Ow? Leg dat eens uit aan Harryquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef Ca.ra het volgende:
Iets van duplo Karin? Hebben jullie al iets aquaplay-achtigs? Dat is hier een grote hit. Lekker poedelen met water, maar niet zo veel dat je er in kunt gaan zitten of er extreem nat van kunt worden.

Nou op zich wel oke geslapen, alleen dus al heel vroeg wakker. Om half 6 begon hij te jengelen dus ik muziekje aan, een keer gemopperd door de babyfoon en om 6 uur had ik zoiets van 'aargh, dan maar d'ruit'. Ik kom op die kamer: stinken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:43 schreef Spewey het volgende:
Arme Harry, heb je nog wat kunnen slapen saus? Of alleen maar druk met verschonen geweest? Sterkte!

Hoelang heeft hij die diarree nu al?
 Hoelang heeft hij die diarree nu al?

Vanaf vrijdagochtend...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Oi Asy
Arm ventjeHoelang heeft hij die diarree nu al?
Hier een ventje dat het concept woede-uitbarsting heeft ontdekt
Op achterhoofd en hielen woedend bananen.
En ik mag niet verder weg lopen óf aan hem komen.
Komt me bekend voor van de oudste, hihi

Jammer dat ik om kwart over 5 wakker werd
 Jammer dat ik om kwart over 5 wakker werd  . En Nathan na de voeding om kwart over 6 niet echt meer heeft geslapen. Maaar het positieve is: doorslapen!!!!
 . En Nathan na de voeding om kwart over 6 niet echt meer heeft geslapen. Maaar het positieve is: doorslapen!!!!

gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:56 schreef Saffier het volgende:
Ik kom om het hoekje spieken hier, vanaf vandaag 'horen' wij ook in dit topic
Karin de duplotrein is hier nog steeds een hit, Tobias wordt over 2 maanden al 6!

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:56 schreef Saffier het volgende:
Ik kom om het hoekje spieken hier, vanaf vandaag 'horen' wij ook in dit topic
Karin de duplotrein is hier nog steeds een hit, Tobias wordt over 2 maanden al 6!
 Gefeliciteerd en Welkom!!!!!
 Gefeliciteerd en Welkom!!!!!

en Ylana zelf ook van
 en Ylana zelf ook van   -e natuurlijk!
 -e natuurlijk!

Dat hebben wij hier dus ook! Al hebben we het hier over nummer 5 en 6 (Best gek, rechtsboven en linksonder).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Reilain het volgende:
Ylana Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!
Asyniur, ah bleh wat sneu zeg!! Hopelijk gaat het snel beter...
Sorbootje.. haha idd een briljant leuk filmpje! Daar kijk ik wel echt naar uit dat lekkere gebabbel
Hier een meisje dat last heeft van haar tandjes..
Zo sneu... Heerlijk aan het spelen en ineens zit ze te huilen...
Haar eerste tandje kwam 2 weken voor haar verjaardag (29 juli) en nu zet ze er vaart achter..
Nr 3 was gisteren door.. en 4 en 5 zie ik al doorschemeren..

Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen.
 Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |