abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100750961
Hebben jullie de vertikale groep ook met Tienus in gedachten gekozen zodat ze later misschien samen zouden kunnen zitten? Of speelt dit geen rol?
pi_100751421
Pessie, je zou het denken he...maar ja, geen idee dus.
Leonieke, nee. Sterker nog, ik heb expliciet gevraagd om ze niet bij elkaar te zetten. Nu zien ze elkaar op de speelzaal wel gewoon, maar ik wil graag dat ze niet telkens als broertjes gezien worden. Dat hadden we van te voren al bedacht en ik ben er nu al blij mee, vooral omdat Tienus een ander jochie lijkt te zijn. Voor zover je daar nu al iets van kan zeggen, maar hij lijkt meer van het doen dan van het kijken bijvoorbeeld.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100751538
Wat leuk dan dat jullie op voorhand blijkbaar al de juiste keuze hadden gemaakt ^O^ Hopelijk is er dan plaats voor Driekus in de groep waar hij zelf het liefst zou zitten (moest dat een optie zijn, zou ik daar alleszins voor kiezen :Y ).

Het is misschien ook niet zo raar dat hij bij de peuters wil gaan zitten, want daar zitten dan waarschijnlijk zijn vriendjes van vroeger die al wat ouder zijn. Of begrijp ik het toch nog verkeerd?
pi_100751747
Leonieke, nee je snapt em. Daar zitten inderdaad kindjes die eerst op de babygroep zaten. Niet allemaal, overigens want er zijn er ook naar een verticale groep gegaan. Ik hoor hopelijk straks meer van de leidsters.
pi_100751952
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef mignonne het volgende:
Het rotavirus kun je in uitzonderingsgevallen ook via de kinderarts of de huisarts laten inenten die zit ook niet in t standaardpakket. Ik geloof dat Timo van Chan gevaccineerd is tegen t rotavirus.
Klopt, maar ik weet niet zeker of je er een uitzonderingsgeval voor moet zijn. Het werd door de kinderartsen in het ziekenhuis waar mijn nichtje is overleden in elk geval met klem aangeraden aan mijn zus en zwager + broers/zussen van hun, maar volgens mij waren zij ook erg voor het opnemen in het standaardpakket.
Leonieke ik wist niet dat je er in België ook voor moest betalen, wel dat het daar in het standaardpakket zit.
pi_100752124
Yups, maar qua prijs viel dat wel goed mee (zeker als je meerekent dat we dan nog eens 25euro extra terug kregen van de verzekering toen we de rekeningen van de apotheek hebben ingediend). Het waren 3 vaccinaties die via de mond werden toegediend.

Maar als ik het goed begrijp hebben jullie het aan Timo gegeven omdat één van jouw nichtjes er aan overleden is?
pi_100752707
Ah, hier waren het maar 2 orale vaccinaties.
We hebben ze trouwens zelf toegediend. De huisarts wilde het ook best doen, maar omdat het toch oraal was, mochten we het ook zelf wel doen.
Hier werd het niet vergoed door de verzekering, maar dan nog vond ik het best meevallen qua prijs.
Ja klopt, een van mn zus haar dochters is eraan overleden, en haar oudste heeft er ook een tijd mee in het ziekenhuis gelegen.
pi_100752830
Afhankelijk van het merk waren het er blijkbaar 2 of 3 (maar dat wist ik maar nadat de eerste was toegediend :') ).
En wat vreselijk voor je zus ;(
pi_100757871
*O* *O* :D
Er is plaats bij de peuters! Dus Driekus mag naar de peuters. De leidster van de babygroep belde straks, zij is bang dat Driekus niet genoeg uitdaging krijgt op een verticale groep en vond de peutergroep beter. Bovendien zijn daar vriendjes en vriendinnetjes naar toe gegaan en die mist hij. Zo grappig, ik had me dus geen seconde gerealiseerd dat ie echt al zo vriendjes kon zijn met anderen. Zijn vriendinnetje zit sinds juni op de peutergroep en als zij langs de deur van de babygroep loopt en Driekus ziet, gaan ze zwaaien enzo door het glas van de deur. Hoe schattig!
pi_100768394
Wat goed mefke *O*

Dat van die vriendjes ken ik wel. Bij de onthaalmoeder hebben ze een tijdlang met 3 kindjes gezeten en Thomas trekt echt veel meer naar S.ky dan naar M.irthe. Ik merk het ook aan het feit dat hij de ene wel bij naam noemt en de andere niet.
pi_100769962
De pokken drogen in hier, gelukkig. Het ziet er nu zo uit:
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:48:51 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100773113
Och arme Driekus :'(

Emma! :o *O*
pi_100773195
Ocharme idd, maar ik blijf hem echt wel een mooierd vinden :Y
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:48:45 #214
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100776162
Arme Driekus, vervelend die waterpokken.
Thomas heb ik toentertijd ook behandeld met kidsclin, dat leek goed te helpen. Hij heeft in ieder geval niks open gekrabd. De situatie onder de luier vond ik toen ook shocking. Hij had een groepje precies boven zijn bil, waar de rand van de luier overheen schuurt. Die is kapot gegaan en daar heeft hij wel een litteken aan overgehouden. Maar gelukkig is het daar bij gebleven.

Ik ben een verjaardagsfeestje aan het voorbereiden! Morgen over een week is Thomas alweer jarig, zaterdag vieren we een feestje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:11:08 #215
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100777584
Arm ventje.
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:14:09 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100777753
Driekus ;(
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100777832
Kidsclin hebben wij ook gehad ja, dat lijkt goed te werken. Er zijn wel pokken open, maar of ze opengekrabt zijn of opengebarsten, geen idee.

Al weer bijna 2 Ca.ra! Ik weet nog zo goed dat we toen in shock waren dat ie er ineens al was, de septemberbaby die in augustus besloot te komen. Wat krijgt ie aan cadeaus? Ik vind het maar moeilijk om dingen te verzinnen...
pi_100778000
Aggos dat koppie van Driekus! <3

Jullie móeten echt even in het filmpjestopic kijken hoor. Voor het meest lachwekkende Isabeau-filmpje ever. Vind ik dan...
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:25:14 #219
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100778398
Alleen open is litteken-technisch nog niet zo'n ramp geloof ik, als ze maar niet ontstoken raken.

Van ons krijgt Thomas een tafeltje en stoeltjes voor in zijn speelhoek. Wat hij van andere mensen krijgt weet alleen lijstje.nl ;)
Ik heb er diverse boekjes op staan, een garage voor zijn auto's, een keukentje/pannetjes/speelgoedgroente/fruit, houten treinbaantje, duplo, boekensteuntjes, kindertuingereedschap (harkje/bezem). Daar zit voor ieder budget en voor ieders gading wel wat tussen geloof ik.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_100779027
Hah Sorbo.. dat is toch niet meer verantwoord autorijden? Ik zou dubbel liggen achter het stuur ;)

Lars z'n waterpokken zijn alweer een tijdje geleden, maar gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden mbt littekentjes. Hij had er sowieso niet zo'n last van eigenlijk. Wel van de koorts, maar niet van jeuk. (Of hij heeft het als 6 maanden oud ventje goed weten te verbergen)
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:38:41 #221
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100779168
Koeieeeeeen!
pi_100779516
Ochjee, arme Driekus. Gelukkig komen ze nooit meer terug!!
Mefke, wat fijn dat je zo snel de oplossing kreeg voor het kdv dilemma :D
pi_100784615
Ach gut, pokken, arme Driekus. Jonathan had ze weeeeken geleden, en heeft nog steeds een rood vlekje op zn bil ervan. :{ En een klein litteken op zn oor.
Morgenochtend naar het CB, ben zó benieuwd naar alles :o

Ooh Emma filmpje, kijk dr gaan dan :D
En Isabeau, altijd leuk _O_

Ik kan niet wachten tot mijn opleiding begint zeg. Vind het heerlijk om alle tijd van de wereld te hebben met Jona, maar god, wat verlang ik naar intelligente gesprekken :')

Ohja! en J pakt eindelijk(?) zelf stukjes brood/fruit van zn bord en stopt ze dan zelf in zn mond ^O^ Grote kerel O+
I'm not a sinner.
pi_100785618
Wie weet er nog een leuk kado voor een mannetje dat straks 2 wordt.
Zijn opa en oma willen hem graag wat geven op zijn verjaardag, en ik heb 0,0 inspiratie. Budget is ongeveer 50¤

Hij krijgt al een driewieler en een fietsje met zijwielen.
Een keukentje hebben al, en een autogarage ook
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:39:59 #225
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100786796
Iets van duplo Karin? Hebben jullie al iets aquaplay-achtigs? Dat is hier een grote hit. Lekker poedelen met water, maar niet zo veel dat je er in kunt gaan zitten of er extreem nat van kunt worden.

En Plum, welke opleiding ga je volgen? Dat van die intelligente gesprekken geloof ik meteen! Ik zou het in ieder geval niet kunnen, full time thuis. Echt, petje af voor de mensen die het allemaal zelf doen hoor. Soms ben ik heel blij dat ik Thomas even mag overdragen :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:07:11 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100795522
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef Ca.ra het volgende:
Iets van duplo Karin? Hebben jullie al iets aquaplay-achtigs? Dat is hier een grote hit. Lekker poedelen met water, maar niet zo veel dat je er in kunt gaan zitten of er extreem nat van kunt worden.

Ow? Leg dat eens uit aan Harry ;)

Hier ligt de overloop weer vol met ondergepoepte lakens en slaapzakken... :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 16-08-2011 08:40:55 ]
pi_100795752
Isabeau begint op Driekus te lijken, alleen zijn het muggenbeten in plaats van waterpokken. Arm ding.
pi_100795858
Arme Harry, heb je nog wat kunnen slapen saus? Of alleen maar druk met verschonen geweest? Sterkte!

Aw Isabeau, wordt ze al gek van de jeuk?
pi_100795866
Toen ons mannetje 2 werd was vooral de houten hematrein een grote hit, nu hij 3 is wordt er nog steeds mee gespeeld.... En aquaplay inderdaad!
pi_100795870
Hrm, saus moet asy zijn.
pi_100795883
Ze lijkt er geen last van te hebben.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:46:10 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100795887
Och arme Isabeau! Dan is ze wel erg te grazen genomen...
En wat een leuk filmpje O+

Ik heb net even terug gekeken voor het puzzelfilmpje van Lente. Wat goed zeg!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:52:18 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100795953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 08:43 schreef Spewey het volgende:
Arme Harry, heb je nog wat kunnen slapen saus? Of alleen maar druk met verschonen geweest? Sterkte!

Nou op zich wel oke geslapen, alleen dus al heel vroeg wakker. Om half 6 begon hij te jengelen dus ik muziekje aan, een keer gemopperd door de babyfoon en om 6 uur had ik zoiets van 'aargh, dan maar d'ruit'. Ik kom op die kamer: stinken!
Zat het kind letterlijk van boven tot onder de poep.
Manlief is wakker geworden van het gegil dus die heeft het bed verschoond en ik heb kindlief gedoucht...
Mijn man zat vanmorgen om 6:45u op kantoor :')
pi_100795969
Oi Asy :X

Arm ventje ;( Hoelang heeft hij die diarree nu al?

Hier een ventje dat het concept woede-uitbarsting heeft ontdekt :)
Op achterhoofd en hielen woedend bananen.
En ik mag niet verder weg lopen óf aan hem komen.
Komt me bekend voor van de oudste, hihi :D
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:56:12 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100795995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Oi Asy :X

Arm ventje ;( Hoelang heeft hij die diarree nu al?

Hier een ventje dat het concept woede-uitbarsting heeft ontdekt :)
Op achterhoofd en hielen woedend bananen.
En ik mag niet verder weg lopen óf aan hem komen.
Komt me bekend voor van de oudste, hihi :D
Vanaf vrijdagochtend...

Oei, zo erg heeft Harry het nog niet. Wel kan hij als hij heel boos is met zijn hoofd tegen iets bonken. Heeft hij een reden om nog harder te brullen ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:39:54 #236
259886 pessie
pi_100796641
Ach Isabeau toch! Geweldig!

Asy, pfff, ik hoop zo dat et es een keer overgaat!

Karin, de duplo trein. Mn op een na jongste broertje kreeg die toen hij 2.5/3 was en er is heel lang mee gespeeld. Even in een internet winkel kijken misschien?

Wat betreft pok-littekens. Nathan heeft er een heel aantal onder zn haar zitten, dus mocht dat ooit gaan groeien dan zie je ze niet meer. Verder 2 of 3 echt in zn gezicht.

We hadden vannacht een doorslaper!!! *O* Jammer dat ik om kwart over 5 wakker werd :') . En Nathan na de voeding om kwart over 6 niet echt meer heeft geslapen. Maaar het positieve is: doorslapen!!!!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:56:30 #237
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_100796943
Ik kom om het hoekje spieken hier, vanaf vandaag 'horen' wij ook in dit topic O+

Karin de duplotrein is hier nog steeds een hit, Tobias wordt over 2 maanden al 6!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_100797050
Saffier en Ylana *O* Welkom hier!!!
pi_100797160
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:56 schreef Saffier het volgende:
Ik kom om het hoekje spieken hier, vanaf vandaag 'horen' wij ook in dit topic O+

Karin de duplotrein is hier nog steeds een hit, Tobias wordt over 2 maanden al 6!
gefeliciteerd *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100797199
Saffier & Ylana van harte gefeliciteerd en welkom! *O*
pi_100797579
Hoi Saffier en Ylana *O*
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:25:12 #242
259886 pessie
pi_100797588
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:56 schreef Saffier het volgende:

*O* Gefeliciteerd en Welkom!!!!!
pi_100797874
Asy, wij zitten sinds zondag met hetzelfde. Thomas heeft ook flinke diarree, waar geen luier tegenop kan. Gelukkig zijn zijn billetjes wel dicht, dus hij heeft er geen last van. Hij huilt niet eens als hij helemaal onder zit. We hebben hem nu al 2 ochtenden helemaal doorweekt en met poep onder zijn oksels uit bed gehaald. Verder heeft hij een verminderde eetlust, maar er is niks aan hem te merken. Hij is gewoon vrolijk en speelt lekker etc. (dus we hebben hem vandaag ook gewoon naar het kdv gedaan, voel me wel een beetje schuldig, maar hij heeft daar ook wat meer afleiding etc...)
pi_100797879
Welkom bij de dreumesjes Ylana *O*

Asy, ben je al met Harry naar de huisarts geweest? Vind het ook wel lang duren hoor! Misschien kan je laten checken of hij niet een parasiet heeft oid.

Hannah heeft eindelijk ontdekt dat je kan spelen met duplo ^O^
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:03:38 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100800471
Saffier, gefeliciteerd nog met je 1-jarige dochter!!! *O* :* en Ylana zelf ook van O+ -e natuurlijk!
in de haak.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:04:24 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100800495
Jaaaa Daar is Ylana 1 jaar alweer van harte gefeliciteerd *O*
Saffier man en Tobias van harte met jullie dochter :*
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:39:22 #247
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100804283
Ylana Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

Asyniur, ah bleh wat sneu zeg!! Hopelijk gaat het snel beter...

Sorbootje.. haha idd een briljant leuk filmpje! Daar kijk ik wel echt naar uit dat lekkere gebabbel ;)

Hier een meisje dat last heeft van haar tandjes..
Zo sneu... Heerlijk aan het spelen en ineens zit ze te huilen...
Haar eerste tandje kwam 2 weken voor haar verjaardag (29 juli) en nu zet ze er vaart achter..
Nr 3 was gisteren door.. en 4 en 5 zie ik al doorschemeren..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:41:24 #248
259886 pessie
pi_100804376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Reilain het volgende:
Ylana Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

Asyniur, ah bleh wat sneu zeg!! Hopelijk gaat het snel beter...

Sorbootje.. haha idd een briljant leuk filmpje! Daar kijk ik wel echt naar uit dat lekkere gebabbel ;)

Hier een meisje dat last heeft van haar tandjes..
Zo sneu... Heerlijk aan het spelen en ineens zit ze te huilen...
Haar eerste tandje kwam 2 weken voor haar verjaardag (29 juli) en nu zet ze er vaart achter..
Nr 3 was gisteren door.. en 4 en 5 zie ik al doorschemeren..
Dat hebben wij hier dus ook! Al hebben we het hier over nummer 5 en 6 (Best gek, rechtsboven en linksonder).
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:36:53 #249
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100811377
Ohhh sneu is dat dan hè... Gelukkig doet vsm hier wel wonderen...
Hier nu 1 tandje onder.. in t midden..
En boven het meest linker en meest rechter snijtandje..
En de 2 doorschemers zitten ook boven!
We'll have love aplenty
You and me
pi_100818619
Tandjes. ;) Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen. :')

Ik had me voorgenomen om noooooit te zeggen: "eerst je bord leegeten en dan mag je een ijsje!" Ik vind namelijk niet dat de hoofdmaaltijd een hindernisbaan naar het toetje moet worden. Maar vanavond, toen Lente 'IJS! riep, floepte het er zomaar ineens uit! "Eerst je bordje leegeten, dan mag je een ijsje", hoorde ik mezelf zeggen. Ik had er meteen spijt van.

Maar wat doet die tuttebel? Die schept in een keer de hele onhoud van d'r bord naar binnen, gooit d'r lege bord op tafel en zegt: "OP! Nu IJS!"

:o
pi_100818657
tandjesleed --> tsjek ;(
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:40:11 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100818676
Saffier en Ylana, van harte gefeliciteerd! *O*

Ik heb de huisarts gebeld. Er heerst een virus met (je raad het al) diarree en braken. Kan een weekje duren, dus nog 2 dagen ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:43:44 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100818860
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Tandjes. ;) Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen. :')

Ik had me voorgenomen om noooooit te zeggen: "eerst je bord leegeten en dan mag je een ijsje!" Ik vind namelijk niet dat de hoofdmaaltijd een hindernisbaan naar het toetje moet worden. Maar vanavond, toen Lente 'IJS! riep, floepte het er zomaar ineens uit! "Eerst je bordje leegeten, dan mag je een ijsje", hoorde ik mezelf zeggen. Ik had er meteen spijt van.

Maar wat doet die tuttebel? Die schept in een keer de hele onhoud van d'r bord naar binnen, gooit d'r lege bord op tafel en zegt: "OP! Nu IJS!"

_O-
pi_100819017
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Asyniur het volgende:

Ik heb de huisarts gebeld. Er heerst een virus met (je raad het al) diarree en braken. Kan een weekje duren, dus nog 2 dagen ;)
Mooi, dan hoef ik niet meer te bellen ;)

Saffier gefeliciteerd!!

:D die Lente!!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:04:32 #255
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100819973
Saffier en Ylana! :o Alweer een jaar, wow! Enorm gefeliciteerd en heel welkom hier *O* :*

Lente, hahaha, lekker wijf :D

Euhm.. Hoi? :W

Asy, beterschap voor je manneke :* :*

Karin, moeilijke.. Hij houdt erg van auto's he? Misschien een simpele op afstand bestuurbaar auto'tje ofzo? Een racebaan? Of een treinbaan? Offeh, tjemig.. Ik wilde voor Stef's verjaardag eigenlijk een soort speelhuis gaan maken (BE heeft er een tijd geleden eentje gekocht, zo'n handgemaakt ding van vilt, súperleuk, en dat kun je dan over je tafel hangen), maar we denken uiteindelijk dat we hem blijer maken met iets dat met auto's te maken heeft. We zaten zelf dus aan een garage ofzo, of een little people-bus of iets.
3!
pi_100820478
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Incantrix het volgende:
Saffier en Ylana! :o Alweer een jaar, wow! Enorm gefeliciteerd en heel welkom hier *O* :*

Lente, hahaha, lekker wijf :D

Euhm.. Hoi? :W

Asy, beterschap voor je manneke :* :*

Karin, moeilijke.. Hij houdt erg van auto's he? Misschien een simpele op afstand bestuurbaar auto'tje ofzo? Een racebaan? Of een treinbaan? Offeh, tjemig.. Ik wilde voor Stef's verjaardag eigenlijk een soort speelhuis gaan maken (BE heeft er een tijd geleden eentje gekocht, zo'n handgemaakt ding van vilt, súperleuk, en dat kun je dan over je tafel hangen), maar we denken uiteindelijk dat we hem blijer maken met iets dat met auto's te maken heeft. We zaten zelf dus aan een garage ofzo, of een little people-bus of iets.
Trix, kun je niet kijken of je ipv zo'n huisje een soort garage voor over de tafel kunt maken? Met een mooie parkeerplaats voor een auto (zijn wheeleybug)?

Beterschap voor de spuitluiers onder ons met kapotte billetjes... :*
pi_100820742
*O* Ylana gefliciteerd! *O*
Saffier, Lautie en Tobias ook gefeli uiteraard!! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:18:55 #258
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100820786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Trix, kun je niet kijken of je ipv zo'n huisje een soort garage voor over de tafel kunt maken? Met een mooie parkeerplaats voor een auto (zijn wheeleybug)?

Beterschap voor de spuitluiers onder ons met kapotte billetjes... :*
Haha, dat kan ook best idd! Nu kun je bij die dame die die huisjes maakt ook patronen kopen, dus ik had bedacht dat ik dan zelf zo'n huisje ging maken als long-term project ;)
3!
pi_100821626
ik las en zag waterpokken, beterschap :*

wat fijn dat er plaats is voor driekus bij de peuters *G*

dan nog een hoop tandjesleed :* wij doen mee, de laatste tand is aan het doorkomen dan nog wachten op de achterste 4 kiezen

Ylana jarig *G* gefeliciteerd :*

en emma wat ga je goed *G* :*

lente.... kleine dondersteen bord in ieder geval goed leeg gegeten, hopelijk smaaktje je ijs daarna ook lekker!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:40:26 #260
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100825214
Thomas heeft al een paar dagen af en aan wat verhoging. Ik hoop maar dat het tandjes zijn ofzo, en niet Asy's enge supervirus. Dakenneweniehebbe, met het verjaardagsfeest in zicht.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:25:08 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100828030
Nou ja Ssserpente dan weet je in elk geval dat je invloed hebt op d'r :+
Lente ik zou ook alles doen voor een lekker ijsje hoor :9

Asy "fijn"dat het heerst en dat jullie er weer bijna vanaf moeten zijn ;)
Thomas nu niet ziek worden hoor anders moet mama straks alleen maar luiers luierdoekjes en potjes en toiletverkleinders vragen voor je verjaardag ;)
pi_100829046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Ssserpente het volgende:

hihi lekker ding :D O+

doet mijnes ook :')

en bij ons tegen de vriezer gaan hangen en bedelen. Krijgt ze van ons geen ijsje dan gaat ze bij de buurvrouw tegen de vriezer hangen en bedelen. :X dat hebben we dus maar wel heel snel de kop in gedrukt want dat wil ik echt niet hebben... bedelen bij mij is 1 ding, bedelen bij de buurvrouw is een stap te ver.
Nadeel voor ons, de buuf is uiterst gevoelig voor dr puppie-ogen-blik :') en gelijk ook de reden waarom ze bedelt, het is uiterst effectief. We hebben dus ook maar aan de buurvrouw gevraagd om niet teveel in te gaan op gebedel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:43:59 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100829163
puppie ogen O+
Wat een stel deugnieten hebben jullie toch ;)
pi_100829331
He Huup :D jij hier? :P
Ik zeg nog steeds Huup tegen R. Als ik het over je heb :')

Lente, geweldig :D
Ik denk dat we zulke acties nog met Mette gaan meemaken, ze heeft een vergaande obsessie met ijs namelijk. Terwijl we helemaal niet vaak ijs eten.
Ik heb er nog wel leuke filmpjes van.

Voor de rest.. Ik moet echt even bijlezen :@

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 16-08-2011 23:18:33 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:47:38 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_100829408
ik ben heul nie vatbaar voor puppie-ogen }:| Buum, die wel. :P

Over die hindernisbaan naar een toetje: ik hikte tegen hetzelfde aan. Maar toch, je wil ook niet dat ze de toet als hoofdmaaltijd gaan zien... Dus ben ik het gaan benaderen als koek en snoep. als extra. maar als je dus genoeg hebt van je warm hoef je geen extra...

Dat eten uit de mond sparen om snel bij de toet/iets anders wensbaars te zijn vond ik ook niet ideaal.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_100829707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:

Over die hindernisbaan naar een toetje: ik hikte tegen hetzelfde aan. Maar toch, je wil ook niet dat ze de toet als hoofdmaaltijd gaan zien... Dus ben ik het gaan benaderen als koek en snoep. als extra. maar als je dus genoeg hebt van je warm hoef je geen extra...

Dat eten uit de mond sparen om snel bij de toet/iets anders wensbaars te zijn vond ik ook niet ideaal.
ja buum :D hihi, dat was wat O+

wicks :D :W
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:58:33 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_100830070
hij is ook niks gewend die man. zeker geen schattige dreumesmeisjes met wapperwimpers en smeltlach
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_100832424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
hij is ook niks gewend die man. zeker geen schattige dreumesmeisjes met wapperwimpers en smeltlach
hahaha ja achja, zelfs (of juist? :P) dr eigen paps is er uiterst gevoelig voor dus het ligt niet aan hem :+
ik ben er zelf iets minder gevoelig voor. Ik zie mn meisje graag blij en vrolijk maar soms mag iets gewoon niet, ook niet als je mama aaaaaah mama zegt terwijl je een knuffel komt geven :P ik merk dat B. daar toch gevoeliger voor is :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100832804
R. Is daar ook heel gevoelig voor. Maar ik leer hem nu toch echt dat hij niet aan toe moet geven. Hij heeft het er soms echt moeilijk mee :D
pi_100833160
hahaha :D die arme mannen met dochters van ons O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100833657
En dan krijgen we er nog 1 :D

Ik stond vandaag wel weer versteld van dat ze zoveel begrijpt.

Ik had haar bij het kdv opgehaald en ze kwam thuis en ging gelijk muiten in de keuken op zoek naar voedsel. Ze vond uiteindelijk kroepoek in de la. Hoop gezeur en geschreeuw. Ik haar verteld dat ze dat pas mocht als papa thuis was want we gingen rijst eten. Ze accepteerde het en legde netjes de zak terug en deed de la dicht :o ik was best trots op haar.
Vervolgens ging haar zoektocht wel door en zag ze de courgettesoep die ik had gemaakt voor morgen... Dat wilde ze niet accepteren dat ze daar een dag op moest gaan wachten :') toen ben ik wel gezwicht voor haar gekrijs (niks geen puppie ogen.. Alleen brute herrie kwam eruit).
  woensdag 17 augustus 2011 @ 00:08:30 #272
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100833967
:') Heerlijk al die ijs, en voedsel-muit verhalen..
Ik ben razend benieuwd hoe dat straks hier gaat

Hier een meisje in opperste vrolijkheid... totdat ze eten gezien heeft.. ;)
Dan gaat het dak eraf totdat haar mondje gevuld is...
Hier dus regelmatig in bochten wringen om het eten zo lang mogelijk uit het zicht te houden..
Kookboek doet hier nu ook regelmatig als dienst om een stukkie fruit achter te schillen :+
We'll have love aplenty
You and me
pi_100834054
och prul hahaha brute herrie :D

ja eten voor het eten. B. en ik hebben onderling de afspraak dat als ze groente of fruit wil voor het eten omdat ze al honger heeft dat het dan okay is, maar dingen als ijs, snoep of koek of weet ik veel voordat we gaan eten wil ik niet, dat schiet niet op :P

En dat begrijpen is leuk ja O+ hier ook, tomaatje gekregen in de supermarkt, uitgelegd dat ze hem alleen vast mocht houden, nog niet eten want we moesten eerst betalen. En dat deed ze zowaar :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100834368
Reilain, wij hadden hetzelfde probleem. Koken lukte dan ook echt niet meer. Uiteindelijk heb ik haar het begrip 'koken' geleerd. Dus dat het tijd kost en dat je handelingen moet doen voordat je iets kan eten.
We hebben een klein keukentje voor haar gekocht en sindsdien gaat het weer helemaal goed. Ze gaat dan ook staan koken als ik bezig ben, echt super schattig.
Maar als ze echt honger heeft......

Ook bereid ik vaak al een hoop voor als ze haar dutje doet. Alles snijden bijvoorbeeld.
Ik voel me net een efficiënte huisvrouw als ik dit zo typ, maar ik ben alles behalve dat :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:35:15 #275
259886 pessie
pi_100842673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:

Ook ik vind een toetje een bonus op de maaltijd. Ik hoorde een keer van een kennis wiens dochter koemelkallergie had als klein kind en daarna nooit vla/yoghurt wilde eten. Toen ze een keer ergens was te logeren moest ze verplicht haar vla opeten want dat hoort bij de maaltijd. Ze kreeg niets behalve water als haar vla niet op was, 't Arme kind is na 24 uur gezwicht.
edit: Ze was over haar allergie heengegroeid

Ik ben blij met mn goede eter! Als ik bedenk hoe het vroeger bij ons thuis aan tafel ging :X

Wij gaan op verjaardag bij L van Freecell!

[ Bericht 1% gewijzigd door pessie op 17-08-2011 09:44:13 ]
pi_100842869
hadden die ouders niet even verteld van haar allergie? wat erg....

Roy word ook driftig als er met voedsel gewerkt word, zodra meneer eten ziet wilt hij het ook, wat wel eens heel vervelende momenten veroorzaakt. (krijsen gillen,slaan,bijten< hoezo driftbui)
We hebben ook en traphek tussen de keuken en de woonkamer gezet zodat hij in elk geval niet meer de keuken in kan als wij met eten bezig zijn, hij gaat dan aan de andere kant staan spelen, in zijn fantasie waarschijnlijk ook koken ;)
En hebben verder ook de "regel"zolang het geen koek of snoep is voor het eten mag groenten of fruit wel.
pi_100842993
Thomas is altijd wel rond het werkblad terug te vinden als ik aan het koken ben, maar driftbuien zijn er gelukkig nog niet bij.
Wel moeten we enorm opletten als we hem eten geven dat we niets anders uithalen. Als hij bv zijn banaan aan het eten is en ik begin al een tweede stuk fruit te schillen, vliegt de banaan op de grond en wil hij enkel nog het andere stuk.
Hetzelfde geldt natuurlijk als hij iets eet en wij aan iets anders gaan beginnen (soms eet hij namelijk niet met ons mee :) ).

Meestal onthou ik het wel :+
pi_100843068
Wij lachen er wel eens om als we het hebben over de "obsessie"van Roy, Echt als Roy eten ziet ruikt of er iets over hoort krijgt hij daar zin in.
Behalve zoetigheden, geef hem geen snoep of zoete koek want dat heeft niet zijn voorkeur.
Nou ja prima voor ons.
pi_100843076
Ik zou eigenlijk best wel willen dat ik een kind had dat zeurde om eten.. Mijne taalt er amper na -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100843099
Zal ik het geen wat Roy teveel doet aan Rienk zenden ;)

Vlindur het komt vanzelf wel weer goed hoor, hij krijgt vanzelf vast wel weer zin in eten.

Zo wil ik graag een kindje wat eens echt stil kan liggen tijdens verkleden, tijdens verschonen. ;)
pi_100843374
Nou, dat 'weer' zin zal hem niet worden. Rienk is nooit een eter geweest. Die wordt nergens warm of koud van.. Die eet wel goed warm (mits potje) maar overdag hoeft hij gewoon niet veel. 'sochtends krijgt hij pap en dat gaan meestal niet leeg, tussendoortjes hoeft hij niet (Geen snoep, geen koekjes, geen vers fruit en heel soms een potje fruit) Lunch (brood) eet hij niet tot 5 hapjes, dan weer geen tussendoortjes en savonds warm en een toetje na. Daarna soms nog een beker melk en dan op bed.
Maar zondag waren we bij mn schoonouders en dan snoept hij wel mee. (chips, worst en ander vlees) Maar ik kan hem toch niet altijd maar plakjes worst voorschotelen?

Hij drinkt gelukkig wel goed. Daar ben ik allang blij mee :Y

En oh, Rienk ligt ook niet stil hoor ;) Die heeft beneden tegenwoordig een lege nietmachine en die vind hij heel gaaf en ligt stil, boven geven we hem iets anders te spelen. En goed afwisselen ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100848043
quote:

En Plum, welke opleiding ga je volgen? Dat van die intelligente gesprekken geloof ik meteen! Ik zou het in ieder geval niet kunnen, full time thuis. Echt, petje af voor de mensen die het allemaal zelf doen hoor. Soms ben ik heel blij dat ik Thomas even mag overdragen :P
Commercieel management :) op hszuyd in Zitterd
Haha ja, hoe fijn ik het ook vind dat ik Jonathan nu zoveel hier heb ivm vakantie, ik kan niet wachten tot ik weer naar school kan. Al ga ik hem dan waarschijnlijk ontzettend missen.. :o

En hij is weer goedgekeurd gister! Wel stom, toen ik hem hier woog, was hij 10.1kg, en op het CB maar 9.7kg.. Volgens mij klopt er iets niet aan de weegschaal hier ;)

Saffier en Ylana, gefeliciteerd nog *O*
Haha die eet-verhalen :D de gekkies.
Beterschap voor de zieken :* en ook een :* voor al het tandjesleed.
I'm not a sinner.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:45:35 #283
259886 pessie
pi_100848247
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:53 schreef _Bar_ het volgende:

Zo wil ik graag een kindje wat eens echt stil kan liggen tijdens verkleden, tijdens verschonen. ;)
Zijn er dreumessen die stil liggen op het aankleedkussen? :o Give me some! Nathan houdt van zn poepluier als die af is, dan moet ik echt mn best doen om hem ervan te weerhouden met zn vingers in de poep te graaien.
pi_100848608
Gadver pessie :')
Ik geef Jonathan altijd zn lievelingsknuffel tijdens het omkleden/verschonen. Dan is t gelijk duim in de mond en stil liggen.
I'm not a sinner.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:00:06 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100848831
quote:

Volgens Aviva kan je ook heel goed in een waterloze zitten en staan. D'r schoentjes hebben ff een dagje mogen drogen :)

Driekus, wat ben je een mooi mannetje! O+ hopelijk verdwijnen je pokjes weer snel :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_100849554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Zijn er dreumessen die stil liggen op het aankleedkussen? :o Give me some! Nathan houdt van zn poepluier als die af is, dan moet ik echt mn best doen om hem ervan te weerhouden met zn vingers in de poep te graaien.
m'n neefje ligt dus stil he, die vind het nog leuk ook... als je tegen hem zegt oei gaan we je luier verschonen, zegt hij jaaa en gaat liggen en gooit benen omhoog :+
pi_100849769
Lars luistert gelukkig goed als ik zeg dattie daar vanaf moet blijven....ieks!!
Lars heeft gister weer op het potje gepoept en geplast!
Uit eigen initiatief!!! Super he!
pi_100849847
als je aan ravi vraagt oftie een schone luier wil paktie zelf het kussen onder de tafel vandaan en gaat alvast klaarliggen :+ *)
pi_100850262
Lars goed zo ^O^

Ik zou eigenlijk om het voor Roy leuker te maken misschien ook meer eens moeten gaan proberen, gewoon het potje neerzetten en hem die gelegenheid bieden, misschien vind hij dat nog wel fijner dan nu ;)
pi_100850397
Lars meldt "poep!"
sjokt vervolgens naar de wc, haalt potje op.
Dan doe ik hem de broek naar beneden en de luier af, en gaan met de banaan.

Maar de volgende keer kan hij het ook zo weer in de luier doen hoor.
Ik heb nog niet de illussie dattie nu zindelijk wordt ofzo.
Maar hij raakt er wel vertrouwd mee zo
pi_100851466
is toch juist heel fijn als het rustigjes en natuurlijk en 'vanzelf' gaat karin?
wel heel fijn al dat het zo lekker gaat :Y *O*
pi_100853388
Ik wil ook een stilliggende seriemoordenaar (hehe autocorrect bij dreumes verkeerd schrijven, dus die moest even). Tegenwoordig gooi k m ook in bad s ochtends ipv wassen. Gaat een stuk fijner. Kind gilt alsof ie zwaar mishandeld wordt. Nja niet fijn dus.

Hij heeft ook wat nieuws. Als ie een doekje heeft gaat ie neussnuitgeluiden maken. Waar ie dat vandaan heeft :?
Hij zit nu ook op zn loopauto ipv erachter lopen (hij snapt t een beetje :)). Hij wordt zo groot O+
pi_100859782
Pff wat ons nou toch overkwam ;( Zaten we gezellig leuk te spelen in het park hier om de hoek, krijgen we opeens kiezeltjes van bij de vijver naar onze kop gegooid. Blijken 2 jochies dat gedaan te hebben, van 8 en 10 ofzo. Vervolgens gezegd 'dat mag niet, dat is gevaarlijk', kreeg ik me toch een scheldkanonne naar de kop en de wandelwagen werd omgeduwd (hij zat er gelukkig niet in dus). Nouja, blabla, lekker negeren. Hielden ze niet op, bedreigden ze Jonathan! "moet ik hem soms doodmaken?!" met een vuist wijzend naar t manneke :o
Spullen ingepakt, wegwezen! Kregen we vervolgens nog een spatbord van een fiets naar ons hoofd! En toen begon ik maar te roepen "bel de politie, we worden aangevallen, bel de politie!!"
En toen zeiden ze 'sorry mevrouw, sorry'. WTF!

Pffff! Helemaal van slag en dit moest ik toch even kwijt hoor ;( Zo eng om je kind bijna niet te kunnen beschermen omdat ze met twéé zijn.
Politie is al aan het patrouilleren in het park gelukkig.
I'm not a sinner.
pi_100862739
Plums dat zijn de mindere dingen ja, wat een brutaliteit, dat snap je ergens niet.
Gelukkig is er verder niks ernstigs gebeurd maar toch :* voor de schrik en de brutaliteit en waarschijnlijk je kwaadheid.
pi_100863450
echt achterlijk he, zo jong en dan al bedorven....
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:26:51 #296
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100867359
Hahaha nog meer draaidreumessen dus op aankleedkussens
De la van de commode is hier ondertussen een complete speelgoed winkel in een poging elke keer iets uitdagens, leuks, spannends tevoorschijn te toveren waardoor ik net even die derrie van haar billen kan vegen voordat ze probeert om te draaien/knuffelpop in de luier te duwen/luier weg te grissen.........

@ Plums ;( Wat een verhaal zeg... Verschrikkelijk..

@ Meimeltje... Morgen komt Oona voor het eerst bij Plop ;)
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:51:31 #297
259886 pessie
pi_100868371
Plums wat naar zeg zo'n ervaring!

Reilain, de tandenborstel werkt hier wel. Dan gaat ie zelf poetsen, zo'n 5 keer per dag. Vind ie leuk.
pi_100870556
Vanaf nu horen we hier. Yaro is al een echte dreumen met zijn eigen wil en laat het goed horen als hij zijn zin niet krijgt. Over het algemeen heerlijk, maar soms ook verdomd lastig.
Mijn kleine mannetje gaat zo hard ineens En we genieten met volle teugen O+

Hij is ineens zo veel wijzer en doet zo veel meer zelfstandig. Hij gaat steeds meer woorden zeggen en begrijpen, maar ook zijn vaardigheden gaan met zo'n grote snelheid vooruit dat het goed is zo.

Sorry voor de hoeveelheid foto's, ik kon niet kiezen, daarom in een spoiler. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100870975
Daar zijn jullie dan, As! Welkom! *O*
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:55:14 #300
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100871165
Welkom As1981 met jullie mooie Yaro!

Ik kom even binnenvallen, krijg het niet voor elkaar om lekker op iedereen te reageren maar Noortje wordt nu meestal een keer in de avond hysterisch huilend wakker... heeft ze dan een enge droom? Iemand ervaring?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')