quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
??? wat? ik was eten...
edit: oh Man Down of niet?
Sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Noem die naam nou niet! Ik was het hele bestaan van die gozer vergeten en ik heb het idee dat mijn leven daar beter van werd.
Uiteraard. Maar ik woon nu samen hèquote:O, en "Boulevard", maar dat spreekt voor zich.
Zit je al zo onder de plakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Uiteraard. Maar ik woon nu samen hè
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah Sirolf ja. Was je aan t werk vandaag?
Vraag ik me ook af.quote:
is er ook een videoverbinding in sziget.quote:
Volgens mij gingen ze wat regelen, en anders gaan ze het via Skype proberen. Weet echter niet of dat voor vanavond ook al gaat lukken...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is er ook een videoverbinding in sziget.
Stenders gaat naar Q-music, Domien gaat waarschijnlijk naar 538 maar voor de rest is alles rustig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi, ben weer thuis. Nog wat gemist?
Om een pratende dj in beeld te krijgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is er ook een videoverbinding in sziget.
HUH?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Stenders gaat naar Q-music, Domien gaat waarschijnlijk naar 538 maar voor de rest is alles rustig.
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
HUH?
Je maakt een grapje toch? Dat eerste.
Rudytwitter:rudymackay twitterde op donderdag 11-08-2011 om 21:05:54Ai mijn stem begeeft t nu echt na twee dagen beetje ziek. Poep. En vanaf 22u nog op #3fm. :-S reageer retweet
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitVarken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitIk heb uit betrouwbare bron vernomen dat mevr. Roel een shemale isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
t kan natuurlijk ook nog zo zijn dat mevr roel helemaal niet bestaat, maar dat Roel en mevr Roel dezelfde persoon is!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mevr. Roel een shemale is
dan zou Roel interseksueel zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t kan natuurlijk ook nog zo zijn dat mevr roel helemaal niet bestaat, maar dat Roel en mevr Roel dezelfde persoon is!
Ja, goed naar lekkere wijven kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Lekker waarschijnlijk naar Kopenhagen vandaag. Iemand nog tips?
Niet te veel zuipen daarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Dude, dit is een heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is nóg slechter dan het origineel. Knap.
Omdat ik er was gisterquote:
Die heb je daar genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, goed naar lekkere wijven kijken.
De trein naar Malmö.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |