SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
vanmorgen ook gedaan. Was kapot!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mooi afscheid voor viefje![]()
Net rondje hardgelopen, daar is het echt perfect weer voor!
Ik twijfel nog of ik ga sporten na de lunch. Hmmmmmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:
Of gewoon een fatsoenlijke cooling downquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Nebo het volgende:
[..]als ik de volgende dag spierpijn heb, ga ik gewoon die dag weer, dat lijkt altijd het beste medicijn te zijn!
Mijn debugversie is overleden. EN ben te lam om een retail te halen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Nebo het volgende:
Ik heb overigens inFamous 2 gehaald gisteren, dus ik ga nu even bzzzt bzzzt doen. Ik voel me weer als een kind als ik die game speel, ik wil Cole zijn
Pff.. Dat weet ik nog niet hoor..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, je gaat je nieuwe tjoektjoek toch wel Voefje noemen?
Viefje is gisteren opgehaald door een sloopbedrijfquote:
Fieze FIXquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Nebo het volgende:
Ik heb overigens inFlamoes 2 gehaald gisteren, dus ik ga nu even sop sop doen. Ik voel me weer als een kind als ik die game speel, ik wil Cole zijn
viefje is food gewordenquote:
NOES!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
viefje is food geworden
[ afbeelding ]
quote:
Voefje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, je gaat je nieuwe tjoektjoek toch wel Voefje noemen?
En als het een Fiat Punto wordt gaat hij Poito heten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voefje?
Als het een Fiat Bravo wordt, wordt het Boefje natuurlijk
Gewoon PoitStation Movequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
En als het een Fiat Punto wordt gaat hij Poito heten?
Bravo wordt Johnny uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
En als het een Fiat Punto wordt gaat hij Poito heten?
QFT!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moest lachen, hoe treurig het ook isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij bij je debugversie van inFAMOUS 2 is
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Net buiten de 16m, dus geen penalty imo.
Ik zat er ook naar te kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat zal een rotzooi geven..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef DJ_ het volgende:
@ fruit
wat heb jij vervelende tijden met trials HD zeg, bahhh kom iederekeer net achter je
...quote:
Dat komt omdat fruit een snel fapper is, dus hij is er altyd eerderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef DJ_ het volgende:
@ fruit
wat heb jij vervelende tijden met trials HD zeg, bahhh kom iederekeer net achter je
Hij hoefde vroeger ook nooit de cracker op te eten zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat komt omdat fruit een snel fapper is, dus hij is er altyd eerder
Don't blame the messengerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Bah Poit!
Gaan er btw nog mensen naar de gamescom volgende week?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef DJ_ het volgende:
@ fruit
is het zo erg ja ? , dan verlies ik mijn motivatie om verder te spelen denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je Wessiej eens toevoegen. Is het helemaal huilen.
Wess.. Waarom trouwens Mister Kennedy? Hij is toch niet meer actief in de WWE?quote:
Misschienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Ik kijk het ook allang niet meer, maar het blijft een heldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Wess.. Waarom trouwens Mister Kennedy? Hij is toch niet meer actief in de WWE?
Ja, ikkequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Bah Poit!
Ik kijk het ook al een tijdje niet meer.. Zeker nu Edge ook gestopt is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kijk het ook allang niet meer, maar het blijft een held
Een matti van me is nog erger, die gast eet en schijt pure Trials glorie....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je Wessiej eens toevoegen. Is het helemaal huilen.
Aanrader is wel om de PPV Money in the Bank van vorige maand te kijken. Beste ppv van de afgelopen 5/10 jaar. Beter dan alle Wrestlemania'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kijk het ook al een tijdje niet meer.. Zeker nu Edge ook gestopt is.
Maar.. Inderdaad.. MIIISSTEEEEEEEEEEEER KENNEDYYYYYYYYYY KENNEDY is een baas!
Ik heb hem op m'n computer staan en heb echt m'n best gedaan om hem te kijken maar ben er helemaal uit..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aanrader is wel om de PPV Money in the Bank van vorige maand te kijken. Beste ppv van de afgelopen 5/10 jaar. Beter dan alle Wrestlemania's
quote:
Denk het niet, weet niet of ik genoeg geld heb deze maand ivm nieuwe huis enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Bah Poit!
Ik luister nu al bijna een week een 24/7 electro zender via shoutcastquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
SHOUTcast blijft echt relaxed, nu n online station gevonden met 24/7 grunge
die zijn wel gaaf ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef badboynova het volgende:
Heb net zo een vriesglas van heineken bij een paar blikken gehad, ben benieuwd als het echt werkt.
nog steeds bezig?quote:
En daarom vind ik de xbox veel fijner en snellerquote:
Je word gewoon stiekem gevaccineerd tegen gekke koeiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
12% pasik wou "ff" guitar hero doen maar dacht ik zal eerst nog ff koeii accepteren op psn, toen moet ik dus weer updaten *zucht*
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
12% pasik wou "ff" guitar hero doen maar dacht ik zal eerst nog ff koeii accepteren op psn, toen moet ik dus weer updaten *zucht*
Is op zich niet zo lastig als je de bal goed kan plaatsen. Een aantal uit mijn team zouden dit ook wel kunnen als we de juiste materialen ervoor zouden hebben. Maar het is wel knap dat hij het met meerdere ballen tegelijk goed doet!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zo._die_is_goed.html
WTF
Dat filmpje is hardstikke nep ..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Is op zich niet zo lastig als je de bal goed kan plaatsen. Een aantal uit mijn team zouden dit ook wel kunnen als we de juiste materialen ervoor zouden hebben. Maar het is wel knap dat hij het met meerdere ballen tegelijk goed doet!
wat moet je hebben dan? een knuppel en een bal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Is op zich niet zo lastig als je de bal goed kan plaatsen. Een aantal uit mijn team zouden dit ook wel kunnen als we de juiste materialen ervoor zouden hebben. Maar het is wel knap dat hij het met meerdere ballen tegelijk goed doet!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat moet je hebben dan? een knuppel en een bal?
te makkelijk ik weet hetquote:
Ik wacht nu op de honkslag van koeiquote:
Ik ontvang ook een flinke updatequote:
40% Heb m zo binnen dus.quote:
Een flinke tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:56 schreef badboynova het volgende:
hoe lang zou het duren als ik de ps3 nu aanzet,en de update ga downloaden met 0,25 Mbps?
Ooh dus ik zal geen verschil merken, ondanks ik nu ff geen 60 Mbps heb.quote:
Dit was wel een flinke inderdaad (duurde wel 5 minutenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hd die systeemupdate van gister ook veeeel sneller binnen dan deze
Als je 60Mbps zou hebben merk je zeker verschil.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh dus ik zal geen verschil merken, ondanks ik nu ff geen 60 Mbps heb.
standaard update time dus:')
Psssssstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:03 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Als je 60Mbps zou hebben merk je zeker verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Goed bezig, wat voor schema heb je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef koei het volgende:
[..]
QFT!
Na het lezen van deze post en naar buiten gekeken te hebben ook even een rondje gelopen. Heerlijk weer voor idd! Eens kijken of ik mijn hardloopschema weer op kan pakken!
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed bezig, wat voor schema heb je?
Ik heb vandaag de hele dag met een golder retriever puppie gespeeld. Zoooo lief!![]()
![]()
whaha zo fout dattie goed is!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
FRUIT HEEFT EEN KLEINTJE, EN BLOND SCHAAMHAAR.
[ afbeelding ]
Ik wist dat er zo iets ging komenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
FRUIT HEEFT EEN KLEINTJE, EN BLOND SCHAAMHAAR.
[ afbeelding ]
Deze was 11 weken oudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Mday het volgende:
[..]
whaha zo fout dattie goed is!
anyhow, ik ook met mijn puppy gespeeld. met de frisbee.
wtf, dacht dat je internet gefixed was?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ben je klaar met douchen is de download gefailed
fu ik ga wel niet op psn, n lekker gamen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Bijwerken via een pc: ga naar eu.playstation.com voor de nieuwste versie van de updategegevens. Volg de aanwijzingen op het scherm op om de gegevens naar je pc te downloaden.
Sla om de updategegevens naar je PlayStation 3 te kopiëren het bestand op een opslagapparaat dat met PS3 compatibel is op, bijvoorbeeld op een Memory Stick, een Memory Stick Duo, een USB-apparaat
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
heeft hij je eindelijk gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Het gaat wel weer lekker bij je vandaagquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
GITAAR BATTERIJ LEEG FUUUUUUUUUU
/trollface
feauteau!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze was 11 weken oud![]()
Hij zat mijn sneakers (die ik aan had) op te eten
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
/trollface
Goed dat je erbij zeg dat het om de batterijen van de gitaar gaat, anders verwachte ik hier een aantal jokesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
/trollface
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
Goed dat je erbij zeg dat het om de batterijen van de gitaar gaat, anders verwachte ik hier een aantal jokes
7quote:
Had helaas alleen mijn crappie telefoon bij, dus helaas geen fotoquote:
A girl needs nice thingsquote:
Ik heb er 1.quote:
ik heb er 2 uitgeleend er liggn hier nu 5 naast mequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb er 1.
Tenminste had, heb m uitgeleend.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
Lekker, zak net door mijn knie bij het traplopen om te gaan sporten.
Zak ijs erop en kan sporten weer even vergeten, ging net zo goed.
Dat is minder, misschien moet je toch andere dingen overwegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
Lekker, zak net door mijn knie bij het traplopen om te gaan sporten.
Zak ijs erop en kan sporten weer even vergeten, ging net zo goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is minder, misschien moet je toch andere dingen overwegen.Ga denk maar weer eens langs het ziekenhuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
De thee is opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Hey waarom is iedereen eigenlijk boos in Engeland? Ik heb daar echt niks van meegekregen
Je had beter kunnen vragen wat ze onder normaal verstaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:52 schreef badboynova het volgende:
zo iemand heeft over uren gemaakt![]()
volgens hun systeem had ik de abbo's opgezegd, terwijl ik had gebeld dat ik problemen met digi tv en internet had.
Alles word nu terug gedraaid, en ze gaan de kosten vergoeden (moet enkel nog 24 uur wachten voor het weer normaal werkt ZEGGEN ZE)
Upc: over 24 uur werkt het weer normaal.
Moi: dat word al vanaf vorig week donderdag tegen mij gezegd, #^$##$@@ kunnen jullie wel tot 24 tellen?
Upc: ..................
Moi: niet om vervelend te zijn, maar tel eens tot 24 voor mij, want dan geloof ik je.
Upc: 1. 2. 3. 4. enz (tot 10)
Moi: stop maar, ik bel wel weer als het over 24 uur nog niet werkt en vraag ik weer naar jouw (altijd namen op schrijven) of anders bel ik de speciale care tussen persoon (had ze maar zonder nummer herkenning moeten bellen een paar maanden geleden
)
dus eeh... eigenlijk is het gewoon een bitch. voor later. kinda spoils the cutenessquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Had helaas alleen mijn crappie telefoon bij, dus helaas geen foto
Maar het is de pup van mijn tante die ze over 2-3 jaar gaan dekken, en misschien dat ik dan daar een puppie van koop![]()
De laber van mn ouders komt van diezelfde tante vandaan
Dan kun je toch ook gewoon een vrouw meenemen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef SpankmasterC het volgende:
En dan nu aan m'n counter-strike skills werken, komende zaterdag een LAN met vrienden en moet wel enigzins goed voor de deur verschijnen!
Counter strikequote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:13 schreef SpankmasterC het volgende:
En dan nu aan m'n counter-strike skills werken, komende zaterdag een LAN met vrienden en moet wel enigzins goed voor de deur verschijnen!
nu klopt hetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:09 schreef Nebo het volgende:
Ik ga mijn planning voor morgenochtend even delen!
7.30 opstaan en lekker ontbijtje maken
8.00 even goed wakker worden, douchen, koffie zetten
9.00 sporten
11.00 fris en fruitig aan de rest van de dag beginnen.
Zo, en dan nu de realiteit zoals die in werking wordt gebracht morgenochtend
11.30 brak uit mijn bed rollen en de rest van de dag niet echt opstarten
14.00 meeten met een ex
14.15 BITCH SLAP ex
14.30 running from the police
Dammit
Doet je internet het alweer goed?quote:
Nope,ben bij 1 van de buurt bewoners internet aan het aftappen.quote:
JONGEN JE MOEDER IS COUNTER STRIKE!!!quote:
Een tampon moet je recht in brengen volgens de plaatjes, en niet over dwarsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
JONGEN JE MOEDER IS COUNTER STRIKE!!!
Daar is PSN nog steeds down.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Hey waarom is iedereen eigenlijk boos in Engeland? Ik heb daar echt niks van meegekregen
Unittestenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
Vier andere unittesten omgegooid gisteravond. Damnit.
Kheb nu ook door sommige mensen hier een ander beeld gekregen van wat een unit nu precies is....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Unittesten
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel unittesten.
BBN gaat vandaag ze unit ook maar eens testen, de vriendin is toch vandaag vrijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Kheb nu ook door sommige mensen hier een ander beeld gekregen van wat een unit nu precies is....
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Kheb nu ook door sommige mensen hier een ander beeld gekregen van wat een unit nu precies is....
Tja, het hoort erbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Unittesten
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel unittesten.
Ook die units moeten getest worden zo nu en danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Zat al te wachten voordat de eerste vrouw aangetrokken zou worden door unit praat, shar jij heb de eerquote:
En dat verbaasd je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zat al te wachten voordat de eerste vrouw aangetrokken zou worden door unit praat, shar jij heb de eer
Stiekem had ik het wel verwacht, ze woont tenslotte alleen in een groot huis met nieuwe meubels die nog niet vakkundig getest zijn.quote:
Al is ze wel al weer aan het werk vandaag geloof ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Stiekem had ik het wel verwacht, ze woont tenslotte alleen in een groot huis met nieuwe meubels die nog niet vakkundig getest zijn.
Ooh en haar batterijen zijn leeg
Dat wordt dus weinig werken en veel spelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Bwhhehehehe, gekke mannen
Maar ik zit idd @ work! Net even mijn phone opgehaald![]()
* Sharana_LV gooit blackberry in hoekje
Hier eigenlijk ook, maar verdeel het werk.quote:
Hier gelukkig rustig... Zit op een afdeling van 10 man waarvan er 6 vrij zijn, 2 ziek en 1 op een ander project zit...quote:
Ik hoef alleen geen printers, camera's of een reistassen set...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ach ondertussen wel ibood hunt open staan
ik hoef alleen geen kleurenlaser printer... dus graag snel iets nieuws!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Inderdaad, komt weinig leuks/handigs voorbijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik hoef alleen geen kleurenlaser printer... dus graag snel iets nieuws!!
Die tot je navel komtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik hoef alleen geen kleurenlaser printer... dus graag snel iets nieuws!!
Ach, kan nog altijd al bijzettafel gebruikt worden dan....quote:
Was al voorbij geweest volgens sommigen in het Ibood topic.quote:
Op tweakers heb ik er een aantal aangeboden gezien als tweede handsquote:
ipad 2? ik gok wel dat zodra hij langskomt ik toch te laat ben want ik kijk heel vaak niet omdat het hier te druk isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Was al voorbij geweest volgens sommigen in het Ibood topic.
HOAXquote:
Wordt niet genoemd of het om een ipad 1 of 2 ging.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ipad 2? ik gok wel dat zodra hij langskomt ik toch te laat ben want ik kijk heel vaak niet omdat het hier te druk is
GADVER! KUUKSK!quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Wordt niet genoemd of het om een ipad 1 of 2 ging.
scheelt vaak maar een paar tientjes met de winkelprijsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Op tweakers heb ik er een aantal aangeboden gezien als tweede hands
Omdat je niet mag boeren in de keukenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom mogen mannen wel boeren en vrouwen niet!
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Omdat je niet mag boeren in de keuken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
Shar! Ze hebben nu een soort van I pad
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik sta ook niet in de keuken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
paypal!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop op een leuke NAS ofzo
Heb volgens mij alleen mijn random reader niet liggen dus kan niet betalen
hè?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik sta ook niet in de keuken..
Je zult met wat sterkers moeten komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
hè?
wacht....
is de ketting nou alweer los geschoten??
Je bent broodjes aan het rondbrengen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je zult met wat sterkers moeten komen..
wat was het?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:12 schreef Tain het volgende:
Shar! Ze hebben nu een soort van I pad
Daar is't nog wel een bietje vroeg voor hè.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent broodjes aan het rondbrengen?
Lenovo Ideapad laptopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat was het?ik was aan de telefoon
dan wacht ik de SuperChain3000™ wel af op iBood....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je zult met wat sterkers moeten komen..
Rode bietjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar is't nog wel een bietje vroeg voor hè.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik sta ook niet in de keuken..
quote:
Je kan in het forum alle producten terugzien die geweest zijn he.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Wordt niet genoemd of het om een ipad 1 of 2 ging.
Je hebt dus nog kans Sharquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:27 schreef Nebo het volgende:
En nee, hij is niet langsgeweest, enkel twee accessoires voor een iPad
quote:
Wie wat waar??quote:
ja allang uitverkocht man! LG 42" voor 630quote:
Mot geen LGquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:41 schreef Tain het volgende:
[..]
ja allang uitverkocht man! LG 42" voor 630
QFTquote:
QFT! En 42" is te klein en 3D is kutquote:
42" is denk echt het maximale wat ik kan hebben in m'n huisje en 3D zou ik echt graag willen hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
QFT! En 42" is te klein en 3D is kut
Kijk naar buiten, dan heb je 3Dquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
42" is denk echt het maximale wat ik kan hebben in m'n huisje en 3D zou ik echt graag willen hebben
quote:
En niemand wilt hem hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:57 schreef Pheno het volgende:
Oeh, wel een videocamera, maar dan de baggervariant
Je gaat hunten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik neem vanmiddag maar weer vrij denk.
Nee? Ik wilde eigenlijk lekker aanrommelen in huis.quote:
Ah, een eigen garagesale, net als iBood altijd doetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee? Ik wilde eigenlijk lekker aanrommelen in huis.
een lekker te masseren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
Wie o wie heeft er gouden handjes en heeft zin om m'n schouders een lekker te masseren!
Door de pijn in m'n schouders heb ik soms moeite met de letter s..quote:
Bagger dat je als je mobiel op ibood zit, je moet inloggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar nu wel een FleshLight!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bagger dat je als je mobiel op ibood zit, je moet inloggen
Done, stuur maar op.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef Nebo het volgende:
[WIN] Deus Ex: Human Revolution prijzenpakket!
Jongens, painten maar
Ik heb wel een idee, maar ik denk niet dat adsense dan blij is als ik het plaatje in dat topic postquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef Nebo het volgende:
Jongens, painten maar
Kan het altijd eens proberenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef Nebo het volgende:
Jongens, painten maar
Als je nou in Eindhoven had gewoond....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
Wie o wie heeft er gouden handjes en heeft zin om m'n schouders een lekker te masseren!
Dan had ik nog steeds in Rotterdam gewerktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als je nou in Eindhoven had gewoond....
Dan aan een collega vragenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan had ik nog steeds in Rotterdam gewerkt
mannenquote:
Geen vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
mannen
Die hebben toch geen gouden handjes..
Die hebben stalen klauwen!
1, maar die is ziek..quote:
Geen probleem mee hoor, ding werkt perfect. En met een klein hackje maak je er een multimedia speler vanquote:
42 te kleinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
QFT! En 42" is te klein en 3D is kut
Tja, dan lastigquote:
Ja, heb nu een 46" en zou echt niet meer terug willen naar een maatje kleiner...quote:
Ik heb 32"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, heb nu een 46" en zou echt niet meer terug willen naar een maatje kleiner...
Ja dan heb je gewoon pech en kan ik je niet helpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan had ik nog steeds in Rotterdam gewerkt
Absoluut niet.. Als je iets te hard knijpt in m'n monnikskapspier dan kan ik de rest van de dag m'n armen niet meer bewegenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dan heb je gewoon pech en kan ik je niet helpen.
Oh en waarschijnlijk heb je meer aan een massage van een mannelijke collega dan van een vrouwelijke.
Ik zit vanavond in Utrecht analoog te gamen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Fallen het volgende:
Is er trouwens al een tijd geprikt voor de Killzone3 GAM-SC online fragfest-avond van vanavond?
Is niet genoemd volgens mij, alleen wie kan er vanavond.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Fallen het volgende:
Is er trouwens al een tijd geprikt voor de Killzone3 GAM-SC online fragfest-avond van vanavond?
Met wat geaai kom je er in ieder geval niet vanaf.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut niet.. Als je iets te hard knijpt in m'n monnikskapspier dan kan ik de rest van de dag m'n armen niet meer bewegenStaat een ietsje pietsje teveel spanning op.
Maar dat is wel lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met wat geaai kom je er in ieder geval niet vanaf.
Er is onderhoud vanavondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Fallen het volgende:
Wacht dan op Rocksmithquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:10 schreef Poit het volgende:
In ander nieuws!
http://tweakers.net/nieuw(...)e-markt-brengen.html
En nu maar hope dat die shit hier wel gewoon goed te verkrijgen is!
Ubisoftquote:
Madcatz-stuffquote:
Rocksmith is wel tof! En met een goede gitaar erbij! Maar ik moet nog maar zien dat die wel normaal in europa verschijnt eigenlijk...quote:
Ach, die eerste Guitar Hero dingen waren van Logitech en die waren ook niet op over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Madcatz-stuff
Alleen als het over de 100 euro kost wordt het wat steviger
Dat zou je van Ubisoft dan toch wel verwachten.. Maar het blijven Fransozen natuurlijk..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:24 schreef koei het volgende:
[..]
Rocksmith is wel tof! En met een goede gitaar erbij! Maar ik moet nog maar zien dat die wel normaal in europa verschijnt eigenlijk...
Neequote:
Damnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef Nebo het volgende:
Jongens, painten maar
Waar was je dan?quote:
Doe dat dan op een avond dat ik er ook bij ben (dat zal nu op zijn vroegst zaterdag weer zijn denk ik)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Fallen het volgende:
Ja, vond m erg tegen vallen. Besturing zepig, veel onafgewerkt en weinig uitdagend en/of speciaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef Poit het volgende:
Iemand de Driver demo al gespeeld?
Driver 1 was echt zo gruwelijk tof op m'n PS1
quote:
A-wee-so-mee!quote:
LOL!quote:
quote:
Viefje?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]![]()
Maar Poit raad eens wat ik vandaag gekocht heb
Lol nee mijn auto doet het nog prima. Nee een lowlandskaartjequote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Lol nee mijn auto doet het nog prima. Nee een lowlandskaartjekameraad belde mij gisteren op of ik echt niet mee wou
Vooral dat dus.. Typisch Ubi..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:19 schreef Solique het volgende:
Ja, vond m erg tegen vallen. Besturing zepig, veel onafgewerkt en weinig uitdagend en/of speciaal.
[..]
Viel mij echt enorm tegen, ook al is het een demo.quote:
Ik dacht dat je wel gingquote:
Ik heb 2 kaartjes maar heb besloten die te verkopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel gingmaar ik red mij dit jaar wel hoor
Waarschijnlijk sta ik de helft van de tijd toch weer met wildvreemden bier te drinken
Ik krijg genoeg geld terug uit bouwdepot dat het wel gaat lukken om toch te gaan. Toen de kaarten in de verkoop gingen was ik te druk bezig om de woning te gaan, dus ik ga dit jaar wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb 2 kaartjes maar heb besloten die te verkopen.
Dat geld, plus de 300 euro die ik daar niet uitgeef, ga ik gebruiken om een nieuwe toet toet te kopen.
Dat doe ik al met vrouwen Koei.. Auto's is een heel andere zaak..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:15 schreef koei het volgende:
Je moet niet heel snel een nieuwe auto kopen Poit! Je moet wel even rustig de tijd nemen om dit verlies te verwerken en niet direct een nieuwe auto nemen om de leegte die achter is gebleven op te vullen.
Ik had het gezien ja.. Alsnog gecondoleerd kerel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Voor diegenen die afvragen waar de fuck was jij dan? Ik was laatste tijd druk met mijn oma die 30-07-2011 vredig is ingeslapen. Ze was de 3de nog 88 geworden.
Vrij vlot na lowlands jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja.. Alsnog gecondoleerd kerel.
Een totaal andere vraag.. Zit er nog een feestje aan te komen bij jou binnenkort??
Kick!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Vrij vlot na lowlands jaDan gooi ik snel paar datums
En thanks
Gecondoleerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Voor diegenen die afvragen waar de fuck was jij dan? Ik was laatste tijd druk met mijn oma die 30-07-2011 vredig is ingeslapen. Ze was de 3de nog 88 geworden.
thanksquote:
Gecondoleerd Pettiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gecondoleerd man !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
en zo hoort het !quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |