En Mr Bean.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Engeland heb ik nog altijd het beeld voor me van londonse taxi's, de big ben, beschaafde Engelse mensen en met om 4pm altijd a cup of tea.

Waar staat je auto geparkeerd dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
WEG MET SCOTLAND YARD. IK WIL LIVE AUTO'S IN BRAND ZIEM

Medical Emergency!quote:

lijkt wel of ze een speurtocht hebben in een achterbuurtquote:

Nou, ik heb een beetje genoeg van die mensen die almaar roepen"Maar er doen ook blanken mee"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals in Frankrijk dus.

ze lopen als robotsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:49 schreef Swomp het volgende:
[..]
lijkt wel of ze een speurtocht hebben in een achterbuurt

Ik zie reclame.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef ouderejongere het volgende:
Op RT nu een paar provocerende jongeren

Het zijn jongeren, niet specifiek negers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik heb een beetje genoeg van die mensen die almaar roepen"Maar er doen ook blanken mee"
Op de eerste plaats is Engeland nog steeds een blank land, dus zou je eigenlijk verwachten dat 80% blank is en 20% zwart. De verhoudingen zijn precies andersom, minstens.
Op de tweede plaats zijn het dus racistische rellen, want groepen negers vallen specifiek blanken aan. Omdat ze blank zijn dus. Als dat één keer andersom zou gebeuren (dus blanke relschoppers die specifiek negers aanvallen), zou de wereld te klein zijn om het geroep van 'racisme' te herbergen. Maar nu ben je al racist als je opmerkt dat de negers de blanken aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.

Vakantie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef VacaLoca het volgende:
Blijft bizar dat ze ineens in 1 dag van 1500 man politie naar 16.000 kunnen gaan... wat hebben ze afgelopen 3 dagen gedaan dan?

Karten, steengrillen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef VacaLoca het volgende:
Blijft bizar dat ze ineens in 1 dag van 1500 man politie naar 16.000 kunnen gaan... wat hebben ze afgelopen 3 dagen gedaan dan?

Je hebt hier dan ook niet te maken met beschaafde mensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Engeland heb ik nog altijd het beeld voor me van londonse taxi's, de big ben, beschaafde Engelse mensen en met om 4pm altijd a cup of tea.

quote:

Lang leve immigratie...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]

Ironisch als het is, hier zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef ouderejongere het volgende:
De politie KAN natuurlijk helemaal niks doen. Engeland bombardeert op dit moment Libië omdat de leider van dat land schiet op zijn eigen bevolking. Dan kan je zelf terroristen niet met wapens bestrijden, dat moet met rubber knuppels

Het waren er 6500 gisteren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef VacaLoca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |