Ja nee, niet in je 1tje. Maar met een man of 3 moet t wel lukken. Een hond z'n slagaderen zijn even goed bereikbaar als bij een mens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou echt geen RNC willen zetten op een getrainde politie hond zeg, dat beest bijt vol in je arm, dan laat je echt wel los.
Die trieste Afrika reclame weerquote:
Thx brahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
Deze werkt gewoon
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
There is no evidence Mark Duggan opened fire at police officers in Tottenham before he was shot dead, the police watchdog says.
Wal al even bekend. Er is wel een geladen wapen bij hem gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
There is no evidence Mark Duggan opened fire at police officers in Tottenham before he was shot dead, the police watchdog says.
Morgen vanuit het ziekenhuis waar die kut ingeramt gaat worden vannacht meld ze dat ze ook een paar blanken gezien heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Dat vindt ze nog belangrijker dan wat er gebeurt is. Politiek correct tot in den dood.
Ik zou zeggen succes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef Stezo het volgende:
[..]
Ja nee, niet in je 1tje. Maar met een man of 3 moet t wel lukken. Een hond z'n slagaderen zijn even goed bereikbaar als bij een mens.
Nice.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Happel het volgende:
De Millwall lot, hoop in deze bange dagen: http://twitpic.com/63k6tg
Net of die gasten elkaar helpen, die rennen gelijk weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef Stezo het volgende:
[..]
Ja nee, niet in je 1tje. Maar met een man of 3 moet t wel lukken. Een hond z'n slagaderen zijn even goed bereikbaar als bij een mens.
Bedoel je dat dit de grond in gestamd moet worden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Panthera. het volgende:
Er worden dus serieus burgermilities gevormd en de overheid doet niks.
Ik mag hopen dat dat kinderziekenhuis wel bewaakt wordt...
Ja, dat vergeten ze voor het gemak te zeggen....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wal al even bekend. Er is wel een geladen wapen bij hem gevonden.
Ergens las ik op een Engelse site dat een agent kogelschoten hoorde (die van zijn collega waren), en toen de jongen zijn mobiel (of iets anders) eruit haalde hij neergeschoten werd. Kan dus opzich wel kloppen, maar nog geen reden voor al die jongeren om te rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
succesquote:
Respectquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Happel het volgende:
De Millwall lot, hoop in deze bange dagen: http://twitpic.com/63k6tg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |