Reden is wel het zelfde, 1 gast dood, reden om te rellen. Athene volgens mij ook vorig jaar ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 jaar geleden. Maar dit is volgens mij een tandje erger.
Morgen land ik in Manchester Airport en moet ik met de trein door Manchester.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef Nielsch het volgende:
In Manchester lijkt het aardig los te gaan.
Op sky is een manchester bewoner die het nog wel mee vind vallen in vergelijking met Londen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:23 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Morgen land ik in Manchester Airport en moet ik met de trein door Manchester.Spannend. Naja het is op de dag dus dat scheelt.
Camera mee!?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:23 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Morgen land ik in Manchester Airport en moet ik met de trein door Manchester.Spannend. Naja het is op de dag dus dat scheelt.
Ik zie het al. Essentiële levensbenodigdheden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Wokkel het volgende:
Ahh..
http://www.footasylum.com/ is leeggetrokken in Manchester. Klik voor de gein eens op die link, dan weet je wat armoede met je doet.
Was toen ook vooral in Parijs. (ik zeg VOORAL). Nu zijn de rellen verspreid over veel meer steden en ook erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 jaar geleden. Maar dit is volgens mij een tandje erger.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef Culthit. het volgende:
Binnenkort maar weer eens La Haine kijken.
moet pattas hebbe tog door die kkrellen kwam er allemaal as op me vorige mattiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zie het al. Essentiële levensbenodigdheden.
Wij lopen een uur voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
Canning Town in East London is afgesloten zag ik, is er nog licht ze lopen toch een uur achter in Engeland of heb ik het mis
Persoonlijk vind ik het meer gelijkenissen hebben met LA '92.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer was dat in Frankrijk ook alweer, dit lijkt er toch wel erg op
iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Was toen ook vooral in Parijs. (ik zeg VOORAL). Nu zijn de rellen verspreid over veel meer steden en ook erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |