Nou dat is ook misluktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef guitarist het volgende:
KUT! "Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens"
edit: open jij hem maar, ch.j.e_van_hulthem
Vergeven, ach, als je eikelig wil zijn, koop je die hele set en hou je hier verder je mond. Veiling is gewoon open.quote:
/zeik modusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even spammen![]()
[TK] Epiphone Les Paul Standard Ebony
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
/zeik modus
Wat is uit testen?![]()
Uitproberen of testen bedoel je denk ik
Daar kan natuurlijk altijd over gepraat wordenquote:
Klopt ja, niet aan gedacht. Dan gooi ik er wel een paar op V&A ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vergeven, ach, als je eikelig wil zijn, koop je die hele set en hou je hier verder je mond. Veiling is gewoon open.
Nee joh, had er misschien over nagedacht als niemand zich er nog voor gemeld had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar kan natuurlijk altijd ocer gepraat worden
De versterkers staan gelukkig nog op 100 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
Hij was offline dus...
En fuck man, het bod op daan staat al op ¤430 (all in), ¤470 is het volgende bod.
9 (9!) dagen voor het einde al...
Tuigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lelijk dit, een van mijn favoriete bands is bestolen van bus + aanhanger tijdens tour... hoop vette spullen kwijt!
http://chicago.craigslist.org/chc/msg/2536326530.html
Degene wie het gedaan heeft, heeft wel een mooi assortiment aan pedaaltjes.quote:
Denk dat je in de war bent met Dio. Tenminste, ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef BurnaBoy het volgende:
Ben blij dat ik alleen vrijdag naar huntenpop ga hoor.
Zaterdag is alleen maar troepOp dio na iig.
Diegene die het gedaan heeft stenig ik het liefst met die pedalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Degene wie het gedaan heeft, heeft wel een mooi assortiment aan pedaaltjes.
Dat welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Diegene die het gedaan heeft stenig ik het liefst met die pedalen.
Ja heb geboden op 2 London City's. Namaak les paul uit 2008 goldtop variant en eentje met zwart/rode lak.quote:
Ik heb ze ergens op mijn externe harde schijf. PM je emailadres even, dan stuur ik ze zo op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
In ver verleden heeft iemand hier pdf's gepost met van die kampvuur liedjes.. Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden?
Ze staan hier in de OPquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
In ver verleden heeft iemand hier pdfjes gepost met van die kampvuur liedjes.. Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden?
Dat scheelt mij weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze staan hier in de OP
Leer hier gitaar spelen #24 Waar ondertussen geen reet veranderd..
Nu je het zegt. Ik ging uit van dode dio. Maar dit zal die rapkneus wel zijn zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Dio. Tenminste, ik hoop het.
Ik hoop het voor je. Maar ik betwijfel het laatstequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja heb geboden op 2 London City's. Namaak les paul uit 2008 goldtop variant en eentje met zwart/rode lak.
Als de boden zo blijven 2 gitaren voor 205 euro xD
Die Brian! Wat een held!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb ze ergens op mijn externe harde schijf. PM je emailadres even, dan stuur ik ze zo op.
Die iemand was Brian trouwens
Zo dat doe je snelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze staan hier in de OP
Leer hier gitaar spelen #24 Waar ondertussen geen reet veranderd..
Stiekem ben je het zelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik ging uit van dode dio. Maar dit zal die rapkneus wel zijn zeker.
Er is ook een klootviool die onder mijn username( hier op fok) rapt
Veel plezier![]()
Op twitter is dit ook irritantMentions krijgen van negers enz
![]()
Dat is echt lang geleden!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb ze ergens op mijn externe harde schijf. PM je emailadres even, dan stuur ik ze zo op.
Die iemand was Brian trouwens
Dan weet ik het niet, ik heb ook die twee PDF's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die Brian! Wat een held!
[..]
Zo dat doe je snelGoed geheugen?
Maar volgens mij waren het andere... Stuk of 4 waren het er.
En nog steeds geen enkele van geleerdquote:
Jep gewoon een plaat zwart karton voor mijn hoofd met 2 ooggaten eruit geknipt en rappen maarquote:
Ik heb de eigenschap om de meest vreemde dingen te onthouden (erg handig bij triviant) maar vraag me niet wat ik afgelopen weekend gegeten heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die Brian! Wat een held!
[..]
Zo dat doe je snelGoed geheugen?
Ik heb thuis geloof ik ook nog wat op mijn pc staan. Geen idee of dat dezelfden zijn maar ik zal vanavond eens voor je kijken.quote:Maar volgens mij waren het andere... Stuk of 4 waren het er.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Haha goede eigenschap![]()
Alvast bedankt! Waren van die standaard kampvuurliedjes (lion sleeps tonight, summer of 69 enz enz de bekende meezingers), maar die zijn ideaal als je 2 weken gaat surfen
Bedankt voor de tip! Moet nog even 10 meter nieuwe coax halen, helft van mijn zenders doet het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
* Iemand91 dagdroomt omdat hijzelf de zon niet opzoekt![]()
EDIT: m'n vader vind m'n tv keuze wel goed: 40", LED en internetgebeuren.![]()
Dat lijkt mij ook heel leuk om te hebben dus ik hou me aanbevolenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Haha goede eigenschap![]()
Alvast bedankt! Waren van die standaard kampvuurliedjes (lion sleeps tonight, summer of 69 enz enz de bekende meezingers), maar die zijn ideaal als je 2 weken gaat surfen
Kijk je analoog?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Moet nog even 10 meter nieuwe coax halen, helft van mijn zenders doet het niet.
Found it!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel leuk om te hebben dus ik hou me aanbevolen
Wat goed! Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Found it!!
http://www.rikbrand.nl/in(...)rliedjes-downloaden/
Digitale tv met wat HD pakkettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kijk je analoog?
Maar dure hobby tv kijken: LED tv, ziggo houder, smartcard, internetkabel
(welke ik mag gaan trekken...in 1,4 m hoge kelder...in het donker...kijken of het door de gaten v.d. vloer kan...)
Het zijn er wel bizar veelquote:
Dan lijkt me niet dat het aan je coax ligt. Tenzij je je 2e/3e/4e tv bedoelt waar je nog een coax naar moet trekken.quote:
Dan heb je wat te doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het zijn er wel bizar veel![]()
En 5 jaar oud, maar goed hoeveel "klassiekers" zijn er de laatste 5 jaar bijgekomen
Jawel. En de connectors. Het is al beter geworden met een nieuw standaard kabeltje, maar nu ligt hij dwars door de kamer, en na er een paar keer over struikelen is het er niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan lijkt me niet dat het aan je coax ligt. Tenzij je je 2e/3e/4e tv bedoelt waar je nog een coax naar moet trekken.
Yep, dat is hem. Ik heb hem net op mijn harde schijf gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Found it!!
Kans dat zoiets hier ook wel moet (connector van coax is open en blootquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel. En de connectors. Het is al beter geworden met een nieuw standaard kabeltje, maar nu ligt hij dwars door de kamer, en na er een paar keer over struikelen is het er niet beter op geworden.
Ligt niet aan de ontvanger, want die doet het opzich wel goed. Even paar meter langere kabel met nieuwe connectors, en klaar is Dean
[Mart Smeets mode]quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Found it!!
Heb van een collega paar setjes übergoede metalen connectors gekregenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kans dat zoiets hier ook wel moet (connector van coax is open en bloot) .
Hopelijk rond eind van de week o.i.d. de hele mikmak in huis. Kan ik alles onder ons huis aanleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Wij hebben er 1 over, mag je wel voor mooie prijs hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Mijn GAS weer moeten inperken.... kom er net achter dat beide controllers van de PS3 kapot zijn...
Wat is een mooie prijs?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 over, mag je wel voor mooie prijs hebben
Ik vind de 1e prijs altijd wel mooi.quote:
20 euro ofzo?quote:
Als je er mee gaat gooien kun je de garantie wel vergeten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Eerst kijken of ik het op garantie kan gooien.
Ooit trailer van gezien, is met Metallica muziek toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef guitarist het volgende:
Wie linkte in het vorige topic de film Hesher? Thanks! Beste. Film. Ever!!
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ooit trailer van gezien, is met Metallica muziek toch?
ikkequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef guitarist het volgende:
Wie linkte in het vorige topic de film Hesher? Thanks! Beste. Film. Ever!!
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, hij wil de groene tele niet, dus die is weer vrij.
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.quote:
Pics!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.
Staan op de site van Daanquote:
Zit mobiel, link niet bij de hand. Zal hem in de pauze even opzoeken.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Aresdreams het volgende:
jeejgeslaagd voor me Cisco TSHOOT examen, nu ben ik CCNP'er
![]()
[/ nerdmode]
quote:
Digital Love solo moet wel te doen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gefeliciteerd
Pff ik denk ff een Daft Punk nummer leren op de gitaar, verdomd snel
quote:
Geen idee wat het is maar gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Aresdreams het volgende:
![]()
[/ nerdmode]
Dat zijn toch alleen maar bliepjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff ik denk ff een Daft Punk nummer leren op de gitaar, verdomd snel
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen maar bliepjes?
Pcies, degene gaat over 3 weken, 5 maanden in Schotland studeren en het geld wat hij daarna nog overhoudt wil hij sparen voor een nieuwe versterker, dus begrijpbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.
Ja, die London City's zijn best te doen, te gek als back-up naast je Fender bijvoorbeeld. Als ik vanaf Oktober weer ga optreden wil ik er ook wel een naast mijn Muddy Waters hebben denk ik!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:31 schreef Braddie het volgende:
Nou... zijn die Telecasters van London City de moeite waard?, zijn ze beter dan de Squier Classic Vibe serie`s?, zit er over na te denken om naast m`n strat en m`n BMG een Tele te kopen.
Dat is dan jammer voor zequote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en dan zeggen ze nu dat je er 200 voor wil geven, dan staan ze bij jou en als dat blijkt dat die gitaar uit 2 stukken bestaat is het opeens weer een ander verhaal
Dat ja. Als de prijs van die 6 gewoon een (stuk) lager was wat het interessant geweest. Nu niet echt meer...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Scary_Hairy het volgende:
Wat Dribbel zegt.
Als je kijkt naar een enkele tele hoef je helemaal niet zoveel te betalen en hoef je ook geen defect te verwachten.
(ik moet wel erbij zeggen dat ik vandaag nog niet naar de laatste prijzen heb gekeken.)
Tja, als de prijs nu al op 600 staat, kun je verwachten dat die aan het eind de 800-900 nadert.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
Precies. Eén iemand moet gewoon bereid zijn het risico te dragen. Zijn het allemaal kleine beschadigingen, dan kun je een mooie deal sluiten met de vaste bezoekers hier. Is het bagger, dan heb je dikke pech. Een andere manier is er volgens mij niet echt.
Snap dan ook niet wat degene die daar zitten te bieden hierin zien.quote:
We hebben de versterkers nogquote:
Naja het punt is je weet niet wat voor defecten die versterkers hebbenquote:
Volgens mij komen vooral handelaren op zo'n veiling af. Je weet wel, van die lui die op de markt en beurzen staan met instapmerken of enorme bakken snoeren. Die komen veelal bij dit soort dingen vandaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Snap dan ook niet wat degene die daar zitten te bieden hierin zien.
Leek mij ook wel de groep ja. Maar dat ze daar dan nog winst op maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij komen vooral handelaren op zo'n veiling af. Je weet wel, van die lui die op de markt en beurzen staan met instapmerken of enorme bakken snoeren. Die komen veelal bij dit soort dingen vandaan.
Klopt, maar ook daar hebben we Dean voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja het punt is je weet niet wat voor defecten die versterkers hebbenzelfde als voor de gitaren
Bij mij staat ie nog op 420 vervolgbodquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pcies, degene gaat over 3 weken, 5 maanden in Schotland studeren en het geld wat hij daarna nog overhoudt wil hij sparen voor een nieuwe versterker, dus begrijpbaar.
Maar dit was toch de verdeling:
Naturel Hollowbody : Burnaboy
Sunburst strat : Menno
Goldtop LP : Dean
Bas : Dean
Sunburst LP : Iemand91
PRS kloon : Menno
Mintgroen Tele : ??
De Tele is dus vrij, maar Burnaboy jij gaf in post 251 van het vorige top aan dat jou die wel wat leek?
Hmm, vervolgbod staat al op ¤580. Duurt niet lang of ik stap eruit(vanwege de onzekerheid van de toestand van die dingen)
Daar komen de BTW en veilingkosten nog overheen. Dan zit je ongeveer op 580quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij mij staat ie nog op 420 vervolgbod
Ja, hopen dat we geen slapende honden wakker maken, ik wil die partij scoren manquote:
Oh ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, hopen dat we geen slapende honden wakker maken, ik wil die partij scoren man
Maarja, het is voor die opkopers een veel groter risico, en vaak veel kostbaardere reparatie dan een gitaar.
Als je het laat doen tenminste
Uitgaan van het ergste is wel slim. Maar zoiezo die versterkers zien er niet echt badass uit.quote:
Klopt, zijn ook redelijk simpele gitaar/bascombootjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uitgaan van het ergste is wel slim. Maar zoiezo die versterkers zien er niet echt badass uit.
Kan je denk ik nog beter gewoon langs de Feedback gaan en een Line VI spider halen ofsoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt, zijn ook redelijk simpele gitaar/bascombootjes
Dat denk ik dan ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan je denk ik nog beter gewoon langs de Feedback gaan en een Line VI spider halen ofso
Naja 600 was laatste bod toch. ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, hopen dat we geen slapende honden wakker maken, ik wil die partij scoren man
Maarja, het is voor die opkopers een veel groter risico, en vaak veel kostbaardere reparatie dan een gitaar.
Als je het laat doen tenminste
Dat zijn IV's ik wil een VIquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.feedback.nl/sh(...)-30/100005511/105782
Zijn wel mooie.
Wat raad jij aan dan dean, voor een wat metal / rock sound?
Kheb atm een Fender frontman 212R, is wel k'ish maar is vooral beter met clean.
Zijn er line 6 spider's VI lol?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan je denk ik nog beter gewoon langs de Feedback gaan en een Line VI spider halen ofso
Ik bedoelde met Line VI spider : 'Line 6 spider'. Romeinse cijfers zijn cooler.quote:
Dat zijn wel fijne dingenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.feedback.nl/sh(...)-30/100005511/105782
Zijn wel mooie.
Wat raad jij aan dan dean, voor een wat metal / rock sound?
Kheb atm een Fender frontman 212R, is wel k'ish maar is vooral beter met clean.
Zolang het een badass geluid geeft maakt het me niet zo uit, ik heb alleen verstand van combo'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn wel fijne dingen
Je kan ook eens naar Randall kijken
Wat voor type zoek je? [Grote] combo? Head en cab?
Ik heb deze nog staan:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zolang het een badass geluid geeft maakt het me niet zo uit, ik heb alleen verstand van combo's
geld is niet zo'n heel gigantisch probleem zolang het maar geen 1000 euro word ofso
6x SX versterkers met onbekende defecten. Dus waarschijnlijk waardeloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef KaMo het volgende:
Is er ook een partij versterkers dan? Wat voor iets?
Voornamelijk wat combootjes, en 2 tops, Pershing en een Bulldog [van mij!].quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef KaMo het volgende:
Is er ook een partij versterkers dan? Wat voor iets?
Oh dan bied ik even eroverheenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voornamelijk wat combootjes, en 2 tops, Pershing en een Bulldog [van mij!].
Ook 2 2x12 cabs, welke naar Brotha en mij gaan.
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1
Ja, testen mag altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh dan bied ik even eroverheen![]()
Muah ik denk dat ik dat ding wel wil testen dean
Ik ga die partij proberen te scoren, dan kunnen we dan wel tegen kostprijs de spullen verdelen. Kan ik eerst mooi alles reparerenquote:
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Die biedfunctie werkt trouwens wel raar.
Op het moment dat je iets bied wat onder het autobod uitkomt dan bied hij gewoon niks.
Dus als je bij wijze van spreken een bod van 8000 onder autobod plaatst komt ie nooit hoger dan de laagste.
Iig dat is mijn theorie
Zal trouwens wel mooi stom wezen mocht dat zo zijn
Ja.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga die partij proberen te scoren, dan kunnen we dan wel tegen kostprijs de spullen verdelen. Kan ik eerst mooi alles repareren
Ja toch. We moeten niet allemaal bieden en dan erachterkomen dat we elkaars prijs opdrijvenquote:
Is dat inclusief?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Op die 6 gitaren heb ik nu een bod staan tot 620. Als ie daar overheen komt is het jammer.
Maar meer is het ook niet waard.
En komt het er wel overheen betaalt iemand anders maar teveel
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef LeNick het volgende:
snellle vraag, ik ga nu naar de gamma
maakt het nog veel uit welk soldeertin je gebruikt?
60/40?
Ja. Inc allesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is dat inclusief?
En mooi dat je het zegt, dan gaat een ander in ieder geval niet bieden.
Dan neem ik dan, indien gewonnen, de LP wel van jou over. Scheelt mij alles voorschieten, wat me eerlijk gezegd wel goed uitkomtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja. Inc alles
daarom zeg ik het ook maar Beetje stom als je erachterkomt dat iemand van ons de boel maar opdrijft zoals jij al zei
Dat was antwoord op de vraag maakt het veel uit?quote:
SMS gekregen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:52 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat was antwoord op de vraag maakt het veel uit?
Verder wil ik ook de controller van m'n Xbox kunnen solderen, SMD leds. Maakt het daarbij ook niet veel uit? (printplaat is dat dus volgens mij)
Damwoude, Noord Frieslandquote:
Wtf kerel. Dus ik moet helemaal naar friesland om te testen?quote:
Of ik moet een keer toevallig in jouw buurt zijn, dan drop ik hem eens en mag je testen wat je wilquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wtf kerel. Dus ik moet helemaal naar friesland om te testen?
Die buizencombo is ook voor mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voornamelijk wat combootjes, en 2 tops, Pershing en een Bulldog [van mij!].
Ook 2 2x12 cabs, welke naar Brotha en mij gaan.
Wel onbekende defecten.
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1
Ohja, en die SX combo kavel. Misschien ook leuk, mits de prijs goed is.
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=893812&CategoryId=14
en wat denk je van mensen die gaan bieden 10min voor het einde?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nou het duurt nog even en er zijn al veel bieders op de lots.
Ik denk dat het niet rendabel wordt![]()
Maar moge de hoogste bieder winnen
Had je het tegen mij over die SMS?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
SMS gekregen?
Gewoon dunne, vloeit mooier op kleine oppervlakken, anders krijg je van die grote klodders.
Verhouding maakt weinig uit, met tin is wel ideaal opzich, vloeit ook lekker.
Weet ik er werd ook een kavel voor me neus weggekaapt 3 minuten voor het einde..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en wat denk je van mensen die gaan bieden 10min voor het einde?
die zijn er ook veel jongeuh.
VET met loodquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:49 schreef LeNick het volgende:
[..]
Had je het tegen mij over die SMS?
Heb net dit gekocht:
[ afbeelding ]
En ik hoop dat dit de goede soldeertin is voor m'n SMD ledjes in m'n Xbox controller. Lijkt me wel maar ik had gelezen dat je eigenlijk rosin core zou moeten gebruiken etc..
[ afbeelding ]
Heb je het over de Rosin core waar ik het over had of degene die ik gekocht heb?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET met looddie zijn beter dan die loodvrije meuk die je in Nederland mag kopen.
Het smeltpunt ligt namelijk lager dus is het makkelijker om b.v. potmeterknoppen te solderen.
Succes met het bakken en braden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Aresdreams het volgende:
![]()
[/ nerdmode]
Harskern is idd makkelijk maar het grote verschil zit in het wel of niet aanwezig zijn van lood.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef LeNick het volgende:
[..]
Heb je het over de Rosin core waar ik het over had of degene die ik gekocht heb?
Ja, heb je ge-SMSt, vond je nummer nog in mijn telefoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:49 schreef LeNick het volgende:
[..]
Had je het tegen mij over die SMS?
Heb net dit gekocht:
[ afbeelding ]
En ik hoop dat dit de goede soldeertin is voor m'n SMD ledjes in m'n Xbox controller. Lijkt me wel maar ik had gelezen dat je eigenlijk rosin core zou moeten gebruiken etc..
[ afbeelding ]
Ik merk verschil.quote:
Oh nee sorry, heb inmiddels al 2x een nieuw nummer gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb je ge-SMSt, vond je nummer nog in mijn telefoon.
En hoe is die punt? Te groot vind SMD niet leuk
quote:What has sickened me most about these riots is last night, Dawsons music in Manchester got looted, and they stole one the faded sunburst les paul of Moore's that he donated to the shop, and signed, which was under lock and key behind the tills. What's worse is none of these dumb chavs will have a clue who Gary Moore is, and disgrace his memory by using his guitar as a riot weapon or firewood. Absolutely sickening.
gilmourguitar123 2 uur geleden
Tegen een vernielzuchtige massa is weinig tegen te beginnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
Ach shit happens, wel zonde though. Ook wel beetje slecht beveiligd dan.
Helaas dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tegen een vernielzuchtige massa is weinig tegen te beginnen.
jup, en het is pas het beginquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Zo dan! dat staat goed op je CV![]()
Gefeliciteerd !!!
Je had je strat toch weg of heb ik nou iets gemist?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor het eerste de loop funcite van m'n pod gebruikt![]()
Leuk speelgoed though![]()
Tof wandje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor het eerste de loop funcite van m'n pod gebruikt![]()
Leuk speelgoed though![]()
wtfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat was de bedoeling, die gast kwam hem testen, vond hem super enz. Tot hij m'n omgebouwde LTD zag en vroeg of hij voor de vergelijking eens mocht kijken hoe dat verschil was. Toen was hij verkocht en wou hij die hebbne. Maar die viel niet bepaald binnen zijn budget. En nu gaat hij een goedkope LTD kopen (kansloos)
Zo istie helemaalquote:
Ja de voglende keer prop ik ze allemaal onder m'n bedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
wtf
Voortaan niemand op je andere gitaren laten spelen dus
Hou 't topic niet altijd in de gaten dus had dat gemist denk ik
Wel een mooie collectie die je daar hebt hangen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo istie helemaal
[ afbeelding ]
Alleen dan nu een witte LTD ipv de witte SGdie hangt bij Dean nu
[..]
Ja de voglende keer prop ik ze allemaal onder m'n bed
Nee, dat is ook een LTD.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel een mooie collectie die je daar hebt hangen.En zie ik daar nou een Ibanez RGA hangen?
hmm hij lijkt wel echt ziek veel op de Ibanez RGA serie nu die daar zo hangtquote:
Geen idee, het moest alleen een ruigere look hebben a'la BC rich ofso. Maar hij ziet er zo baas uit dat ik hem wel moet hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef brother52 het volgende:
Wat hadden de ontwerpers ingenomen toen ze dat model bedachten?
En over 8 dagen met wat geluk ook nog een London City gold top en een London City nog iets naam vergetenquote:
Loop je ook te bieden? Dan zijn er dus twee uit het topic die tegen elkaar op biedenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En over 8 dagen met wat geluk ook nog een London City gold top en een London City nog iets naam vergeten
Ik bied niet op die set van 6 hea.!!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Loop je ook te bieden? Dan zijn er dus twee uit het topic die tegen elkaar op bieden
Maar mochten er nog gitaren overblijven van die 6, ben ik altijd geinteresseerd. Evt reparaties schrik ik ook niet zo van ben wel handig met electronica.quote:
Ja ik snap de vergelijking welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmm hij lijkt wel echt ziek veel op de Ibanez RGA serie nu die daar zo hangt![]()
[ afbeelding ]
Ibanez XF350 Falchion Black
Mijn nieuwste aanwinst, komt binnen binnen 2 weken
Oh nog best dom van me Ibanez RGA heeft normaal alle stemknoppen aan 1 kant ipv 2.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap de vergelijking wel
Ibanez
[ afbeelding ]
LTD
[ afbeelding ]
Ja, daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar mochten er nog gitaren overblijven van die 6, ben ik altijd geinteresseerd. Evt reparaties schrik ik ook niet zo van ben wel handig met electronica.
Edit:
Ligt het aan mij of mist de London City GT in die bundel van 6 beschadigde gitaren zijn witte slagplaat?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn wekker laden met Freedom Call bleek een goed idee! *stuiter*.
Oh, zeker, maar geen geld voorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Is die Ibanez art 120 geen leuk klus gitaartje voor jou Dean
Absoluut.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:56 schreef Dribbel_ het volgende:
En veel toffer dan die LC gitaren van die veiling natuurlijk
Dat is wel heel erg lang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog een aantal 15 meter gitaarkabels, 10 euro p/s.
Kijk, ideaal. Kan ze ook wel wat inkorten voor je hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang.
Dan kan ik mijn versterker in de woonkamer zetten en op bed gaan liggen spelen.
Eerst even wat andere handel zien te verkopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja kijk maar of je een keer geld over hebt
Wat voor kabel is het, en qua kwaliteit ed?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik houd het even in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, ideaal. Kan ze ook wel wat inkorten voor je hoor
Dat is nog best een mooi beestje dribbel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gitaristentopic prijs 330,-
Inclusief 81/60 EMG set
Doe is even weghalen hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gitaristentopic prijs 330,-
Inclusief 81/60 EMG set
Nja ik kan denk ik nog wel 250 euro ergens vandaan toverenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja zeker voor die prijs heb je echt een toffe gitaar
Maar hij ligt nu in een koffer onder het bed te verstoffen dus dat is weer minder
Nou dan mag je voor mij ook wel 250,- toverenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja ik kan denk ik nog wel 250 euro ergens vandaan toveren![]()
Kenk em een keer testen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan mag je voor mij ook wel 250,- toveren
Gitaar met die elementen voor zo goedkoop ? die ben je zo kwijtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die elementen ben ik zo wel kwijt, een lege gtiaar daarentegen is weer lastiger
Ja dat is special price for joe my friend. Elders op internet gaat hij voor wat meer wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef genakt het volgende:
[..]
Gitaar met die elementen voor zo goedkoop ? die ben je zo kwijt![]()
81/85![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn bij mij truowens nog nooit leeg gegaan
Ty, want ksit nu al tijden met mijn trouwe ibanez RGA. Maar ik erger me kappot aan het feit dat hij jumbo frets heeft. Kan nogal tergend zijn in wat lead partijen. En wil eigenlijk nu een gitaar zelf gaan bouwen daaromquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Voxhumana kan je bijna alles kopen
Mag ook wel buitelandsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hij vraagt om een Nederlands bedrijf
heb even op de site gekeken maar dat is niet echt nederlands volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:35 schreef brother52 het volgende:
Bij Voxhumana betaal je wel de hoofdprijs.
Dan kun je beter je spul bij Warmoth bestellen.
Dan zou ik idd warmoth doen, betrouwbaar en betaalbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mag ook wel buitelandsbedoelde het niet zo letterlijk
Warmoth ziet er zoiezo wat beter uit ik ga daar ff kijken
En uiteraard ga ik alleen voor een Flying V body.
En hoezo niet Nederlandsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
heb even op de site gekeken maar dat is niet echt nederlands volgens mij
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik wil weer eens wat gaan knutselen, door een eigen gitaar in elkaar te zetten.
Weet iemand een betrouwbaar nederlands bedrijf waar je gitaar onderdelen ed kan bestellen?
Dat is wel tof jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:39 schreef stefanhaan het volgende:
Het coole is mijn ouwe heer doet aan airbrushen. Dus dan zal de body uiteraard gesierd worden met een custom finish
Klopt, Kijk maar eens wat de locking tuners van schaller daar kosten. In Nederland betaal je voor een setje ruim 100 euro. En je hebt daar veel meer keuze in houtsoorten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik idd warmoth doen, betrouwbaar en betaalbaar
Van London City. Met degelijke metalen Neutrik stijl jacks. Voelt erg solide. Het is wat richting de speakerkabel, maar werkt perfect voor gitaar. Plaats vanavons wel even een foto.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat voor kabel is het, en qua kwaliteit ed?
is ook wel makkelijk om te weten
Ik heb dan ook heel bewust dit jaar nog niet op die site gekeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef stefanhaan het volgende:
Je hebt op warmoth wel echt vet veel keus zeg. Zelf gewoon van welk materiaal de body is.
ik voel me net een kind in een snoepwinkel
Eerst maar eens kijken wat het totaal plaatje qua onderdelen kostquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Kijk dan gelijk naar een 81/60 iedereen gaat altijd blind af op die 81/85 terwijl ik die 60 in de nek in alle opzichten er bovenuit vind steken
Kweet het maar zo'n beetje alle gitaren die ik lekker vind spelen hebben jumbo fretten. En dat vind ik wel waardeloosquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Het gaat je soweiso meer kosten dan een vergelijkbare gitaar uit de winkelVoor het goedkope hoef je het niet te doen
Met akkoorden en powerchords vind ik het wel chill.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat zie je wel veel ja, ik vind het juist fijn
Bij meer dan 7 of 8 meter krijg je toch ook wel tonesuck, of niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Nja ik merk nu zoiezo dat het fretten met mijn linkerhand amper/minder kracht kost na jaren van spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm mijn ervaring is juist dat dat makkelijker gaat![]()
Kost minder kracht om de snaar te fretten, je loopt alleen wel het risico je snaar vals te drukken als je hem te hard indrukt.
pff balen man, veel plezier inniedergeval nog.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben nu onderweg naar mn werk en pas 10 uur weer thuis
Wat voor vreemde opties kies je dan allemaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Als je je uitleeft met die neck builder dan zit je zo aan 500 dollar hoor.
En body idem
hoe vreemder hoe beter he. wel meteen goed doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor vreemde opties kies je dan allemaal?
Ik was voor de body en neck in totaal zo'n 600 dollar kwijt. Het is alles wat er dan nog bij komt wat het duur maakt. De verzendkosten, btw en invoerrechten komen daar dan nog eens bovenop.
Dat hangt natuurlijk ook van je budget afquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hoe vreemder hoe beter he. wel meteen goed doen
dat zoiezo maar als je een custom gitaar zelf gaat bouwen moet je gewoon zorgen dat geld geen probleem isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk ook van je budget af
Nee, je moet de mogelijkheden binnen je budget optimaal gaan benutten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat zoiezo maar als je een custom gitaar zelf gaat bouwen moet je gewoon zorgen dat geld geen probleem is
Ik zou dat persoonlijk wel lastig vinden want dan moet ik besparen op iets wat ik bv anders wil hebben en dan ga ik iets kopen wat me niet bevalt. Dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik zelf zou echt gek wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, je moet de mogelijkheden binnen je budget optimaal gaan benutten.
Ze vragen sowieso 35 dollar om je nek zo temaken als een wizard 2 (die speelt echt heerlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor vreemde opties kies je dan allemaal?
Ik was voor de body en neck in totaal zo'n 600 dollar kwijt. Het is alles wat er dan nog bij komt wat het duur maakt. De verzendkosten, btw en invoerrechten komen daar dan nog eens bovenop.
Hoezo besparen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou dat persoonlijk wel lastig vinden want dan moet ik besparen op iets wat ik bv anders wil hebben en dan ga ik iets kopen wat me niet bevalt. Dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik zelf zou echt gek worden
In dat geval kun je net zo goed geen budget hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo besparen?
Met een budget moet je creatief omgaan. Passen je wensen niet binnen het budget, dan stel je toch gewoon het budget bij?![]()
Het wordt toch altijd duurder dan waar je in het begin van uitgaat.
Ja, als je binding op de neck en/of body wil, wordt het inderdaad al snel een stukje duurder.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ze vragen sowieso 35 dollar om je nek zo temaken als een wizard 2 (die speelt echt heerlijk)
En dan nog wat opties. Ik begon bij 250 dollar en dat werd vanzelf meer.
100 dollar was voor die lining om je fretboard heen. dat ziet er tof uit en meer heb je er ook niet aan maargoed![]()
En ja ik was niet besparend bezig. Gewoon even rondgekeken en me uitgeleefd dan wil het wel hoor
Lakken moet je ook lekker zelf doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Body kom ik ook hoog uit hoor. lakken is daar ook duur. (en over zoveel geld doe ik het voorlopig nog niet zelf
Ik ga wel wat bestellen bij warmoth als ik mijn hbo heb gehaald.En dan me ook gewoon uitleven.
Krijg je een schijtlelijke gitaar omdat je er veelteveel hebt opgezetSoort van overpimp
Tof, Pink Floyd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Eindelijk
In perfecte staat, 5 euro
[ afbeelding ]
Ode brengen aan het kassameisje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
\Lief dagboek,
Een meisje achter de kassa bij de lokale super zit me steeds verliefd aan te kijken![]()
En vervolgens steeds te veel geld terug te geven![]()
* Tja wat doe je hé als je al jaren een vaste relatie hebt ..
/lief dagboek
Zo straks mijn Spaanse gitaar stemmen en eens kijken of ik er een beetje mooi geluid uit kan toveren
Van 2 walletjes snoepen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
\Lief dagboek,
Een meisje achter de kassa bij de lokale super zit me steeds verliefd aan te kijken![]()
/lief dagboek
Zo straks mijn Spaanse gitaar stemmen en eens kijken of ik er een beetje mooi geluid uit kan toveren
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ode brengen aan het kassameisje?
Dus..?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
ze kon mijn dochter zijn qua leeftijd dan hé
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
\Lief dagboek,
/lief dagboek
Dat welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus..?
Ook een oude bok verdient weleens een groen blaadje
Ach als je een knappe vriendin hebt Fok!t ze niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat wel![]()
* Als m'n vriendin dit leest![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
De causaliteit is niet wederkerig, beste KaMo.quote:
I see what you did there.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |