quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef DoveKwal het volgende:
Mooi toch, weten die blanken ook eens hoe het is in de ellende te zitten.

Ik zie alleen maar Vietnamezen anders.quote:

Ja als groepje omdat ze anders nergens komen en op straat belanden. Ze zijn echt niet stoer hoor, eerder zielig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Onderschat deze gangs niet, die zijn georganiseerder dan de meeste denken.

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef DoveKwal het volgende:
Mooi toch, weten die blanken ook eens hoe het is in de ellende te zitten.

Dat stoere laten ze over aan de meelopers, zelf blijven ze buiten beeld en cashen flink nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja als groepje omdat ze anders nergens komen en op straat belanden. Ze zijn echt niet stoer hoor, eerder zielig.

Zo die is pas 300 keer gepost.quote:

Ben je niet goed?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In de Britse geschiedenis is dit ontzettend standaard en logisch. Die schieten nogal graag op hun eigen burgers namelijk.
Vind dit wel prachtig zo, hele stad in de fik, dat het nog maar even een paar maanden door moge gaan en een weg vind in heel Europa. Anarchy

Nee, die gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Afgelast toch.
Was gister al op het nieuws.
twitter:tomvanhulsen twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 16:21:51Voor vanavond zijn wegens de rellen vier League Cup-duels afgelast. Wel door gaat de grote derby Nottingham Forest-Notts County. reageer retweet

Gelukkig hebben we The Smiths en The Clash nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo die is pas 300 keer gepost.

Er waren gisteren al bescheiden aantal mensen met molotovs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, levert iig mooie beelden op.

Alsof iedereen al die topics gaat teruglezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo die is pas 300 keer gepost.

De 1e in dit topic die nog niet eerder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we The Smiths en The Clash nog niet voorbij zien komen.

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die dame die zo uit Little Britain ontsnapt leek (afbeelding) is gevonden op Facebook:
https://www.facebook.com/people/Jenna-Major/100000132288227
[ afbeelding ]

Jij hebt dan ook oog en oor voor de net iets andere nummersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 1e in dit topic die nog niet eerder.

Archiveren en koppelen aan andere riot beelden die oa. ook online staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar denk dat het hun primitieve manier is van relschoppers vastleggen.
Heb je nog geen fuck aan natuurlijk tenzij er een face detection systeem achter zit waar je enkel een foto naar hoef te uploaden die je dan een naam en dergelijke teruggeeft. Ik betwijfel of ze het hebben.

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een domme kut.

Die moet wel dr eigen nichtje zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een domme kut.

lijkt op Mirandaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een domme kut.

Maar Miranda is baas.quote:

Zit op Yvonnes accountquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef Pallas-Athene het volgende:
De burgemeester van Londen is nu zelfs hier al aan het vegen.....
Hij veegt veel reacties op

Miranda Hartquote:

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die moet wel dr eigen nichtje zijn.

Daar hoop jij op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben benieuwd wanneer echt de complete stad in de fik gezet wordt.
Hopelijk vannacht als de orde troepen weer ingezet worden. Molotovs all the way.

niet goed niet goed degene die dit post heeft een steekje los in zijn bovenkamer.quote:

Ik moest aan Shameless denken.quote:

Ik zit op de site en zie de hele tijd herhalingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede beelden op Sky News nu. Jammer dat ze em niet oppakken.

En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.quote:

Ik denk dat jij het Engelse leger een beetje onderschat...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk dat je de gangs daar beetje onderschat.

Lijkt me gewoon een trol, wanneer is dat account gemaakt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een domme kut.

Interesse is iets anders dan hopen dat het kapotgaat. Ben je gestoord ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.

Ga erheen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
En met hem ongeveer het hele topic, die doen er echter wat hypocriet over. Waarmee worden anders 13 topics volgeluld ? Is toch puur sensatie.

quote:MahmoodAnsari Mahmood Ahmed Ansari
Wimbledon Village under attack. 2 shops on fire! #londonriots
25 seconden geleden

Ja, dat dat een succesvolle aanpak is gebleken laat noord-Ierland wel zien. Krijgen figuren als jij een strakke plasser van geweld ofzo ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het Engelse leger een beetje onderschat...
Als ze gewoon keihard optreden, en elke relschopper te grazen nemen, zijn er morgenochtend vele tienduizenden "kansarmen" minder. En niemand zal ze missen...

En die schieten niet terug denk je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het Engelse leger een beetje onderschat...
Als ze gewoon keihard optreden, en elke relschopper te grazen nemen, zijn er morgenochtend vele tienduizenden "kansarmen" minder. En niemand zal ze missen...

Hij staat hier ook non-stop op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede beelden op Sky News nu. Jammer dat ze em niet oppakken.

Ja, we vinden het inderdaad super leuk en spannend wat er allemaal gaande is..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]

Geinteresseerd zijn áls er wat gebeurt is wat anders dan hopen dat er iets ergs gebeurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, Frutsel, het is in ieder geval een originele manier van verwijderen.

quote:

Lees de OP?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef announcement het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand daar? Ik had begrepen dat er door de politie, al dan niet terecht, iemand is doodgeschoten. Waarom worden en dan nu winkels geplundert enzo?

Was die steen zo groot dat je er nu pas onderuit bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef announcement het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand daar? Ik had begrepen dat er door de politie, al dan niet terecht, iemand is doodgeschoten. Waarom worden en dan nu winkels geplundert enzo?

Geen idee. Het is inmiddels alweer verdwenen, dus zal wel niet fake zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een trol, wanneer is dat account gemaakt?

Hou op zeg, dan ben je met 1 topic wel klaar hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we vinden het inderdaad super leuk en spannend wat er allemaal gaande is..
Het nieuws volgen en er over praten != het leuk vinden wat er gebeurt en hopen op meer

Mwah....helemaal ongelijk heeft hij niet, want (een beetje) sensatiezucht zit er wel bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we vinden het inderdaad super leuk en spannend wat er allemaal gaande is..
Het nieuws volgen en er over praten != het leuk vinden wat er gebeurt en hopen op meer

Omdat ze hun holenmens-instincten niet meer in bedwang kunnen houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef announcement het volgende:

Het is niet verdwenen, Twitter heeft het wat moeilijk: http://twitter.com/#!/itsBARBZbabesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Het is inmiddels alweer verdwenen, dus zal wel niet fake zijn...

Praten over dit soort gebeurtenissen kan best lang hoor. Ook nadat het al afgelopen is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Hou op zeg, dan ben je met 1 topic wel klaar hoor.

Is er eigenlijk een livefeed ergens, officieel? Dus niet twitter. Tis altijd handig in het begin maar naarmate een ramp langer duurt krijg je allemaal vage berichten en geruchten.quote:

Er zullen er vast zijn, maar ik kijk niet naar deze beelden en lees niet in dit topic omdat ik het 'spannend' vind ofzo, maar omdat ik wil weten wat er gaande is in de wereld en in dit geval het land waar ik woon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....helemaal ongelijk heeft hij niet, want (een beetje) sensatiezucht zit er wel bij.

Krijgen figuren als jij een stijve plasser van het in puin laten slaan van steden?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Ja, dat dat een succesvolle aanpak is gebleken laat noord-Ierland wel zien. Krijgen figuren als jij een strakke plasser van geweld ofzo ?
Ik geef ze weinig kans...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En die schieten niet terug denk je?

Het enige dat gebeurt is dat mensen al 13 topics roepen hoe erg het is , dat het negers zijn, en dat de relschoppers doodgeschoten moeten worden. Dat heeft niets met interesse te maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Praten over dit soort gebeurtenissen kan best lang hoor. Ook nadat het al afgelopen is.

Selectief lezen is ook een kunst. Gefeliciteerd, jij beheerst deze kunstquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Het enige dat gebeurt is dat mensen al 13 topics roepen hoe erg het is , dat het negers zijn, en dat de relschoppers doodgeschoten moeten worden. Dat heeft niets met interesse te maken.

Oké, je hebt je punt duidelijk gemaakt, je vindt het onzinnig dat mensen hier over de riots praten. Dus nu kun je weggaan of gewoon je bek houden over dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Het enige dat gebeurt is dat mensen al 13 topics roepen hoe erg het is , dat het negers zijn, en dat de relschoppers doodgeschoten moeten worden. Dat heeft niets met interesse te maken.

Idd. Dank je wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Selectief lezen is ook een kunst. Gefeliciteerd, jij beheerst deze kunst

Soort Ondiep V2.0 dus...maar dan zonder plunderingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze hun holenmens-instincten niet meer in bedwang kunnen houden.

Wat dan, desinteresse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]

Ga je beklag over het gemene racisme doen in FB, bij 't MDI, je moeder etcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]

Het is racisme. Jij bent een racist.quote:

Het is het principe van ramptoeristen die files veroorzaken, omdat ze ipv doorrijden blijven kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zullen er vast zijn, maar ik kijk niet naar deze beelden en lees niet in dit topic omdat ik het 'spannend' vind ofzo, maar omdat ik wil weten wat er gaande is in de wereld en in dit geval het land waar ik woon.

Skystream kan je aanpassen, de tweede stream.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef AchJa het volgende:
Is er ook een stream met een niet al te hoge bitrate? Ik heb hier een nogal brakke verbinding, de BBC of Sky is niet te doen.

Was even vergeten dat negers altijd goede dingen doen. Het zijn allemaal Martin Luther Kings en als je er iets van zegt, ben je een racist. Bedankt voor de herinnering.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef DoveKwal het volgende:
[..]

Ik ben een racist? Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is racisme. Jij bent een racist.

Zoals ik zei, dat is een gepasseerd station. Hopelijk is het belangrijk genoeg voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je beklag over het gemene racisme doen in FB, bij 't MDI, je moeder etc

Ja eh, hij zegt het: http://forum.fok.nl/user/history/351609quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een racist? Waar baseer je dat op?
Als er iemand niet racistisch is...

Ga in Syrie wonen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Krijgen figuren als jij een stijve plasser van het in puin laten slaan van steden?!
[..]
Ik geef ze weinig kans...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |