Kan je toch op je werk vragen? Die typen dat ding in elkaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
En niemand die mijn vraag omtrent cao's kan of wil beantwoorden ?
Ja, je moet je leeftijd en de functieschaal bij je salaris optellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
En niemand die mijn vraag omtrent cao's kan of wil beantwoorden ?
Dat dacht ik al, want ik vond het nogal karig, maar je moet het dus bij elkaar optellen, en dan de toeslagen eroverheen rekenen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, je moet je leeftijd en de functieschaal bij je salaris optellen.
Ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want ik vond het nogal karig, maar je moet het dus bij elkaar optellen, en dan de toeslagen eroverheen rekenen?
Dat dacht ik dus niet.quote:
Kan je het ding niet scannen want niemand volgt je zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want ik vond het nogal karig, maar je moet het dus bij elkaar optellen, en dan de toeslagen eroverheen rekenen?
Daar denkt het merendeel van de zelfmoordenaars anders over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:55 schreef Nautilus. het volgende:
There is no trap so deadly as the trap you set for yourself.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je het ding niet scannen want niemand volgt je zo.
Ow ja, die rellen in Los Angeles' South Central toen kan ik me ook nog wel herinneren. De directe aanleiding was het aftuigen door de politie van een zwarte jongen volgens mij, maar het feit die kansloze jongeren in de Tweede Golfoorlog als kanonnenvoer door Bush Sr. werden gebruikt speelde ook mee.quote:
Dat weet ik wel, sowieso val ik onder een ander cao, maar ik was gewoon eens benieuwd wat ongeveer mijn collega's verdienen en ik wil weten hoe cao's werken, hoewel ik alleen het functie waarderingssysteem niet helemaal snap en hoe je het uiteindelijk te ontvangen bruto loon berekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Waarschijnlijk val je gewoon in de jeugdschalen php.
Zo te zien geldt er afhankelijk van de "groep" een jeugdloon, en daarna stap je over op de tweede tabel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, sowieso val ik onder een ander cao, maar ik was gewoon eens benieuwd wat ongeveer mijn collega's verdienen en ik wil weten hoe cao's werken, hoewel ik alleen het functie waarderingssysteem niet helemaal snap en hoe je het uiteindelijk te ontvangen bruto loon berekend.
Ik ben wel benieuwd wat jij zoal voor voor de kost doetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:58 schreef Nautilus. het volgende:
Al dat gezeur om die paar grijpstuivers van php.
Ik moest lachen.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo te zien geldt er afhankelijk van de "groep" een jeugdloon, en daarna stap je over op de tweede tabel.
Ok, stel jij bent 24 jaar en jij wordt gewaardeerd voor groep K.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo te zien geldt er afhankelijk van de "groep" een jeugdloon, en daarna stap je over op de tweede tabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |