Nou dat is ook misluktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef guitarist het volgende:
KUT! "Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens"
edit: open jij hem maar, ch.j.e_van_hulthem
Vergeven, ach, als je eikelig wil zijn, koop je die hele set en hou je hier verder je mond. Veiling is gewoon open.quote:
/zeik modusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even spammen![]()
[TK] Epiphone Les Paul Standard Ebony
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
/zeik modus
Wat is uit testen?![]()
Uitproberen of testen bedoel je denk ik
Daar kan natuurlijk altijd over gepraat wordenquote:
Klopt ja, niet aan gedacht. Dan gooi ik er wel een paar op V&A ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vergeven, ach, als je eikelig wil zijn, koop je die hele set en hou je hier verder je mond. Veiling is gewoon open.
Nee joh, had er misschien over nagedacht als niemand zich er nog voor gemeld had.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar kan natuurlijk altijd ocer gepraat worden
De versterkers staan gelukkig nog op 100 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
Hij was offline dus...
En fuck man, het bod op daan staat al op ¤430 (all in), ¤470 is het volgende bod.
9 (9!) dagen voor het einde al...
Tuigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lelijk dit, een van mijn favoriete bands is bestolen van bus + aanhanger tijdens tour... hoop vette spullen kwijt!
http://chicago.craigslist.org/chc/msg/2536326530.html
Degene wie het gedaan heeft, heeft wel een mooi assortiment aan pedaaltjes.quote:
Denk dat je in de war bent met Dio. Tenminste, ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef BurnaBoy het volgende:
Ben blij dat ik alleen vrijdag naar huntenpop ga hoor.
Zaterdag is alleen maar troepOp dio na iig.
Diegene die het gedaan heeft stenig ik het liefst met die pedalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Degene wie het gedaan heeft, heeft wel een mooi assortiment aan pedaaltjes.
Dat welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Diegene die het gedaan heeft stenig ik het liefst met die pedalen.
Ja heb geboden op 2 London City's. Namaak les paul uit 2008 goldtop variant en eentje met zwart/rode lak.quote:
Ik heb ze ergens op mijn externe harde schijf. PM je emailadres even, dan stuur ik ze zo op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
In ver verleden heeft iemand hier pdf's gepost met van die kampvuur liedjes.. Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden?
Ze staan hier in de OPquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
In ver verleden heeft iemand hier pdfjes gepost met van die kampvuur liedjes.. Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden?
Dat scheelt mij weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze staan hier in de OP
Leer hier gitaar spelen #24 Waar ondertussen geen reet veranderd..
Nu je het zegt. Ik ging uit van dode dio. Maar dit zal die rapkneus wel zijn zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Dio. Tenminste, ik hoop het.
Ik hoop het voor je. Maar ik betwijfel het laatstequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja heb geboden op 2 London City's. Namaak les paul uit 2008 goldtop variant en eentje met zwart/rode lak.
Als de boden zo blijven 2 gitaren voor 205 euro xD
Die Brian! Wat een held!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb ze ergens op mijn externe harde schijf. PM je emailadres even, dan stuur ik ze zo op.
Die iemand was Brian trouwens
Zo dat doe je snelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze staan hier in de OP
Leer hier gitaar spelen #24 Waar ondertussen geen reet veranderd..
Stiekem ben je het zelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik ging uit van dode dio. Maar dit zal die rapkneus wel zijn zeker.
Er is ook een klootviool die onder mijn username( hier op fok) rapt
Veel plezier![]()
Op twitter is dit ook irritantMentions krijgen van negers enz
![]()
Dat is echt lang geleden!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb ze ergens op mijn externe harde schijf. PM je emailadres even, dan stuur ik ze zo op.
Die iemand was Brian trouwens
Dan weet ik het niet, ik heb ook die twee PDF's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die Brian! Wat een held!
[..]
Zo dat doe je snelGoed geheugen?
Maar volgens mij waren het andere... Stuk of 4 waren het er.
En nog steeds geen enkele van geleerdquote:
Jep gewoon een plaat zwart karton voor mijn hoofd met 2 ooggaten eruit geknipt en rappen maarquote:
Ik heb de eigenschap om de meest vreemde dingen te onthouden (erg handig bij triviant) maar vraag me niet wat ik afgelopen weekend gegeten heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die Brian! Wat een held!
[..]
Zo dat doe je snelGoed geheugen?
Ik heb thuis geloof ik ook nog wat op mijn pc staan. Geen idee of dat dezelfden zijn maar ik zal vanavond eens voor je kijken.quote:Maar volgens mij waren het andere... Stuk of 4 waren het er.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Haha goede eigenschap![]()
Alvast bedankt! Waren van die standaard kampvuurliedjes (lion sleeps tonight, summer of 69 enz enz de bekende meezingers), maar die zijn ideaal als je 2 weken gaat surfen
Bedankt voor de tip! Moet nog even 10 meter nieuwe coax halen, helft van mijn zenders doet het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
* Iemand91 dagdroomt omdat hijzelf de zon niet opzoekt![]()
EDIT: m'n vader vind m'n tv keuze wel goed: 40", LED en internetgebeuren.![]()
Dat lijkt mij ook heel leuk om te hebben dus ik hou me aanbevolenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Haha goede eigenschap![]()
Alvast bedankt! Waren van die standaard kampvuurliedjes (lion sleeps tonight, summer of 69 enz enz de bekende meezingers), maar die zijn ideaal als je 2 weken gaat surfen
Kijk je analoog?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Moet nog even 10 meter nieuwe coax halen, helft van mijn zenders doet het niet.
Found it!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel leuk om te hebben dus ik hou me aanbevolen
Wat goed! Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Found it!!
http://www.rikbrand.nl/in(...)rliedjes-downloaden/
Digitale tv met wat HD pakkettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kijk je analoog?
Maar dure hobby tv kijken: LED tv, ziggo houder, smartcard, internetkabel
(welke ik mag gaan trekken...in 1,4 m hoge kelder...in het donker...kijken of het door de gaten v.d. vloer kan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |