Ja, dat dat een succesvolle aanpak is gebleken laat noord-Ierland wel zien. Krijgen figuren als jij een strakke plasser van geweld ofzo ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het Engelse leger een beetje onderschat...
Als ze gewoon keihard optreden, en elke relschopper te grazen nemen, zijn er morgenochtend vele tienduizenden "kansarmen" minder. En niemand zal ze missen...

En die schieten niet terug denk je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het Engelse leger een beetje onderschat...
Als ze gewoon keihard optreden, en elke relschopper te grazen nemen, zijn er morgenochtend vele tienduizenden "kansarmen" minder. En niemand zal ze missen...

Hij staat hier ook non-stop op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede beelden op Sky News nu. Jammer dat ze em niet oppakken.

Ja, we vinden het inderdaad super leuk en spannend wat er allemaal gaande is..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.

Geinteresseerd zijn áls er wat gebeurt is wat anders dan hopen dat er iets ergs gebeurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, Frutsel, het is in ieder geval een originele manier van verwijderen.

quote:

Lees de OP?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef announcement het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand daar? Ik had begrepen dat er door de politie, al dan niet terecht, iemand is doodgeschoten. Waarom worden en dan nu winkels geplundert enzo?

Was die steen zo groot dat je er nu pas onderuit bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef announcement het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand daar? Ik had begrepen dat er door de politie, al dan niet terecht, iemand is doodgeschoten. Waarom worden en dan nu winkels geplundert enzo?

Geen idee. Het is inmiddels alweer verdwenen, dus zal wel niet fake zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een trol, wanneer is dat account gemaakt?

Hou op zeg, dan ben je met 1 topic wel klaar hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we vinden het inderdaad super leuk en spannend wat er allemaal gaande is..
Het nieuws volgen en er over praten != het leuk vinden wat er gebeurt en hopen op meer

Mwah....helemaal ongelijk heeft hij niet, want (een beetje) sensatiezucht zit er wel bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we vinden het inderdaad super leuk en spannend wat er allemaal gaande is..
Het nieuws volgen en er over praten != het leuk vinden wat er gebeurt en hopen op meer

Omdat ze hun holenmens-instincten niet meer in bedwang kunnen houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef announcement het volgende:

Het is niet verdwenen, Twitter heeft het wat moeilijk: http://twitter.com/#!/itsBARBZbabesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Het is inmiddels alweer verdwenen, dus zal wel niet fake zijn...

Praten over dit soort gebeurtenissen kan best lang hoor. Ook nadat het al afgelopen is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Hou op zeg, dan ben je met 1 topic wel klaar hoor.

Is er eigenlijk een livefeed ergens, officieel? Dus niet twitter. Tis altijd handig in het begin maar naarmate een ramp langer duurt krijg je allemaal vage berichten en geruchten.quote:

Er zullen er vast zijn, maar ik kijk niet naar deze beelden en lees niet in dit topic omdat ik het 'spannend' vind ofzo, maar omdat ik wil weten wat er gaande is in de wereld en in dit geval het land waar ik woon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....helemaal ongelijk heeft hij niet, want (een beetje) sensatiezucht zit er wel bij.

Krijgen figuren als jij een stijve plasser van het in puin laten slaan van steden?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Ja, dat dat een succesvolle aanpak is gebleken laat noord-Ierland wel zien. Krijgen figuren als jij een strakke plasser van geweld ofzo ?
Ik geef ze weinig kans...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die schieten niet terug denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |