quote:De plaat ‘Plage’ is zojuist door de 3FM luisteraars gekozen tot beste zomerhit van 2011. De hit van de Spaans-Engelse band Crystal Fighters kreeg de voorkeur boven de andere favorieten ‘Mr Saxobeat’ van Alexandra Stan en ‘Loca People’ van Sak Noel. De afgelopen weken gaven bezoekers van 3FM.nl hun voorkeur door.
Aanleiding voor het kiezen van een zomerhit waren de dagelijkse terugblikken op voorbije zomers in het ochtendprogramma ‘Michiel’ met Michiel Veenstra. "Vaak zijn het toch de wat plattere dancehits die het stempel ultieme zomerhit meekrijgen, maar dit nummer is op en top 3FM. We draaien het sinds januari al met veel liefde en het heeft nog geen moment aan kracht ingeboet."
Blijft een lekker nummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:48 schreef Sirolf het volgende:
De zomerhit volgens de luisteraars van 3FM: Crystal Fighters - Plage
Hoe voorspelbaar.
Paul doet de Freaknachttwitter:paul3fm twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 10:21:10Zin in de #freaknacht. Met live @chagallvdb met band en producers @bronstibock. Ze komen breathe en meer spelen. Ook @meisjesijsjes is er! reageer retweet
Relluh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schokkende en confronterende beelden #ukriots![]()
![]()
Leugens. Allemaal leugens. Gisteren las ik op twitter ook dat de Rugrats en Ren and Stimpy 20 jaar oud zijn deze week. LEUGENS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Hier kwam on_air (voor de oudgedienden onder ons!) mee aanzetten:
[ afbeelding ]
Zap zit al vooraan met zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zapster! Heb je dit al gelezen? Je stoutste/slechtste/natste droom komt uit!
Mijn dag kan nu al niet meer stukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zapster! Heb je dit al gelezen? Je stoutste/slechtste/natste droom komt uit!
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 11:39:09Bezig met spoedwetgeving die het David Hasselhoff verbiedt deel te nemen aan het Nederlandse Songfestival. reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Sersjee het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 11:39:09Bezig met spoedwetgeving die het David Hasselhoff verbiedt deel te nemen aan het Nederlandse Songfestival. reageer retweet
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Sersjee het volgende:
Ech nie das Jessica van Laguna Beachquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Hier kwam on_air (voor de oudgedienden onder ons!) mee aanzetten:
[ afbeelding ]
Dat jij dat weet verbaast me weer nietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ech nie das Jessica van Laguna Beach![]()
http://www.imdb.com/name/nm2004140/
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
gezellighet is eenzaam als Claudia liefhebber hier....
Claudiaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja! Hier nog eenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef themauster het volgende:
Paul doet de Freaknachttwitter:paul3fm twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 10:21:10Zin in de #freaknacht. Met live @chagallvdb met band en producers @bronstibock. Ze komen breathe en meer spelen. Ook @meisjesijsjes is er! reageer retweet
Stelletje geinpochems dat we zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Allemaal vrouwen!
Nouja, ik kan er meestal ook wel om lachen
Dan moet je beter zoeken.quote:
3fmfan.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik hou van deze Megahit![]()
Hoe schrijf je het? Dan ga ik eens opzoek naar meer werk van ze
Gotye.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Vlindur het volgende:
Gotye. Zoeken onder de Z van zeikmuziek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Vlindur het volgende:
Dan gaat ie je nog wel keihard pakken. Ik had het bij de eerste keer al door wat een bazenplaat het isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Gotye.
Ik hoor 'm nu voor de 3e of 4e keer en vind hem interessanter worden.
Je kent Learnalilgetalillangetitelietsmetlil niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gotye. Zoeken onder de Z van zeikmuziek.
Zjuustem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat trouwens dezelfde meneer van dit vrolijcke chanson?
We kwamen tegelijktertijd tot dezelfde conclusiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |