Vooralsnog pakt hij alles goed mee.quote:wat heb je aan een robot als hij niet bij de hele wand en hoekjes komt. ;-)
ik blijf ook twijfelen tussen Roomba en Neato, dus ben benieuwd wat je met je opmerking bedoelt. Het is toch juist Roomba die vanwege zijn vorm niet strak langs de muren en in de hoeken kan komen? Ik zou denken dat Neato vanwege zijn vorm daar minder last van heeft...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef Reeleezee het volgende:
wat heb je aan een robot als hij niet bij de hele wand en hoekjes komt. ;-)
Nee. De roomba kan door zijn cirkelvormig figuur en de borstel aan de onderkant in alle hoekjes komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
ik blijf ook twijfelen tussen Roomba en Neato, dus ben benieuwd wat je met je opmerking bedoelt. Het is toch juist Roomba die vanwege zijn vorm niet strak langs de muren en in de hoeken kan komen? Ik zou denken dat Neato vanwege zijn vorm daar minder last van heeft...
Hier zie je dat de Neato Niets doet langs de wand. blijft onaangetast. Terwijl de Roomba met zn borstel alles opveegt. Nu had deze kerel het natuurlijk moeten doen met testzand en niet met talkpoeder. Maar dit geeft toch een aardig beeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
ik blijf ook twijfelen tussen Roomba en Neato, dus ben benieuwd wat je met je opmerking bedoelt. Het is toch juist Roomba die vanwege zijn vorm niet strak langs de muren en in de hoeken kan komen? Ik zou denken dat Neato vanwege zijn vorm daar minder last van heeft...
Niet alle. Het driehoekje tussen de twee haakse muren kan ze niet. Maar die paar centimeter veeg ik wel even zelf bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. De roomba kan door zijn cirkelvormig figuur en de borstel aan de onderkant in alle hoekjes komen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:07 schreef Floriboy het volgende:
Bij deze roomba hebben ze een camera ingebouwd .
Handig om de spinnenwebben te zien onder het bed of zetel.
Laatste reparatie? Je hebt de samsung net een half jaar. Gaat lekker dan. Waar haal je de onderdelen als de 2 jaar garantie voorbij zijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 07:32 schreef Yemanja het volgende:
Gisteren ochtend stond Samantha rondjes te draaien in de kamer ipv netjes haar werk te doen.
Even uitgezet en opnieuw geprobeerd, hielp niet. Toen maar drastischer maatregel, een harde reset. Dit hielp gelukkig (alleen is ze dan de tijd en het programma kwijt), ze ging weer normaal aan het werk. Zeker een klein moederbordinfarct (leuk scrabble woord).
Hoop dat dit niet vaker voor gaat komen. Bij de laatste reparatie had ze nl een nieuw moederbord gekregen, daarvoor had ze hier nooit last van.
Dennis is terug! <3quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:54 schreef yinu het volgende:
Sinds gisteren is Dennis bij ons ingetrokken. Een Infinuvo Cleanmate. Maar bij zijn eerste rondje rijden raakte er een draad verstrikt in zijn roterende borsteltje aan de zijkant. Ik zag het en heb meteen Dennis uitgeschakeld en de draad verwijderd, maar nu kan Dennis niet meer rijden. Wel zuigen, hij gaat ook nog wel aan en laadt op, maar rijden, ho maar. Wat nu? Iemand enig idee?
hij lijkt op de Roomba, maar of dat ook intern qua software zo is...quote:Op donderdag 10 november 2011 09:41 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Vandaag een "Paranello" robotstofzuiger in de aanbieding bij Groupon.. iemand ervaring mee?
Google leert dat amazon ze heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:46 schreef KrnKje het volgende:
Vanwege allergieklachten zijn wij voor onze Knijster op zoek gegaan naar alternatieve filtes. Het standaard filtertje op de Roomba580 serie is maar dunnetjes. Via cyberhuis.nl zijn we bij 'Hepa type' (= geen Hepa) filters gekomen. Deze zouden meer stofdeeltjes moeten filteren, maar de Roomba zuigt wel minder hard.
Heeft hier iemand ervaring mee?
quote:Hoover Robot stofzuiger met micro filter en 60 min. looptijd
¤ 335,95
Nu! ¤ 199,95 + (5,95)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |