Stuk isolatiemateriaal, beetje lijm op de voorkant en klaar is lezzer. Het is geen raketwetenschap.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef lezzer het volgende:
Dat lijkt me allemaal heel bewerkelijk eigenlijk...
Nee, die boobs er op, dat leek me bewerkelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stuk isolatiemateriaal, beetje lijm op de voorkant en klaar is lezzer. Het is geen raketwetenschap.
Da's meer voor de patsfactorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef lezzer het volgende:
Ze doen daar of je tijdens het koffiedrinken met de visite dat ding kunt laten draaien. Maar dat vind ik toch niet hoor. Ik ben er zelf toch het liefste niet bij als onze Roomba d'r ding doet.
Dat dus. Als rijdt ie nu wel rondjes omdat er straks visite komtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef lezzer het volgende:
Ze doen daar of je tijdens het koffiedrinken met de visite dat ding kunt laten draaien. Maar dat vind ik toch niet hoor. Ik ben er zelf toch het liefste niet bij als onze Roomba d'r ding doet.
Goed idee zeg!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij ligt dus op zijn kop, de strip zit ONDEROP, onder de sensoren die je erboven ziet.
Dat probleem heb ik hier op de bovenverdieping, door de borstels zit ie binnen de kortste keren vol met vloerbedekking. Daar mag ie nou ook niet meer komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Truus is weer eens uit logeren.Een vriendin wilde kijken of ze kon omgaan met de franjes van haar tapijt. Ze maakte zich wel zorgen dat ze Truus ging stukmaken. Ik maak me dan eerder zorgen over haar tapijt wat door Truus vermorzeld wordt.
Ik weet dat bestekeus.nl (even googlen voor de goede zit in brabant) een van de goedkoopste is. Je kunt hem ophalen of laten verzendenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef junkiexp het volgende:
Ga de 564 PET bestellen, even kijken waar ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef lottumracing het volgende:
Zijn er ook exemplaren die door een kattenluik kruipen?Dan hoef ik de deur richting de garage niet op te laten?![]()
.........
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze Aldi Stofzuiger gaan halen! prijs is goed, zeker als je cleanmate onderdelen zou kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef robber57 het volgende:
Ik heb al maar de knoop doorgehakt en ga er volgende week 1 halen.
De prijs is zo laag dat het niet echt tegen kan vallen, ik heb alleen harde vloeren in huis en geen huisdieren en dat schijnt hij wel goed te doen...
Het ding is overigens de chinese scooter onder de robozuigers, ze worden door een veelvoud aan chinese bedrijven geproduceerd/gekopieerd en verkocht en het ontwerp is schaamteloos gestolen/gekopieerd.
Wat mij dan over de streep trekt is dat de aftersales van aldi/lidl prima is en je dus redelijk gerust er van uit kunt gaan dat er spares voor te krijgen zijn.
Ik denk dat ik er eentje ga halen. Heb dat eerder gelinkte topic gelezen en denk dat het in mijn huisje wel past. Enkel gladde vloeren en geen huisdieren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:51 schreef kRiZzZiZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze Aldi Stofzuiger gaan halen! prijs is goed, zeker als je cleanmate onderdelen zou kunnen gebruiken...
Neem aan dat ze ook wel versturen naar Nederland, ze kunnen ook garantie afhandelen voor Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:48 schreef Nozuka het volgende:
(Belgische) handleiding van de Aldi robotstofzuiger:
http://www.primo.to/images/pages/2011%20PRIMORVC1A%20BOOKLET.pdf
In het boekje zit ook nog een bestelformulier voor reserve onderdelen. Waarschijnlijk kan dat dan ook in Nederland?
het boekje wat ik erbij had, daar zit ook een bestelformulier in voor onderdelen,. en ze zijn niet echt duur vind ik... duurste is 28 euro voor een accu....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:51 schreef XBL het volgende:
[..]
Neem aan dat ze ook wel versturen naar Nederland, ze kunnen ook garantie afhandelen voor Nederland.
Vraag ik me wel af wat Prima precies voor een functie heeft in dit hele stofzuiger verhaal. Ze lijken niet het product te verkopen op hun site, maar alleen garantie af te handelen. Zouden zij voor de Aldi dit ook doen (ofwel: heeft de Aldi versie ook 3 jaar garantie onder de voorwaarden van Primo)? Beetje vaag.
Dat gevoel heb ik ook bij de Dirt Devil/Mint. Of werkt die beter?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef papacandor het volgende:
het is ook niets,, ik heb er een gehad ooit.. het stof wordt netjes onwillekeurig van links naar rechts in je kamer verplaatst, en een heel klein beetje blijft eraan hangen.. dus je kan daarna alsnog de stofzuiger pakken..
ik heb em net ook gehaald. Komt van hetzelfde Belgische bedrijf (te zien aan het adres op de doos). Aldi apparaat heeft ook 3 jaar garantie. Nu nog geen tijd om mee aan de gang te gaan, dus verder weinig te meldenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef papacandor het volgende:
[..]
het boekje wat ik erbij had, daar zit ook een bestelformulier in voor onderdelen,. en ze zijn niet echt duur vind ik... duurste is 28 euro voor een accu....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |