Nu hoor je alleen maar *zomp*quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:21 schreef Erasmo het volgende:
Hier ook, hij botst me toch net te hard tegen alles op.
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag de Roomba voorzien van 2 stootkussentjes
Een rijdende tiet op de grondquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft tenslotte een vrouw
Stuk isolatiemateriaal, beetje lijm op de voorkant en klaar is lezzer. Het is geen raketwetenschap.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef lezzer het volgende:
Dat lijkt me allemaal heel bewerkelijk eigenlijk...
Nee, die boobs er op, dat leek me bewerkelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stuk isolatiemateriaal, beetje lijm op de voorkant en klaar is lezzer. Het is geen raketwetenschap.
Da's meer voor de patsfactorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef lezzer het volgende:
Ze doen daar of je tijdens het koffiedrinken met de visite dat ding kunt laten draaien. Maar dat vind ik toch niet hoor. Ik ben er zelf toch het liefste niet bij als onze Roomba d'r ding doet.
Dat dus. Als rijdt ie nu wel rondjes omdat er straks visite komtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef lezzer het volgende:
Ze doen daar of je tijdens het koffiedrinken met de visite dat ding kunt laten draaien. Maar dat vind ik toch niet hoor. Ik ben er zelf toch het liefste niet bij als onze Roomba d'r ding doet.
Goed idee zeg!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij ligt dus op zijn kop, de strip zit ONDEROP, onder de sensoren die je erboven ziet.
Dat probleem heb ik hier op de bovenverdieping, door de borstels zit ie binnen de kortste keren vol met vloerbedekking. Daar mag ie nou ook niet meer komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Truus is weer eens uit logeren.Een vriendin wilde kijken of ze kon omgaan met de franjes van haar tapijt. Ze maakte zich wel zorgen dat ze Truus ging stukmaken. Ik maak me dan eerder zorgen over haar tapijt wat door Truus vermorzeld wordt.
Ik weet dat bestekeus.nl (even googlen voor de goede zit in brabant) een van de goedkoopste is. Je kunt hem ophalen of laten verzendenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef junkiexp het volgende:
Ga de 564 PET bestellen, even kijken waar ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef lottumracing het volgende:
Zijn er ook exemplaren die door een kattenluik kruipen?Dan hoef ik de deur richting de garage niet op te laten?![]()
.........
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze Aldi Stofzuiger gaan halen! prijs is goed, zeker als je cleanmate onderdelen zou kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef robber57 het volgende:
Ik heb al maar de knoop doorgehakt en ga er volgende week 1 halen.
De prijs is zo laag dat het niet echt tegen kan vallen, ik heb alleen harde vloeren in huis en geen huisdieren en dat schijnt hij wel goed te doen...
Het ding is overigens de chinese scooter onder de robozuigers, ze worden door een veelvoud aan chinese bedrijven geproduceerd/gekopieerd en verkocht en het ontwerp is schaamteloos gestolen/gekopieerd.
Wat mij dan over de streep trekt is dat de aftersales van aldi/lidl prima is en je dus redelijk gerust er van uit kunt gaan dat er spares voor te krijgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |