Ik denk dat ik er eentje ga halen. Heb dat eerder gelinkte topic gelezen en denk dat het in mijn huisje wel past. Enkel gladde vloeren en geen huisdieren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:51 schreef kRiZzZiZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze Aldi Stofzuiger gaan halen! prijs is goed, zeker als je cleanmate onderdelen zou kunnen gebruiken...
Neem aan dat ze ook wel versturen naar Nederland, ze kunnen ook garantie afhandelen voor Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:48 schreef Nozuka het volgende:
(Belgische) handleiding van de Aldi robotstofzuiger:
http://www.primo.to/images/pages/2011%20PRIMORVC1A%20BOOKLET.pdf
In het boekje zit ook nog een bestelformulier voor reserve onderdelen. Waarschijnlijk kan dat dan ook in Nederland?
het boekje wat ik erbij had, daar zit ook een bestelformulier in voor onderdelen,. en ze zijn niet echt duur vind ik... duurste is 28 euro voor een accu....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:51 schreef XBL het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ook wel versturen naar Nederland, ze kunnen ook garantie afhandelen voor Nederland.
Vraag ik me wel af wat Prima precies voor een functie heeft in dit hele stofzuiger verhaal. Ze lijken niet het product te verkopen op hun site, maar alleen garantie af te handelen. Zouden zij voor de Aldi dit ook doen (ofwel: heeft de Aldi versie ook 3 jaar garantie onder de voorwaarden van Primo)? Beetje vaag.
Dat gevoel heb ik ook bij de Dirt Devil/Mint. Of werkt die beter?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef papacandor het volgende:
het is ook niets,, ik heb er een gehad ooit.. het stof wordt netjes onwillekeurig van links naar rechts in je kamer verplaatst, en een heel klein beetje blijft eraan hangen.. dus je kan daarna alsnog de stofzuiger pakken..
ik heb em net ook gehaald. Komt van hetzelfde Belgische bedrijf (te zien aan het adres op de doos). Aldi apparaat heeft ook 3 jaar garantie. Nu nog geen tijd om mee aan de gang te gaan, dus verder weinig te meldenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef papacandor het volgende:
[..]
het boekje wat ik erbij had, daar zit ook een bestelformulier in voor onderdelen,. en ze zijn niet echt duur vind ik... duurste is 28 euro voor een accu....
dat gaan we de komende tijd (2 weken) proberen, als dit bevalt, dan is het een oplossing. Maar ik heb al gezien dat je voor 200euro een programmeerbare QQ-2 plus kunt kopen die ook geurstoffen kan verspreiden....als dit verschil nog kleiner wordt, ga ik zeker overstappen....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt m ook gewoon aanzetten als je weggaat
De mijne is vanmiddag ook niet thuisgekomen, dus heb een maar een andere positie in de kamer gegeven....waarschijnlijk krijgt ie een huis achter de bank, hoeft hem ook niet in het zicht te hebben....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef robber57 het volgende:
De mijne stond net toen ik thuis kwam klem achter de bank, mijn bank heeft aan de onderkant zeg maar een soort "gordijntjes", is zo'n puntje van het gordijntje precies achter de bumper blijven hangen![]()
Er lag een heel hoopje rubber onder van het wieltje afgesleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |