quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:05 schreef Ronaldsen het volgende:
In Nederland heeft de politie gelukkig belangrijkere zaken aan het hoofd
http://www.telegraaf.nl/b(...)rboden__.html?p=29,1
Het is toch vakantie dus waarom niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:05 schreef Swomp het volgende:
Geen voetbal![]()
Kom laten we in Amsterdam dan ook maar gaan rellen, wat moeten we anders...
Vanavond 19:00 museumpleinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]echt he.
[..]
Het is toch vakantie dus waarom niet.
19.00 Museumplein dan maar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]echt he.
[..]
Het is toch vakantie dus waarom niet.
Het is allemaal de schuld van Marianne Thieme!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:07 schreef Burner82 het volgende:
Het wordt steeds erger daar.... http://i.imgur.com/C5XQm.gif
Volgens mij werd iemand hier al gesponsord door een niet nader te noemen broekenmerk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik geld krijg om te verkondigen dat het de negers te doen is om op duidelijke wijze protest aan te tekenen tegen onrechtmatige sociaal-economische omstandigheden die voor de UK als geheel op lange termijn ongunstig zijn, en het dus eigenlijk vaderlandsliefde is, dan doe ik dat ook. Voor 2 euro per post.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
19.00 Museumplein dan maar?
We tweet dit even
Nee, van de rabobank.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Marianne Thieme!
Toevallig staat mn twitterapp Plume aan op mn Androidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
We tweet dit even
Hehe Dam/museumplein. Maak er een stille tocht vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
We tweet dit even
Ja, wie wil binnen een uur een AT aan z'n deur hebben?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
We tweet dit even
Je hebt het toch niet over die mensen die aan het opruimen zijn hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef LXIV het volgende:
Als ik die beelden zie jeuken mijn handen eigenlijk om er iets aan te gaan doen. Met een man of 20 en shotguns met afgezaagde loop. Meer liefhebbers?
Mooi zo, net als dat domme joch na de schietpartij in Alphen, aanpakken en ook flink laten bloeden..quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ff de flyer van Mediamarkt checken.
Ssst...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wie wil binnen een uur een AT aan z'n deur hebben?
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vanavond 19:00 museumpleinIk zie jullie daar.
Is goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
We tweet dit even
Je moet dat soort dingen goed aanpakken natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij werd iemand hier al gesponsord door een niet nader te noemen broekenmerk.
Alsof daar een AT voor komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wie wil binnen een uur een AT aan z'n deur hebben?
In Nederland? Zeker wel.quote:
Ja na Alphen, dit is geen Alphen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland? Zeker wel.
Er werd al een gast opgepakt een dag na alphen die een call of duty verwijzing maakte op twitter
alsof iemand daar naar kijken kan met twee van die vleesbomen voor de deur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ongeveer 40% van haar hoofd bestrijkt, die.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
Er zit toch een kern van waarheid in, om thee te drinken en niet hard op te treden. Vooral een schild gebruiken als dienblad
[ afbeelding ]
Er staat hier een donker mercedes busje voor mijn deur met licht getinte ramen, wat moet ik doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland? Zeker wel.
Er werd al een gast opgepakt een dag na alphen die een call of duty verwijzing maakte op twitter
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
Er zit toch een kern van waarheid in, om thee te drinken en niet hard op te treden. Vooral een schild gebruiken als dienblad
[ afbeelding ]
Thee ziet er alleen wel fucking ranzig uit. Lijkt meer op koffie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
hard weg rennen via de achterdeur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Er staat hier een donker mercedes busje voor mijn deur met licht getinte ramen, wat moet ik doen!?
Gek hé als je er melk door heen gooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Thee ziet er alleen wel fucking ranzig uit. Lijkt meer op koffie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ongeveer 40% van haar hoofd bestrijkt, die.
Melk door je thee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gek hé als je er melk door heen gooit.
Oh no, please do not use the ultimate Dutch weapon against us, we will return all the goods to the shops an behave as good citizens from now onquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Ali zeggen dat ie zijn busje weg moet zetten omdat je er niet door kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Er staat hier een donker mercedes busje voor mijn deur met licht getinte ramen, wat moet ik doen!?
quote:
De hufter. Eerst thee aanbieden en vervolgens er melk doorheen gooien. Whehehe had het toch niet verkocht lolzquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat kan, je ziet toch dat die vent er melk door heen gooit?
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |