abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100615127
Mijske... Blijf doen wat goed voelt. :*

Orea, hupsakee. Door nu. Mooi.
pi_100616139
droomvrouwtje, wat een heftig verhaal zeg. In ieder geval fijn dat je nu op een goed adres bent aangekomen.

Mijsje, Kolonia, PZE, ik hoop toch zo dat jullie nu heel snel hier verdwijnen. Jullie hebben al veel te lang gewacht..

Orea, hopen dat de primuliet snel aanslaat en dan op naar naar de volgende 2 onuitspreekbare cryo's!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100731595
Wat een rust hier... Een goed teken misschien?
pi_100748325
Hoe staat het bij jou pze? Ik slik vandaag voor het laatst primolut dus ergens deze week ongesteld, en dan kan het circus weer beginnen.
pi_100771662
Laat dat circus maar komen dan!
Ik mag woensdag weer komen voor een echo. Dan is het dag 13 en even afwachten nog hoe het eruit ziet.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:43:34 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100796707
Hallo dames, ik steek mijn hoofd ook weer even om de deur :W

Pff Orea, ik mag toch hopen dat het nu snel komt dan!
PZE, dag 13 alweer, hopelijk is er wat te zien op de echo!
Mijsje.... wat naar om je zo uitgeblust te lezen ;( Ik sluit me bij Kolonia aan vwb je vakantie :*
En Kolonia, binnenkort zelf prikken dus. Nouja, het is weer een stap in de goede richting he. Geniet van de rust even!

Mijn vriend heeft gisteren de huisarts gebeld, maar hij moet nog een keer een sample afleveren, want het zat op het randje van goed / niet goed :{ Nu dus maar even duimen dat dat eenmalig was... en ondertussen wachten wat deze cyclus gaat doen want ik zit nu al op dag 16 en heb nog geen eisprong kunnen ontdekken (normaal gesproken rond dag 13) :?
pi_100796835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend heeft gisteren de huisarts gebeld, maar hij moet nog een keer een sample afleveren, want het zat op het randje van goed / niet goed :{ Nu dus maar even duimen dat dat eenmalig was...
Het kan per keer verschillen. :)
Bij mijn man was het zaad altijd goed, behalve toen we net gehoord hadden dat mijn vader ongeneeslijk ziek was, toen was de kwaliteit dramatisch slecht.
Naast stress is ook koorts een bekende zaadkiller.
Zit hij al wel aan vitaminepillen en losse onderbroeken?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:56:01 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100796932
Vitaminepillen check :Y

Maar stress.... een naderende deadline voor proefschrift helpt niet mee natuurlijk :X
Als er meerdere onderzoeken gedaan moeten worden gaat dat ook sowieso uitgesteld worden tot na de promotie. Jammer maar begrijpelijk.
pi_100820333
He bah, LadyBlack, ik hoop voor jullie dat de uitslag de tweede keer een stuk beter is (en dat het deze keer niet zo idioot lang duurt voor de uitslag..)

Pze, ik hoop dat je morgen een mooi ei ziet zodat je snel de terugplaatsing krijgt...

Orea, moet ik nog een ongesteldheidsdansje doen?

Hier als het goed is vrijdag terugplaatsing van een cryo!!! *O* Het is allemaal nog precies de laatste dag voordat de afdeling dicht ging geregeld. Mijn ei was nog niet groot genoeg maar ik had wel al een dik baarmoederslijmvlies dus zaterdag heb ik pregnyl geprikt en dan is vrijdag de terugplaatsing. Nu duimen dat het goed ontdooid.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100820463
Sproet, wat goed! Ik ga vast duimen draaien! :)
pi_100825910
Hoor je vaker LB! :Y dat er meerdere testen nodig zijn (2 a 3 zijn niet abnormaal..) stress kan een goede invloed zijn net zoals roken, alcohol etc.. :) laat je nog niet gek maken hoor! Kan nog alle kanten op! :*

Sproet O+ jammer dat ik net vrijdag moet werken anders had ik graag op mini-sproet gepast O+ maar dit gaat hem worden hoor! :Y ik ben toe aan een nieuw buurtkindje O+ (en Leia aan een nieuw opvangkindje :D)

PZE hoe lang is je cyclus normaal? Je eisprong zit er wel aan te komen? Gaan jij en sproet maar voor, ik volg jullie wel ;)
pi_100825998
En nee, hier nog niet ongesteld :D maar gisteren pas gestopt met de primolut.. 1 tot 5 (!!) dagen daarna ongesteldheid, dus ga maar uit van zaterdag.. alles eerder is meegenomen ;) maar reken er niet op...
pi_100856261
Hier ook niet spannend nog. 10mm pas, vrijdag weer terug. Dan vast dinsdag weer... Blegh.
pi_100856991
En je bms pze? Hoe was die? Hier willen ze nog wel eens, als het lang lijkt te duren, pregnyl prikken ook al is je ei nog niet groot genoeg. Als je bms maar dik genoeg is.

Wel prut dat het niet zo snel gaat :*
pi_100859857
Ook mijn bms was dun nog. Even geduld dus. Logisch wel, gezien vorige maand.
pi_100862081
Geduld is een schone zaak, maar zo verdomd lastig! :*
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:29:43 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100862190
Zeker als je al zo lang geduld moet hebben... balen PZE :*

Orea ook nog aan het wachten dus?

Sproetje is al een stap verder dus, wat fijn dat je nog voor de vakantie terecht kon! ^O^
pi_100862319
Yup ;) ik voel in de verte wat gerommel, dus er staat me wat te wachten :P
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:40:43 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100862591
Nou eindelijk dan, hallelujah ;)

Hier zegt FF dat ik een eisprong heb gehad, maar tis maar een raar kaartje dan :') we'll see...
pi_100862735
Heb je je ei wel benut LB?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:08:35 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100863741
Mja, ook daar speelde de stress ons wat parten... :{ Op zich wel, maar niet optimaal denk ik.

Ik vind het best moeilijk om er niet dwingend mee om te gaan, hebben jullie daar wel eens last van gehad? Het laatste dat ik namelijk wil, is dat het een verplichting gaat zijn, waar mijn vriend alleen nog maar gestresster van wordt.
pi_100864216
Euhm, nou, bij ons was het dus ook 2x een verplichting omdat ik de dag erna de samenlevingstest had (dus dan moet je ook echt). Maar het resultaat weet je inmiddels.

Maar het blijft wel lastig. Je wilt toch je vruchtbare dagen benutten en als je al een tijd bezig bent dan wil je ook geen maand overslaan.
pi_100907873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ook daar speelde de stress ons wat parten... :{ Op zich wel, maar niet optimaal denk ik.

Ik vind het best moeilijk om er niet dwingend mee om te gaan, hebben jullie daar wel eens last van gehad? Het laatste dat ik namelijk wil, is dat het een verplichting gaat zijn, waar mijn vriend alleen nog maar gestresster van wordt.
dat lijkt me ook lastig LB, ik heb dat zelf nooit gehad, omdat ik al bijna meteen wist dat spontaan/natuurlijk niet kon.. dus wij hebben het nooit verplicht hoeven doen...
pi_100914491
Orea, fijn dat het nu eindelijk eens begint door te zetten...

PZE en Orea, pfff dat wachten is zo....annoying!!!! :( Je wilt gewoon door!!!

Sproetje, morgen is de gr0te dag! Ik ga heel hard duimen dat het eitje goed ontdooid!!! ^O^

LB, dat is hier wel een groot probleem geweest hoor...die druk werd steeds groter en daarom lukte het mn vriend op een gegeven moment niet meer...Toen hebben we het even met rust gelaten, kon hij de knop weer omzetten en ging het weer goed tussen de lakens. Uiteindelijk hebben we toch IVF/ICSI nodig gehad. Maar nu is de sex pas echt ongecompliceerd. Dat is dan wel weer fijn. Al heb ik nu juist minder zin. :{ :O

Lieve dames ik duim even hard voor jullie allemaal hoor!!!! Dat blijf ik zeggen want ik leef nog zo met jullie mee, ik kan zelf niet vergeten hoe moeilijk ik het gehad heb-en jullie zitten er nog middenin...Ik denk altijd aan jullie en ik gun het jullie allemaal zo! :* :* :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_100914949
Heel erg anoying :( het voelde even alsof het eraan kwam, maar nee hoor :'(

Ik ben helemaal niet zo ongeduldig maar op dit moment ben ik er even klaar mee.. Kan nu helemaal niks, als er een tp is dan zit ik er tenminste middenin. Alles daarbuiten gebeurd er niks, zoals nu. Schiet niet op zo...

-O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')