werkelijk nog nooit zo'n slecht filmpje gezien op youtube man man manquote:
Niemand is érgens veilig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nergens ben je nu veilig in Engeland
Het nog rustig hier in Sandwich.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nergens ben je nu veilig in Engeland
Nee, voor jou hebben ze een aparte stream opgezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Heeft iedereen dat onzinscherm @ RT?
Doelde meer op de afgelopen nachten en dit kaartje:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zullen wel wachten totdat het donker wordt.
Rinus nooit gezien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
werkelijk nog nooit zo'n slecht filmpje gezien op youtube man man man
2005quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer was dat in Frankrijk ook alweer, dit lijkt er toch wel erg op
3 jaar geleden. Maar dit is volgens mij een tandje erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik wel, een of ander jumpstylefilmpje met autisten op een boerderij ergens. Sick.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
werkelijk nog nooit zo'n slecht filmpje gezien op youtube man man man
*pakt popcorn*quote:
Als voortuin door een mocro was neergeschoten ook. maar als je over alsen praat is het altijd mogelijk dat de situatie anders had uitgepakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als die gast met zijn auto op koninginnedag een mocro was geweest dan had de situatie heel anders kunnen zijn.
En dan heb ik het over de beeldkwaliteit....quote:
Ik had eigenlijk om 13:12 iets verwacht, maar het kwam maar niet.quote:
Ik denk dat Nederland er ook geleerd van heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet specifiek berlijn, maar ik denk dat als het op landen aankomt, nederland het over het algemeen redelijk goed aanpakt, we hebben meerdere situaties gehad waarbij er rellen ontstonden naar aanleiding van politie optredens en zelfs politiek of religieus gerelateerde moorden, waarbij pleinen vol stonden met boze mensen, toch is dat op een of andere manier nooit geescaleerd.
In Frankrijk staken ze volgens mij geen huizen in de brand. Wel veel meer auto's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 jaar geleden. Maar dit is volgens mij een tandje erger.
You winquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik wel, een of ander jumpstylefilmpje met autisten op een boerderij ergens. Sick.
2005 in Parijs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Reden is wel het zelfde, 1 gast dood, reden om te rellen. Athene volgens mij ook vorig jaar ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Morgen land ik in Manchester Airport en moet ik met de trein door Manchester.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef Nielsch het volgende:
In Manchester lijkt het aardig los te gaan.
Op sky is een manchester bewoner die het nog wel mee vind vallen in vergelijking met Londen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:23 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Morgen land ik in Manchester Airport en moet ik met de trein door Manchester.Spannend. Naja het is op de dag dus dat scheelt.
Camera mee!?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:23 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Morgen land ik in Manchester Airport en moet ik met de trein door Manchester.Spannend. Naja het is op de dag dus dat scheelt.
Ik zie het al. Essentiële levensbenodigdheden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Wokkel het volgende:
Ahh..
http://www.footasylum.com/ is leeggetrokken in Manchester. Klik voor de gein eens op die link, dan weet je wat armoede met je doet.
Was toen ook vooral in Parijs. (ik zeg VOORAL). Nu zijn de rellen verspreid over veel meer steden en ook erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef Culthit. het volgende:
Binnenkort maar weer eens La Haine kijken.
moet pattas hebbe tog door die kkrellen kwam er allemaal as op me vorige mattiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zie het al. Essentiële levensbenodigdheden.
Wij lopen een uur voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
Canning Town in East London is afgesloten zag ik, is er nog licht ze lopen toch een uur achter in Engeland of heb ik het mis
Persoonlijk vind ik het meer gelijkenissen hebben met LA '92.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Was toen ook vooral in Parijs. (ik zeg VOORAL). Nu zijn de rellen verspreid over veel meer steden en ook erger.
Armoede? Laat me niet lachen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Wokkel het volgende:
Ahh..
http://www.footasylum.com/ is leeggetrokken in Manchester. Klik voor de gein eens op die link, dan weet je wat armoede met je doet.
wat lul jij nouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Russian today.... gaat er ruig aan toe
Bron?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:28 schreef Kingstown het volgende:
Kinderziekenhuis in Birmingham weer aangevallen en berichten over bommen die zijn ontploft.
WTF? Bron?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:28 schreef Kingstown het volgende:
Kinderziekenhuis in Birmingham weer aangevallen en berichten over bommen die zijn ontploft.
Was de aanval van gister nog bevestigd dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:28 schreef Kingstown het volgende:
dit ga je toch niet menenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:28 schreef Kingstown het volgende:
Op RT is nu de beurs in New York. Daar vallen de hardste klappenquote:
PC Interview. Bange Sky-poeperts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enaar_in_londen.html
HET WAREN NIET ALLEMAAL NEGERS TOCH!?
quote:
quote:
Molotov, bommen noemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.
http://birminghamriots2011.tumblr.com/
quote:OK, just had 4 separate reports that the Childrens Hospital is on lockdown and rioters are trying to get in. Including one report from a woman whose sister works there. Shockingly despicable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |