+170 puntjes alweerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef alors het volgende:
Maar gelukkig staan we nog in de plus op de NYSE
AEX eindigde in de plus toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Koen66 het volgende:
De beurzen kelderen, Engeland in brand, what's next.....
Geef ze een geweer en het probleem is opgelost. Er zijn grenzen, maar die liggen in Engeland blijkbaar erg ver voordat ze geweld gaan gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef Panthera. het volgende:
Is de politie in Engeland niet ontzettend aan het falen? Ze zijn er niet en als ze er wel zijn, doen ze weinig.
Ik hoorde vanmiddag een officer zeggen dat hij niks kon doen omdat er 800 jongeren op de been waren en hij maar 300-400 mensen had...
Da's niet slim. Zo'n beest knijp je zo dood met een man of 3.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef tralalala het volgende:
Sky worden de honden zo even losgelaten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was de aanval van gister nog bevestigd dan?
Oorlog met Frankrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Zo'n politiehond wil je niet zo even aanpakken lijkt me, ook niet met 3 man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Stezo het volgende:
[..]
Da's niet slim. Zo'n beest knijp je zo dood met een man of 3.
West Europa zal het zelfde overkomen, totale choas, beurzen storten nog verder in... geweld verspreid zich over europa omdat iedereen zich er mee gaat bemoeien, nog meer choas. Eind 2012 nadert en we vergaan allemaal door enorm natuurgeweld. Amenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Dit is wel een goede voeding voor toename van racisme
Die doen toch niksquote:
Waar hoor jij schoten dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef ArnosL het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=0ad_1312889052
Hier hoor je wel schoten, ik neem aan dat dat rubberen kogels zijn.
Die wil je niet tegen komen neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef MrJones het volgende:
Op Twitter berichten over groepen inwoners die in delen van Londen zelf de buurt bewaken, waaronder Millwallfans. En dat is alleraardigst volk.
'Even' een herder doodknijpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Stezo het volgende:
[..]
Da's niet slim. Zo'n beest knijp je zo dood met een man of 3.
Heeft de politie vanavond nog wat te doen. Burgers die hun eigendom beschermen oppakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef MrJones het volgende:
Op Twitter berichten over groepen inwoners die in delen van Londen zelf de buurt bewaken, waaronder Millwallfans. En dat is alleraardigst volk.
Komop zeg een mens heeft meer spiermassa dan een hond. Een rear naked chokeje en weg is het hondje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zo'n politiehond wil je niet zo even aanpakken lijkt me, ook niet met 3 man.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enaar_in_londen.html
HET WAREN NIET ALLEMAAL NEGERS TOCH!?
Necrofielen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Enige die ik me kan bedenken die in een ziekenhuis wil inbreken zijn junkies.
Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt het dat dat beest voornamelijk gevaarlijk is met zijn bek. Als hij zijn tanden eenmaal ergens in heeft, is het 1x plokken met een honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zo'n politiehond wil je niet zo even aanpakken lijkt me, ook niet met 3 man.
Ja, die zullen dan wel zwaardere straffen krijgen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heeft de politie vanavond nog wat te doen. Burgers die hun eigendom beschermen oppakken.
Baasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef MrJones het volgende:
Ongelofelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enaar_in_londen.html
HET WAREN NIET ALLEMAAL NEGERS TOCH!?
Tjee, wat valt daar nou te halen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
OK, just had 4 separate reports that the Childrens Hospital is on lockdown and rioters are trying to get in. Including one report from a woman whose sister works there. Shockingly despicable.
Op die mensen mag je echt gericht op het hoofd schieten! Om de veiligheid van de kinderen te garanderen.quote:
1:12 dacht ik, maar nu ik het nog een keer luister kunnen het ook heel goed andere dingen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Stezo het volgende:
[..]
Komop zeg een mens heeft meer spiermassa dan een hond. Een rear naked chokeje en weg is het hondje.
Die onderste Sky link in de OP ook niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef 16meter het volgende:
Link in de OP naar Skynews stream werkt niet meer. Iemand werkende link?
F5? Hier doet ie het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef 16meter het volgende:
Die burgers zullen zich niet proberen te verbergen of te verdedigen tegen de politie dus das een stuk makkelijker dan mensen aanpakken die stenen gooien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die zullen dan wel zwaardere straffen krijgen...
Nou ja, in Nederland zou dat zo zijn in ieder geval
Die staan wel klaar in hun "eigen" wijk....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Jmsls het volgende:
Waar zijn de skinheads/hooligans gebleven
Tranen in m'n ogen van 't lachen, word je gewoon door een hond uit je busje gesleurd haha!quote:
In een verzorgingstehuis voor oude mannen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Jmsls het volgende:
Waar zijn de skinheads/hooligans gebleven
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef 16meter het volgende:
De politie agenten gaan rechtstreeks achter die honden aan lijkt me, dus dan ben je alsnog de sjaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt het dat dat beest voornamelijk gevaarlijk is met zijn bek. Als hij zijn tanden eenmaal ergens in heeft, is het 1x plokken met een honkbalknuppel.
Zowquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar beetje off-topic. Gaat toch niet gebeuren.
Ja nee, niet in je 1tje. Maar met een man of 3 moet t wel lukken. Een hond z'n slagaderen zijn even goed bereikbaar als bij een mens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou echt geen RNC willen zetten op een getrainde politie hond zeg, dat beest bijt vol in je arm, dan laat je echt wel los.
Die trieste Afrika reclame weerquote:
Thx brahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
Deze werkt gewoon
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
There is no evidence Mark Duggan opened fire at police officers in Tottenham before he was shot dead, the police watchdog says.
Wal al even bekend. Er is wel een geladen wapen bij hem gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
There is no evidence Mark Duggan opened fire at police officers in Tottenham before he was shot dead, the police watchdog says.
Morgen vanuit het ziekenhuis waar die kut ingeramt gaat worden vannacht meld ze dat ze ook een paar blanken gezien heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Dat vindt ze nog belangrijker dan wat er gebeurt is. Politiek correct tot in den dood.
Ik zou zeggen succes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef Stezo het volgende:
[..]
Ja nee, niet in je 1tje. Maar met een man of 3 moet t wel lukken. Een hond z'n slagaderen zijn even goed bereikbaar als bij een mens.
Nice.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Happel het volgende:
De Millwall lot, hoop in deze bange dagen: http://twitpic.com/63k6tg
Net of die gasten elkaar helpen, die rennen gelijk weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef Stezo het volgende:
[..]
Ja nee, niet in je 1tje. Maar met een man of 3 moet t wel lukken. Een hond z'n slagaderen zijn even goed bereikbaar als bij een mens.
Bedoel je dat dit de grond in gestamd moet worden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Panthera. het volgende:
Er worden dus serieus burgermilities gevormd en de overheid doet niks.
Ik mag hopen dat dat kinderziekenhuis wel bewaakt wordt...
Ja, dat vergeten ze voor het gemak te zeggen....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wal al even bekend. Er is wel een geladen wapen bij hem gevonden.
Ergens las ik op een Engelse site dat een agent kogelschoten hoorde (die van zijn collega waren), en toen de jongen zijn mobiel (of iets anders) eruit haalde hij neergeschoten werd. Kan dus opzich wel kloppen, maar nog geen reden voor al die jongeren om te rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
succesquote:
Respectquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Happel het volgende:
De Millwall lot, hoop in deze bange dagen: http://twitpic.com/63k6tg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |