Ach, ik dacht altijd dat Tottenham Hotspur in Tottenham was, niet in London.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Sheffield is een bekende stad in Engeland. Vooral vanwege de voetbalclub Sheffield United.
Google weet dat ook allemaal.
quote:Reports of significant police presence in Northfield with most shop closed, issues at St Johns retail park, crowds gathering at Whitmore Reams/Dunstall area. Reports of serious mobs gathering in Oldbury also.
Lots of reports stating that everyone should keep away from Wolverhampton. The ASDA has apparently been smashed up. More info to come.
Ze vieren gewoon alvast de Olympische Spelen van volgend jaar, laat ze toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:04 schreef yavanna het volgende:
In Wolverhampton zou men flessen en vuurwerk naar politiemensen gooien.
Eigenschuldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:05 schreef AchJa het volgende:
Die vent met pet... "Kijk naar de jonge misdadigers die in de cel zitten..." Ja duh...
Dat laatstequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Grappig man. Arm beestje.
edit: of is dit een slechte photoshop
SkyNewsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:08 schreef Nober het volgende:
Welke live link kan ik het best aanklikken, heb nu BBC..
Slechte!? You fuckin' fell for it manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik woon daar, en kom net uit het stadscentrum. Ik hoop echt dat er niets gebeurd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij woont in Sheffield of heb je het ergens gelezen? Enne, is Sheffield de stad of een wijk in een stad?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Grappig man. Arm beestje.
Die hadden we nog niet gehad...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:10 schreef Tetouanie het volgende:
Leger inzetten en ze houden hun bek dicht!
I know, ik probeerde mezelf nog te redden maar faaldequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Slechte!? You fuckin' fell for it man
Good luck with that!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:10 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik woon daar, en kom net uit het stadscentrum. Ik hoop echt dat er niets gebeurd!
Die lui beseffen nu pas wat ze missen nu Amy Winehouse er niet meer is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat denkt men hier eigenlijk dat de onderliggende oorzaken kunnen zijn? Of is het echt louter criminelen en hooligans zoals de regering suggereert?
er zullen er heus wel een paar tussen zitten die echt onvreden hebben met huidig bestaan, maar het merendeel is gewoon tuig dat alleen wilt plunderen en vernielen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat denkt men hier eigenlijk dat de onderliggende oorzaken kunnen zijn? Of is het echt louter criminelen en hooligans zoals de regering suggereert?
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:10 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik woon daar, en kom net uit het stadscentrum. Ik hoop echt dat er niets gebeurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |