Dat ja. Als de prijs van die 6 gewoon een (stuk) lager was wat het interessant geweest. Nu niet echt meer...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:22 schreef Scary_Hairy het volgende:
Wat Dribbel zegt.
Als je kijkt naar een enkele tele hoef je helemaal niet zoveel te betalen en hoef je ook geen defect te verwachten.
(ik moet wel erbij zeggen dat ik vandaag nog niet naar de laatste prijzen heb gekeken.)
Tja, als de prijs nu al op 600 staat, kun je verwachten dat die aan het eind de 800-900 nadert.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
Precies. Eén iemand moet gewoon bereid zijn het risico te dragen. Zijn het allemaal kleine beschadigingen, dan kun je een mooie deal sluiten met de vaste bezoekers hier. Is het bagger, dan heb je dikke pech. Een andere manier is er volgens mij niet echt.
Snap dan ook niet wat degene die daar zitten te bieden hierin zien.quote:
We hebben de versterkers nogquote:
Naja het punt is je weet niet wat voor defecten die versterkers hebbenquote:
Volgens mij komen vooral handelaren op zo'n veiling af. Je weet wel, van die lui die op de markt en beurzen staan met instapmerken of enorme bakken snoeren. Die komen veelal bij dit soort dingen vandaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Snap dan ook niet wat degene die daar zitten te bieden hierin zien.
Leek mij ook wel de groep ja. Maar dat ze daar dan nog winst op maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij komen vooral handelaren op zo'n veiling af. Je weet wel, van die lui die op de markt en beurzen staan met instapmerken of enorme bakken snoeren. Die komen veelal bij dit soort dingen vandaan.
Klopt, maar ook daar hebben we Dean voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja het punt is je weet niet wat voor defecten die versterkers hebbenzelfde als voor de gitaren
Bij mij staat ie nog op 420 vervolgbodquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pcies, degene gaat over 3 weken, 5 maanden in Schotland studeren en het geld wat hij daarna nog overhoudt wil hij sparen voor een nieuwe versterker, dus begrijpbaar.
Maar dit was toch de verdeling:
Naturel Hollowbody : Burnaboy
Sunburst strat : Menno
Goldtop LP : Dean
Bas : Dean
Sunburst LP : Iemand91
PRS kloon : Menno
Mintgroen Tele : ??
De Tele is dus vrij, maar Burnaboy jij gaf in post 251 van het vorige top aan dat jou die wel wat leek?
Hmm, vervolgbod staat al op ¤580. Duurt niet lang of ik stap eruit(vanwege de onzekerheid van de toestand van die dingen)
Daar komen de BTW en veilingkosten nog overheen. Dan zit je ongeveer op 580quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij mij staat ie nog op 420 vervolgbod
Ja, hopen dat we geen slapende honden wakker maken, ik wil die partij scoren manquote:
Oh ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, hopen dat we geen slapende honden wakker maken, ik wil die partij scoren man
Maarja, het is voor die opkopers een veel groter risico, en vaak veel kostbaardere reparatie dan een gitaar.
Als je het laat doen tenminste
Uitgaan van het ergste is wel slim. Maar zoiezo die versterkers zien er niet echt badass uit.quote:
Klopt, zijn ook redelijk simpele gitaar/bascombootjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uitgaan van het ergste is wel slim. Maar zoiezo die versterkers zien er niet echt badass uit.
Kan je denk ik nog beter gewoon langs de Feedback gaan en een Line VI spider halen ofsoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt, zijn ook redelijk simpele gitaar/bascombootjes
Dat denk ik dan ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan je denk ik nog beter gewoon langs de Feedback gaan en een Line VI spider halen ofso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |