quote:Strak strak in je trainingspak kijk eens hoe COS hakt!
Charly Lownoise & Mental Theo - Stars
U96 - Love Religion
Interactive - Living Without Your Love
Succesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:34 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo eens kijken wat er nog beter kan met mijn scriptie
De schade viel meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:34 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo eens kijken wat er nog beter kan met mijn scriptie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zanger is dood, lees ik net
Beetje ongepast hequote:
twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 10-08-2011 om 10:56:02Een vernieuwd seizoen Timur Open Radio staat op het punt te beginnen! Ben je er weer bij vanaf zaterdag? reageer retweet
yesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef ConscienceNL het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 10-08-2011 om 10:56:02Een vernieuwd seizoen Timur Open Radio staat op het punt te beginnen! Ben je er weer bij vanaf zaterdag? reageer retweet
Zeker. Her en der nog een paar typfoutjes, kleine aanvulling op een onderdeel en de statistische gedeelten wat leesbaarder maken.quote:
Ah nu je het zegtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit nummer gebruikt Stenders toch ook als achtergrondmuziekje in z'n eigen show? Hoe heet het?
Maar nu weet ik nog niet hoe het nummer heetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ah nu je het zegtDat was die intro tune bij Eetvermaak
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hmm... gereleased in 2011, dus hier komt die jingle niet vandaan.
quote:The song was sampled from a Isaac Hayes (band) song called Ike's Rap 2. It also contains a female vocal refrain reminiscent of the chorus of Glory Box by Portishead, which samples the same song.
Die beat erachter is zo lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef alors het volgende:
when you leeeeaaaaa-----eeeeeeaaaveeeee x1000, liedje in een notendop
Als Rob een zeikplaat wil spammen, dan gáát Rob een zeikplaat spammen. Hij mag dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef alors het volgende:
Kap eens met het spammen van die zeikplaat Rob
ik had t niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Rob een zeikplaat wil spammen, dan gáát Rob een zeikplaat spammen. Hij mag dat.
al voel ik em niet echt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik had t niet beter kunnen zeggen
Ja die hebben de beat aangezet, nu moeten ze de boel goed in de gaten houden. Er kan zomaar wat onverwachts gebeurenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:51 schreef henkde_j het volgende:
die twee mannetjes in de achtergrond...is dat nu echt nodig?![]()
![]()
![]()
Zie ze ook genieten van hun eigen beats. En steeds zo verrast kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die hebben de beat aangezet, nu moeten ze de boel goed in de gaten houden. Er kan zomaar wat onverwachts gebeuren
Ja echt hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zie ze ook genieten van hun eigen beats. En steeds zo verrast kijken
Om welke gaat het?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef alors het volgende:
Kap eens met het spammen van die zeikplaat Rob
WOPWOPWOPWOPWOP when you leeeeaaaaa-----eeeeeeaaaveeeeeWOPWOPWOPWOPWOPquote:
Die is tof.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WOPWOPWOPWOPWOP when you leeeeaaaaa-----eeeeeeaaaveeeeeWOPWOPWOPWOPWOP
Heeft dat ding ook nog een naam dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WOPWOPWOPWOPWOP when you leeeeaaaaa-----eeeeeeaaaveeeeeWOPWOPWOPWOPWOP
Chagall - Breathequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft dat ding ook nog een naam dan?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)idisch.html#comments
Mag van mij megahit worden.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
Hopelijk zetten ze het in Hoorn neer als het niet doorgaatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef themauster het volgende:
Hoornquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze het in Hoorn neer als het niet doorgaat
Heeft Hoorn wel een geschikt plein? De Roode Steen lijkt me te klein. Dat rijmt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze het in Hoorn neer als het niet doorgaat
Geboorteplaats van Jacob de Greeuw, Tim Knol, Martin Brozius en m'n nichtje! Hoornquote:
Tim iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Geboorteplaats van Jacob de Greeuw, Tim Knol, Martin Brozius en m'n nichtje! Hoorn
Ik voorspel een real life soap soap bij De Wiskersquote:Er is een nieuwe Nederlandse tv-zender op komst die 24 uur per dag programma’s uitzendt over paarden. Het station heet Horse Lifestyle en is vanaf het vierde kwartaal te ontvangen in heel Nederland en België. Dat heeft Horse Lifestyle woensdag laten weten. Horse Lifestyle hoopt kijkers te inspireren met haar tv-zender. “Horse Lifestyle legt de nadruk op plezier hebben met je paard en wil deze manier van leven delen met de hele familie“, vertelt zenderbaas Vanessa Somers.
Horse Lifestyle belooft een breed scala aan programma’s over alles wat met paarden en pony’s te maken heeft. “Met de wekelijkse series, van bijvoorbeeld Pat Parelli, leer je rechtstreeks van de toptrainers zelf, maar ook aan entertainment is op deze zender een overvloed aan programma’s beschikbaar. Van de bekende Country Lifestyle tot adembenemende reisprogramma’s tot aan Cowboy Cooking.”
Het is nog niet bekend hoe Horse Lifestyle te ontvangen zal zijn.
De meeste mensen die die dat wilden zijn bijna allemaal verdwenen uit dit topicquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef Evertjan het volgende:
wat is er ooit gebeurd met de FOk 3FM meet?
Het was erg gezellig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef Evertjan het volgende:
Dat valt wel mee gezien de mensen die gestemd hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:33 schreef themauster het volgende:
[..]
De meeste mensen die die dat wilden zijn bijna allemaal verdwenen uit dit topic
Cindy,Matthijs,DaMook,Robertapeldoorn,Harry en Kees uit dat lijstje komen hier inmiddels niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee gezien de mensen die gestemd hebben.
Welke meet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef Evertjan het volgende:
Buiten DaMook ken ik niemand van dat lijstjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Cindy,Matthijs,DaMook,Robertapeldoorn,Harry en Kees uit dat lijstje komen hier inmiddels niet meer
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Buiten DaMook ken ik niemand van dat lijstje
Matthijs is Cambuurfanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Buiten DaMook ken ik niemand van dat lijstje
onderaan een tweet staat altijd ene tijd waarop het gepost is. rechtermuisklik daarop en de link kopiëren. dan staat er boven je fok-invoerveld een vogeltje, daar klik je op. link plakken en klaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:01 schreef alors het volgende:
http://twitter.com/#!/achmea
hoe pak je zo'n link van een tweet??
twitter:achmea twitterde op woensdag 10-08-2011 om 18:59:22Vanaf morgenavond 18:00 geven wij gratis levensverzekeringen weg. Reply om kans te maken! reageer retweet
ah, je hebt al gevondenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef alors het volgende:
twitter:achmea twitterde op woensdag 10-08-2011 om 18:59:22Vanaf morgenavond 18:00 geven wij gratis levensverzekeringen weg. Reply om kans te maken! reageer retweet
ja ik heb em..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onderaan een tweet staat altijd ene tijd waarop het gepost is. rechtermuisklik daarop en de link kopiëren. dan staat er boven je fok-invoerveld een vogeltje, daar klik je op. link plakken en klaar
En weg is de tweetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef alors het volgende:
omg zie die Stenders is swingenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
http://vid.mobypicture.com/e9920f47651907495112860b003d6441.mp4
van onze belastingcenten verdorie!
![]()
ik dacht pas al waar blijven de pepernotentwitter:albertheijn twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 18:50:03@pepernotentweet Begin september zullen de eerste pepernoten in de Albert Heijn winkels liggen. Nog even geduld. ^AE reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Domien is een player
Vast de eerste tiet in zijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
En die is dan ook nog van plastic.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Vast de eerste tiet in zijn leven.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef Evertjan het volgende:
Domien is een player
Ze hebben ook allemaal wel een radiokop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij zal heus wel aan de tepels van zijn moeder gesabbeld hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Of aan de tepels van een lekkere jongen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij zal heus wel aan de tepels van zijn moeder gesabbeld hebben
Timoooooooquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Beasties & Santigold![]()
goed man!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 = present bij Arcade Fire concert![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 = present bij Arcade Fire concert![]()
![]()
![]()
Ohja, De Staat heb ik er ook nog opgezet. Zo ook maar meteen erachteraan luisterenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed man!
ik ga dit jaar nog naar Triggerfinger en De Staat
wehehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, De Staat heb ik er ook nog opgezet. Zo ook maar meteen erachteraan luisteren.
Pay the Piperquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehedan is Mad Trist wellicht ook nog wel een aanrader voor n andere keer
stond van middag al een link hier gepost ja, droeftoeters...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Op nu.nl staat dat Geenstijl bezwaar aan gaat tekenen tegen Serious Request
Oh, niet gezien. Maar mensen zouden beter rechtstreeks kunnen doneren? Volgens mij niet. Ik doneer eigenlijk nooit. Maar voor ¤ 15 wil k nog wel een plaatje aanvragen. Dus het is best nuttigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
stond van middag al een link hier gepost ja, droeftoeters...
Dat gaat inderdaad te ver, maar ik heb net het boek " De Crisiskaravaan" gelezen. Al je behoefte om te doneren aan goede doelen zijn in 1 keer weg als je dat gelezen hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Laat GS het met 3FM uitvechten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ach... Ik ben toch standaard te laat of ik twijfel te langquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan toch niks kopen vanaf hier dus jammer..
Lol er kwam 5 seconden lang een flatscreen voorbij wehehehequote:
Ik voel me net Gerda Smit...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol er kwam 5 seconden lang een flatscreen voorbij wehehehe
quote:
Gewoon van zijn loon ''aftracken''twitter:Domien twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:30:14Ondertussen bij #3FM.. rennen er drie technici door het pand omdat ik de speakers van DJ2 heb opgeblazen. Sorry. reageer retweet
Geen nuts meer voor Domien dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:01 schreef themauster het volgende:
Gewoon van zijn loon ''aftracken''twitter:Domien twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:30:14Ondertussen bij #3FM.. rennen er drie technici door het pand omdat ik de speakers van DJ2 heb opgeblazen. Sorry. reageer retweet
En geen vrouwen met blote borstenquote:
Wat een prutser.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:01 schreef themauster het volgende:
Zat met een half oor te luisteren.quote:
vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom was Pietertje er niet deze week eigenlijk? Niet dat ik hem mis
quote:Er moet heel snel een partner komen voor KX Radio, anders gaat het radiostation ten onder. Dat zegt Rob Stender, eigenaar van de internetzender in de VARA gids. "We moeten studiohuur betalen aan Eyeworks, we moeten geld afdragen aan auteursrechtenorganisaties als Buma/Stemra en er zijn nog wat oude schulden. We halen nu echt alles uit onze studio-apparatuur. Mark Reman moet vaak zesdehands stekkerdozen solderen", aldus de dj.
KX Radio is al bji veel investeerders langs gegaan, maar dat heeft nog geen resultaat opgeleverd. "We hebben nog meegedaan aan de veiling van FM-frequenties. Er kwamen er twee beschikbaar. We hadden wat potjes met geld gevonden, we hadden een doortimmerd business-plan en we dachten dat we een goede kans maakten. Maar ineens bleek dat we negentien miljoen euro moesten meenemen voor alleen een frequentie. Dat is voor ons niet op te brengen. Voor niemand, denk ik", aldus Stenders.
KX Radio is inmiddels niet meer via de digitale kabel te ontvangen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed lezen... http://goo.gl/Ii4Ji
Prachtige doos.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed lezen... http://goo.gl/Ii4Ji
Iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zie ik nou een winnend bod van 1000 dollar staan? Zal hij zich ff genaaid voelen.
sirolfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie van hier zat er ook weer bij 3FM?
waardoor die interesse.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah Sirolf ja. Was je aan t werk vandaag?
En dit heeft met 3FM te maken omdat...?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:48 schreef borisz het volgende:
Angry birds lvl 5 uitgespeeld. Op naar 6
.
Noem die naam nou niet! Ik was het hele bestaan van die gozer vergeten en ik heb het idee dat mijn leven daar beter van werd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Andrew Makkinga bij RTL Boulevard![]()
Dat heb ik dus bij Jan Keyzer. Vreselijke man, was echt zó blij dat BZN was gestopt. Maar soms zie ik hem weer eens op TV...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Noem die naam nou niet! Ik was het hele bestaan van die gozer vergeten en ik heb het idee dat mijn leven daar beter van werd.
O, en "Boulevard", maar dat spreekt voor zich.
Wie ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leeft die nog?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zag BZN nooit, want ik kijk niet naar de TROS.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat heb ik dus bij Jan Keyzer. Vreselijke man, was echt zó blij dat BZN was gestopt. Maar soms zie ik hem weer eens op TV...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
??? wat? ik was eten...
edit: oh Man Down of niet?
Sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Noem die naam nou niet! Ik was het hele bestaan van die gozer vergeten en ik heb het idee dat mijn leven daar beter van werd.
Uiteraard. Maar ik woon nu samen hèquote:O, en "Boulevard", maar dat spreekt voor zich.
Zit je al zo onder de plakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Uiteraard. Maar ik woon nu samen hè
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah Sirolf ja. Was je aan t werk vandaag?
Vraag ik me ook af.quote:
is er ook een videoverbinding in sziget.quote:
Volgens mij gingen ze wat regelen, en anders gaan ze het via Skype proberen. Weet echter niet of dat voor vanavond ook al gaat lukken...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is er ook een videoverbinding in sziget.
Stenders gaat naar Q-music, Domien gaat waarschijnlijk naar 538 maar voor de rest is alles rustig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi, ben weer thuis. Nog wat gemist?
Om een pratende dj in beeld te krijgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is er ook een videoverbinding in sziget.
HUH?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Stenders gaat naar Q-music, Domien gaat waarschijnlijk naar 538 maar voor de rest is alles rustig.
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
HUH?
Je maakt een grapje toch? Dat eerste.
Rudytwitter:rudymackay twitterde op donderdag 11-08-2011 om 21:05:54Ai mijn stem begeeft t nu echt na twee dagen beetje ziek. Poep. En vanaf 22u nog op #3fm. :-S reageer retweet
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitVarken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]
ik neem aan dat mevr roel vaker onder de plak zitIk heb uit betrouwbare bron vernomen dat mevr. Roel een shemale isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
t kan natuurlijk ook nog zo zijn dat mevr roel helemaal niet bestaat, maar dat Roel en mevr Roel dezelfde persoon is!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mevr. Roel een shemale is
dan zou Roel interseksueel zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t kan natuurlijk ook nog zo zijn dat mevr roel helemaal niet bestaat, maar dat Roel en mevr Roel dezelfde persoon is!
Ja, goed naar lekkere wijven kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Lekker waarschijnlijk naar Kopenhagen vandaag. Iemand nog tips?
Niet te veel zuipen daarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Dude, dit is een heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is nóg slechter dan het origineel. Knap.
Omdat ik er was gisterquote:
Die heb je daar genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, goed naar lekkere wijven kijken.
De trein naar Malmö.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Pino112 het volgende:
quote:De plaat ‘Plage’ is zojuist door de 3FM luisteraars gekozen tot beste zomerhit van 2011. De hit van de Spaans-Engelse band Crystal Fighters kreeg de voorkeur boven de andere favorieten ‘Mr Saxobeat’ van Alexandra Stan en ‘Loca People’ van Sak Noel. De afgelopen weken gaven bezoekers van 3FM.nl hun voorkeur door.
Aanleiding voor het kiezen van een zomerhit waren de dagelijkse terugblikken op voorbije zomers in het ochtendprogramma ‘Michiel’ met Michiel Veenstra. "Vaak zijn het toch de wat plattere dancehits die het stempel ultieme zomerhit meekrijgen, maar dit nummer is op en top 3FM. We draaien het sinds januari al met veel liefde en het heeft nog geen moment aan kracht ingeboet."
Blijft een lekker nummerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:48 schreef Sirolf het volgende:
De zomerhit volgens de luisteraars van 3FM: Crystal Fighters - Plage
Hoe voorspelbaar.
Paul doet de Freaknachttwitter:paul3fm twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 10:21:10Zin in de #freaknacht. Met live @chagallvdb met band en producers @bronstibock. Ze komen breathe en meer spelen. Ook @meisjesijsjes is er! reageer retweet
Relluh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schokkende en confronterende beelden #ukriots![]()
![]()
Leugens. Allemaal leugens. Gisteren las ik op twitter ook dat de Rugrats en Ren and Stimpy 20 jaar oud zijn deze week. LEUGENS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Hier kwam on_air (voor de oudgedienden onder ons!) mee aanzetten:
[ afbeelding ]
Zap zit al vooraan met zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zapster! Heb je dit al gelezen? Je stoutste/slechtste/natste droom komt uit!
Mijn dag kan nu al niet meer stukquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zapster! Heb je dit al gelezen? Je stoutste/slechtste/natste droom komt uit!
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 11:39:09Bezig met spoedwetgeving die het David Hasselhoff verbiedt deel te nemen aan het Nederlandse Songfestival. reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Sersjee het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 11:39:09Bezig met spoedwetgeving die het David Hasselhoff verbiedt deel te nemen aan het Nederlandse Songfestival. reageer retweet
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef Sersjee het volgende:
Ech nie das Jessica van Laguna Beachquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Hier kwam on_air (voor de oudgedienden onder ons!) mee aanzetten:
[ afbeelding ]
Dat jij dat weet verbaast me weer nietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ech nie das Jessica van Laguna Beach![]()
http://www.imdb.com/name/nm2004140/
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
gezellighet is eenzaam als Claudia liefhebber hier....
Claudiaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja! Hier nog eenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef themauster het volgende:
Paul doet de Freaknachttwitter:paul3fm twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 10:21:10Zin in de #freaknacht. Met live @chagallvdb met band en producers @bronstibock. Ze komen breathe en meer spelen. Ook @meisjesijsjes is er! reageer retweet
Stelletje geinpochems dat we zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Allemaal vrouwen!
Nouja, ik kan er meestal ook wel om lachen
Dan moet je beter zoeken.quote:
3fmfan.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik hou van deze Megahit![]()
Hoe schrijf je het? Dan ga ik eens opzoek naar meer werk van ze
Gotye.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Vlindur het volgende:
Gotye. Zoeken onder de Z van zeikmuziek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef Vlindur het volgende:
Dan gaat ie je nog wel keihard pakken. Ik had het bij de eerste keer al door wat een bazenplaat het isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Gotye.
Ik hoor 'm nu voor de 3e of 4e keer en vind hem interessanter worden.
Je kent Learnalilgetalillangetitelietsmetlil niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gotye. Zoeken onder de Z van zeikmuziek.
Zjuustem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is dat trouwens dezelfde meneer van dit vrolijcke chanson?
We kwamen tegelijktertijd tot dezelfde conclusiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |