alsof iemand daar naar kijken kan met twee van die vleesbomen voor de deur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ongeveer 40% van haar hoofd bestrijkt, die.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
Er zit toch een kern van waarheid in, om thee te drinken en niet hard op te treden. Vooral een schild gebruiken als dienblad
[ afbeelding ]
Er staat hier een donker mercedes busje voor mijn deur met licht getinte ramen, wat moet ik doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland? Zeker wel.
Er werd al een gast opgepakt een dag na alphen die een call of duty verwijzing maakte op twitter
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
Er zit toch een kern van waarheid in, om thee te drinken en niet hard op te treden. Vooral een schild gebruiken als dienblad
[ afbeelding ]
Thee ziet er alleen wel fucking ranzig uit. Lijkt meer op koffie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
hard weg rennen via de achterdeur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Er staat hier een donker mercedes busje voor mijn deur met licht getinte ramen, wat moet ik doen!?
Gek hé als je er melk door heen gooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Thee ziet er alleen wel fucking ranzig uit. Lijkt meer op koffie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ongeveer 40% van haar hoofd bestrijkt, die.
Melk door je thee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gek hé als je er melk door heen gooit.
Oh no, please do not use the ultimate Dutch weapon against us, we will return all the goods to the shops an behave as good citizens from now onquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Ali zeggen dat ie zijn busje weg moet zetten omdat je er niet door kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
Er staat hier een donker mercedes busje voor mijn deur met licht getinte ramen, wat moet ik doen!?
quote:
De hufter. Eerst thee aanbieden en vervolgens er melk doorheen gooien. Whehehe had het toch niet verkocht lolzquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat kan, je ziet toch dat die vent er melk door heen gooit?
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |