Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt het dat dat beest voornamelijk gevaarlijk is met zijn bek. Als hij zijn tanden eenmaal ergens in heeft, is het 1x plokken met een honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zo'n politiehond wil je niet zo even aanpakken lijkt me, ook niet met 3 man.
Ja, die zullen dan wel zwaardere straffen krijgen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heeft de politie vanavond nog wat te doen. Burgers die hun eigendom beschermen oppakken.
Baasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef MrJones het volgende:
Op Twitter berichten over groepen inwoners die in delen van Londen zelf de buurt bewaken, waaronder Millwallfans. En dat is alleraardigst volk.
Ongelofelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enaar_in_londen.html
HET WAREN NIET ALLEMAAL NEGERS TOCH!?
Tjee, wat valt daar nou te halen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
OK, just had 4 separate reports that the Childrens Hospital is on lockdown and rioters are trying to get in. Including one report from a woman whose sister works there. Shockingly despicable.
Op die mensen mag je echt gericht op het hoofd schieten! Om de veiligheid van de kinderen te garanderen.quote:
1:12 dacht ik, maar nu ik het nog een keer luister kunnen het ook heel goed andere dingen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Stezo het volgende:
[..]
Komop zeg een mens heeft meer spiermassa dan een hond. Een rear naked chokeje en weg is het hondje.
Die onderste Sky link in de OP ook niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef 16meter het volgende:
Link in de OP naar Skynews stream werkt niet meer. Iemand werkende link?
F5? Hier doet ie het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef 16meter het volgende:
Die burgers zullen zich niet proberen te verbergen of te verdedigen tegen de politie dus das een stuk makkelijker dan mensen aanpakken die stenen gooien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die zullen dan wel zwaardere straffen krijgen...
Nou ja, in Nederland zou dat zo zijn in ieder geval
Die staan wel klaar in hun "eigen" wijk....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Jmsls het volgende:
Waar zijn de skinheads/hooligans gebleven
Tranen in m'n ogen van 't lachen, word je gewoon door een hond uit je busje gesleurd haha!quote:
In een verzorgingstehuis voor oude mannen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Jmsls het volgende:
Waar zijn de skinheads/hooligans gebleven
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef 16meter het volgende:
De politie agenten gaan rechtstreeks achter die honden aan lijkt me, dus dan ben je alsnog de sjaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt het dat dat beest voornamelijk gevaarlijk is met zijn bek. Als hij zijn tanden eenmaal ergens in heeft, is het 1x plokken met een honkbalknuppel.
Zowquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar beetje off-topic. Gaat toch niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |