bijgekomen ben, dat ik de hoop weer voel en weer volop door kan...
:* ik denk nog wel veel aan jullie hoor, maar ik kan het echt even niet om heel intensief te volgen hier...
Wel even een extra knuf voor jullie hoor, want het is gewoon k*t om hier te kunnen posten... :*
:W ik laat het wel weer weten als we weer van start gaan... :W
pi_100608919
ach mijsje ik krijg tranen in mn ogen van je bericht... Wat een zware tijden toch... Ik wens je heel veel fijne 'oplaadtijd' toe in je vakantie :*
pi_100609492
Mijsje. :W
Hoe k*t het nu ook is, er komt een dag dat het het allemaal waard is, echt waar.
Geniet van je vakantie!
Hopelijk de laatste met z'n tweetjes ipv z'n drietjes (of viertjes). :*
pi_100610351
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:20 schreef Kolonia het volgende:
Mijsje. :W
Hoe k*t het nu ook is, er komt een dag dat het het allemaal waard is, echt waar.
Geniet van je vakantie!
Hopelijk de laatste met z'n tweetjes ipv z'n drietjes (of viertjes). :*
Dit. Precies. Hoop houden! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:50:22 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100610633
ach mijsje toch.. Ik sluit me aan bij koloon en Isla, Wel hoop houden :* En geniet nu maar lekker van die rust en je vakantie. Ik hoop voor je dat je daarna lekker uitgerust bent om er weer tegenaan te kunnen. Ik denk aan jullie

Het doet me echt verdriet om hier meiden te zien posten die er voor mijn tijd ook al waren :'( Ik hoop en duim zo hard dat ooit dit topic helemaal leeg is
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:54:27 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100610799
mijsje :* !!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100615127
Mijske... Blijf doen wat goed voelt. :*

Orea, hupsakee. Door nu. Mooi.
pi_100616139
droomvrouwtje, wat een heftig verhaal zeg. In ieder geval fijn dat je nu op een goed adres bent aangekomen.

Mijsje, Kolonia, PZE, ik hoop toch zo dat jullie nu heel snel hier verdwijnen. Jullie hebben al veel te lang gewacht..

Orea, hopen dat de primuliet snel aanslaat en dan op naar naar de volgende 2 onuitspreekbare cryo's!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100731595
Wat een rust hier... Een goed teken misschien?
pi_100748325
Hoe staat het bij jou pze? Ik slik vandaag voor het laatst primolut dus ergens deze week ongesteld, en dan kan het circus weer beginnen.
pi_100771662
Laat dat circus maar komen dan!
Ik mag woensdag weer komen voor een echo. Dan is het dag 13 en even afwachten nog hoe het eruit ziet.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:43:34 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100796707
Hallo dames, ik steek mijn hoofd ook weer even om de deur :W

Pff Orea, ik mag toch hopen dat het nu snel komt dan!
PZE, dag 13 alweer, hopelijk is er wat te zien op de echo!
Mijsje.... wat naar om je zo uitgeblust te lezen ;( Ik sluit me bij Kolonia aan vwb je vakantie :*
En Kolonia, binnenkort zelf prikken dus. Nouja, het is weer een stap in de goede richting he. Geniet van de rust even!

Mijn vriend heeft gisteren de huisarts gebeld, maar hij moet nog een keer een sample afleveren, want het zat op het randje van goed / niet goed :{ Nu dus maar even duimen dat dat eenmalig was... en ondertussen wachten wat deze cyclus gaat doen want ik zit nu al op dag 16 en heb nog geen eisprong kunnen ontdekken (normaal gesproken rond dag 13) :?
pi_100796835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend heeft gisteren de huisarts gebeld, maar hij moet nog een keer een sample afleveren, want het zat op het randje van goed / niet goed :{ Nu dus maar even duimen dat dat eenmalig was...
Het kan per keer verschillen. :)
Bij mijn man was het zaad altijd goed, behalve toen we net gehoord hadden dat mijn vader ongeneeslijk ziek was, toen was de kwaliteit dramatisch slecht.
Naast stress is ook koorts een bekende zaadkiller.
Zit hij al wel aan vitaminepillen en losse onderbroeken?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:56:01 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100796932
Vitaminepillen check :Y

Maar stress.... een naderende deadline voor proefschrift helpt niet mee natuurlijk :X
Als er meerdere onderzoeken gedaan moeten worden gaat dat ook sowieso uitgesteld worden tot na de promotie. Jammer maar begrijpelijk.
pi_100820333
He bah, LadyBlack, ik hoop voor jullie dat de uitslag de tweede keer een stuk beter is (en dat het deze keer niet zo idioot lang duurt voor de uitslag..)

Pze, ik hoop dat je morgen een mooi ei ziet zodat je snel de terugplaatsing krijgt...

Orea, moet ik nog een ongesteldheidsdansje doen?

Hier als het goed is vrijdag terugplaatsing van een cryo!!! *O* Het is allemaal nog precies de laatste dag voordat de afdeling dicht ging geregeld. Mijn ei was nog niet groot genoeg maar ik had wel al een dik baarmoederslijmvlies dus zaterdag heb ik pregnyl geprikt en dan is vrijdag de terugplaatsing. Nu duimen dat het goed ontdooid.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100820463
Sproet, wat goed! Ik ga vast duimen draaien! :)
pi_100825910
Hoor je vaker LB! :Y dat er meerdere testen nodig zijn (2 a 3 zijn niet abnormaal..) stress kan een goede invloed zijn net zoals roken, alcohol etc.. :) laat je nog niet gek maken hoor! Kan nog alle kanten op! :*

Sproet O+ jammer dat ik net vrijdag moet werken anders had ik graag op mini-sproet gepast O+ maar dit gaat hem worden hoor! :Y ik ben toe aan een nieuw buurtkindje O+ (en Leia aan een nieuw opvangkindje :D)

PZE hoe lang is je cyclus normaal? Je eisprong zit er wel aan te komen? Gaan jij en sproet maar voor, ik volg jullie wel ;)
pi_100825998
En nee, hier nog niet ongesteld :D maar gisteren pas gestopt met de primolut.. 1 tot 5 (!!) dagen daarna ongesteldheid, dus ga maar uit van zaterdag.. alles eerder is meegenomen ;) maar reken er niet op...
pi_100856261
Hier ook niet spannend nog. 10mm pas, vrijdag weer terug. Dan vast dinsdag weer... Blegh.
pi_100856991
En je bms pze? Hoe was die? Hier willen ze nog wel eens, als het lang lijkt te duren, pregnyl prikken ook al is je ei nog niet groot genoeg. Als je bms maar dik genoeg is.

Wel prut dat het niet zo snel gaat :*
pi_100859857
Ook mijn bms was dun nog. Even geduld dus. Logisch wel, gezien vorige maand.
pi_100862081
Geduld is een schone zaak, maar zo verdomd lastig! :*
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:29:43 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100862190
Zeker als je al zo lang geduld moet hebben... balen PZE :*

Orea ook nog aan het wachten dus?

Sproetje is al een stap verder dus, wat fijn dat je nog voor de vakantie terecht kon! ^O^
pi_100862319
Yup ;) ik voel in de verte wat gerommel, dus er staat me wat te wachten :P
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:40:43 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100862591
Nou eindelijk dan, hallelujah ;)

Hier zegt FF dat ik een eisprong heb gehad, maar tis maar een raar kaartje dan :') we'll see...
pi_100862735
Heb je je ei wel benut LB?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:08:35 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100863741
Mja, ook daar speelde de stress ons wat parten... :{ Op zich wel, maar niet optimaal denk ik.

Ik vind het best moeilijk om er niet dwingend mee om te gaan, hebben jullie daar wel eens last van gehad? Het laatste dat ik namelijk wil, is dat het een verplichting gaat zijn, waar mijn vriend alleen nog maar gestresster van wordt.
pi_100864216
Euhm, nou, bij ons was het dus ook 2x een verplichting omdat ik de dag erna de samenlevingstest had (dus dan moet je ook echt). Maar het resultaat weet je inmiddels.

Maar het blijft wel lastig. Je wilt toch je vruchtbare dagen benutten en als je al een tijd bezig bent dan wil je ook geen maand overslaan.
pi_100907873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ook daar speelde de stress ons wat parten... :{ Op zich wel, maar niet optimaal denk ik.

Ik vind het best moeilijk om er niet dwingend mee om te gaan, hebben jullie daar wel eens last van gehad? Het laatste dat ik namelijk wil, is dat het een verplichting gaat zijn, waar mijn vriend alleen nog maar gestresster van wordt.
dat lijkt me ook lastig LB, ik heb dat zelf nooit gehad, omdat ik al bijna meteen wist dat spontaan/natuurlijk niet kon.. dus wij hebben het nooit verplicht hoeven doen...
pi_100914491
Orea, fijn dat het nu eindelijk eens begint door te zetten...

PZE en Orea, pfff dat wachten is zo....annoying!!!! :( Je wilt gewoon door!!!

Sproetje, morgen is de gr0te dag! Ik ga heel hard duimen dat het eitje goed ontdooid!!! ^O^

LB, dat is hier wel een groot probleem geweest hoor...die druk werd steeds groter en daarom lukte het mn vriend op een gegeven moment niet meer...Toen hebben we het even met rust gelaten, kon hij de knop weer omzetten en ging het weer goed tussen de lakens. Uiteindelijk hebben we toch IVF/ICSI nodig gehad. Maar nu is de sex pas echt ongecompliceerd. Dat is dan wel weer fijn. Al heb ik nu juist minder zin. :{ :O

Lieve dames ik duim even hard voor jullie allemaal hoor!!!! Dat blijf ik zeggen want ik leef nog zo met jullie mee, ik kan zelf niet vergeten hoe moeilijk ik het gehad heb-en jullie zitten er nog middenin...Ik denk altijd aan jullie en ik gun het jullie allemaal zo! :* :* :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_100914949
Heel erg anoying :( het voelde even alsof het eraan kwam, maar nee hoor :'(

Ik ben helemaal niet zo ongeduldig maar op dit moment ben ik er even klaar mee.. Kan nu helemaal niks, als er een tp is dan zit ik er tenminste middenin. Alles daarbuiten gebeurd er niks, zoals nu. Schiet niet op zo...

-O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')