SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
vanmorgen ook gedaan. Was kapot!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mooi afscheid voor viefje![]()
Net rondje hardgelopen, daar is het echt perfect weer voor!
Ik twijfel nog of ik ga sporten na de lunch. Hmmmmmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:
Of gewoon een fatsoenlijke cooling downquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Nebo het volgende:
[..]als ik de volgende dag spierpijn heb, ga ik gewoon die dag weer, dat lijkt altijd het beste medicijn te zijn!
Mijn debugversie is overleden. EN ben te lam om een retail te halen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Nebo het volgende:
Ik heb overigens inFamous 2 gehaald gisteren, dus ik ga nu even bzzzt bzzzt doen. Ik voel me weer als een kind als ik die game speel, ik wil Cole zijn
Pff.. Dat weet ik nog niet hoor..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, je gaat je nieuwe tjoektjoek toch wel Voefje noemen?
Viefje is gisteren opgehaald door een sloopbedrijfquote:
Fieze FIXquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Nebo het volgende:
Ik heb overigens inFlamoes 2 gehaald gisteren, dus ik ga nu even sop sop doen. Ik voel me weer als een kind als ik die game speel, ik wil Cole zijn
viefje is food gewordenquote:
NOES!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
viefje is food geworden
[ afbeelding ]
quote:
Voefje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, je gaat je nieuwe tjoektjoek toch wel Voefje noemen?
En als het een Fiat Punto wordt gaat hij Poito heten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voefje?
Als het een Fiat Bravo wordt, wordt het Boefje natuurlijk
Gewoon PoitStation Movequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
En als het een Fiat Punto wordt gaat hij Poito heten?
Bravo wordt Johnny uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
En als het een Fiat Punto wordt gaat hij Poito heten?
QFT!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moest lachen, hoe treurig het ook isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij bij je debugversie van inFAMOUS 2 is
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Net buiten de 16m, dus geen penalty imo.
Ik zat er ook naar te kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat zal een rotzooi geven..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef DJ_ het volgende:
@ fruit
wat heb jij vervelende tijden met trials HD zeg, bahhh kom iederekeer net achter je
...quote:
Dat komt omdat fruit een snel fapper is, dus hij is er altyd eerderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef DJ_ het volgende:
@ fruit
wat heb jij vervelende tijden met trials HD zeg, bahhh kom iederekeer net achter je
Hij hoefde vroeger ook nooit de cracker op te eten zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat komt omdat fruit een snel fapper is, dus hij is er altyd eerder
Don't blame the messengerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Bah Poit!
Gaan er btw nog mensen naar de gamescom volgende week?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef DJ_ het volgende:
@ fruit
is het zo erg ja ? , dan verlies ik mijn motivatie om verder te spelen denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je Wessiej eens toevoegen. Is het helemaal huilen.
Wess.. Waarom trouwens Mister Kennedy? Hij is toch niet meer actief in de WWE?quote:
Misschienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Ik kijk het ook allang niet meer, maar het blijft een heldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Wess.. Waarom trouwens Mister Kennedy? Hij is toch niet meer actief in de WWE?
Ja, ikkequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Bah Poit!
Ik kijk het ook al een tijdje niet meer.. Zeker nu Edge ook gestopt is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kijk het ook allang niet meer, maar het blijft een held
Een matti van me is nog erger, die gast eet en schijt pure Trials glorie....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet je Wessiej eens toevoegen. Is het helemaal huilen.
Aanrader is wel om de PPV Money in the Bank van vorige maand te kijken. Beste ppv van de afgelopen 5/10 jaar. Beter dan alle Wrestlemania'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kijk het ook al een tijdje niet meer.. Zeker nu Edge ook gestopt is.
Maar.. Inderdaad.. MIIISSTEEEEEEEEEEEER KENNEDYYYYYYYYYY KENNEDY is een baas!
Ik heb hem op m'n computer staan en heb echt m'n best gedaan om hem te kijken maar ben er helemaal uit..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aanrader is wel om de PPV Money in the Bank van vorige maand te kijken. Beste ppv van de afgelopen 5/10 jaar. Beter dan alle Wrestlemania's
quote:
Denk het niet, weet niet of ik genoeg geld heb deze maand ivm nieuwe huis enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:14 schreef koei het volgende:
Bah Poit!
Ik luister nu al bijna een week een 24/7 electro zender via shoutcastquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
SHOUTcast blijft echt relaxed, nu n online station gevonden met 24/7 grunge
die zijn wel gaaf ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef badboynova het volgende:
Heb net zo een vriesglas van heineken bij een paar blikken gehad, ben benieuwd als het echt werkt.
nog steeds bezig?quote:
En daarom vind ik de xbox veel fijner en snellerquote:
Je word gewoon stiekem gevaccineerd tegen gekke koeiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
12% pasik wou "ff" guitar hero doen maar dacht ik zal eerst nog ff koeii accepteren op psn, toen moet ik dus weer updaten *zucht*
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
12% pasik wou "ff" guitar hero doen maar dacht ik zal eerst nog ff koeii accepteren op psn, toen moet ik dus weer updaten *zucht*
Is op zich niet zo lastig als je de bal goed kan plaatsen. Een aantal uit mijn team zouden dit ook wel kunnen als we de juiste materialen ervoor zouden hebben. Maar het is wel knap dat hij het met meerdere ballen tegelijk goed doet!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zo._die_is_goed.html
WTF
Dat filmpje is hardstikke nep ..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Is op zich niet zo lastig als je de bal goed kan plaatsen. Een aantal uit mijn team zouden dit ook wel kunnen als we de juiste materialen ervoor zouden hebben. Maar het is wel knap dat hij het met meerdere ballen tegelijk goed doet!
wat moet je hebben dan? een knuppel en een bal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Is op zich niet zo lastig als je de bal goed kan plaatsen. Een aantal uit mijn team zouden dit ook wel kunnen als we de juiste materialen ervoor zouden hebben. Maar het is wel knap dat hij het met meerdere ballen tegelijk goed doet!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat moet je hebben dan? een knuppel en een bal?
te makkelijk ik weet hetquote:
Ik wacht nu op de honkslag van koeiquote:
Ik ontvang ook een flinke updatequote:
40% Heb m zo binnen dus.quote:
Een flinke tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:56 schreef badboynova het volgende:
hoe lang zou het duren als ik de ps3 nu aanzet,en de update ga downloaden met 0,25 Mbps?
Ooh dus ik zal geen verschil merken, ondanks ik nu ff geen 60 Mbps heb.quote:
Dit was wel een flinke inderdaad (duurde wel 5 minutenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hd die systeemupdate van gister ook veeeel sneller binnen dan deze
Als je 60Mbps zou hebben merk je zeker verschil.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh dus ik zal geen verschil merken, ondanks ik nu ff geen 60 Mbps heb.
standaard update time dus:')
Psssssstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:03 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Als je 60Mbps zou hebben merk je zeker verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Goed bezig, wat voor schema heb je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef koei het volgende:
[..]
QFT!
Na het lezen van deze post en naar buiten gekeken te hebben ook even een rondje gelopen. Heerlijk weer voor idd! Eens kijken of ik mijn hardloopschema weer op kan pakken!
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed bezig, wat voor schema heb je?
Ik heb vandaag de hele dag met een golder retriever puppie gespeeld. Zoooo lief!![]()
![]()
whaha zo fout dattie goed is!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
FRUIT HEEFT EEN KLEINTJE, EN BLOND SCHAAMHAAR.
[ afbeelding ]
Ik wist dat er zo iets ging komenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA
FRUIT HEEFT EEN KLEINTJE, EN BLOND SCHAAMHAAR.
[ afbeelding ]
Deze was 11 weken oudquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef Mday het volgende:
[..]
whaha zo fout dattie goed is!
anyhow, ik ook met mijn puppy gespeeld. met de frisbee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |