Je maakt hem zelf. Uitroeien met gas is niet iets wat alleen in WOII gebeurde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef dennisX het volgende:
[..]
En weer een Godwin.. Gaat lekker in dit topic.
[quote]quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog steeds niet geband, grafkankerdebiel?
Kon me al niet voorstellen dat je dergelijke meningen zou steunen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor het uitroeien van dit soort relschoppers. Of ze nu zwart, geel of groen zijn.
Tja.. hij vraagt gewoon om dit soort domme tegen reacties.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef dennisX het volgende:
[..]
En weer een Godwin.. Gaat lekker in dit topic.
Waar dan? Armenië?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je maakt hem zelf. Uitroeien met gas is niet iets wat alleen in WOII gebeurde.
Dit dus. Gewoon een avondklok instellen en vervolgens iedereen arresteren die je tegenkomt. Klaaaaar. Enige nadeel is dan dat je ze alleen kunt vervolgen voor het negeren van een avondklok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef SpecialK het volgende:
Dit soort idioterie los je op met een avondklok, sukkels.
Een kapot bushokje is niet erger als een donkere meneer dat heeft gemold i.p.v. een blanke meneer. Relschoppers moet je aanpakken, ongeacht hun afkomst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat je dergelijke meningen zou steunen.
Uitroeien van relschoppers, meh. Een dergelijke houding kan ik al iets beter begrijpen, zou niet mijn voorkeur genieten. Wat gepaste police brutality zou ik ze wel gunnen.
Dat soort lui kun je het beste negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. hij vraagt gewoon om dit soort domme tegen reacties.
Vergassing van duiven in Amsterdamquote:
In de situatie van gister was dat dus niet mogelijk he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon een avondklok instellen en vervolgens iedereen arresteren die je tegenkomt. Klaaaaar. Enige nadeel is dan dat je ze alleen kunt vervolgen voor het negeren van een avondklok.
Dat leggen ze net uit, dat mogen ze niet, want ze hebben nog niets gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef SeanFerdi het volgende:
allejezus, tig agenten om een paar relschoppers in een portiek te houden ... arresteer ze nou gewoon, kan je je aandacht weer ergens anders op richten.
Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een kapot bushokje is niet erger als een donkere meneer dat heeft gemold i.p.v. een blanke meneer. Relschoppers moet je aanpakken, ongeacht hun afkomst.
Huh? Wat lul je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Snel even je reactie weggehaald? Lafaard.
Voor het oog van de cameraquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:56 schreef TheFastOne het volgende:
Nogmaals. Alles is toegestaan, sla ze helemaal de tering.
Herhalingsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:56 schreef Marie30 het volgende:
Herhalen ze diezelfde beelden nu steeds op Sky? Of proberen die faalhazen nog steeds met datzelfde hek datzelfde raam te breken...?
boeiend, nachtje in cel houden ... morgen worden ze dan wel weer vrijgelaten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat leggen ze net uit, dat mogen ze niet, want ze hebben nog niets gedaanDaarom avondklok instellen, dan mogen ze daar sowieso niet zijn.
Geel in Leeds!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
Welke stad gaat het morgen worden, en zullen het dit keer de blanken, negers of misschien wel de gelen zijn.
ZET NU IN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |