Wij hebben er 1 over, mag je wel voor mooie prijs hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Mijn GAS weer moeten inperken.... kom er net achter dat beide controllers van de PS3 kapot zijn...
Wat is een mooie prijs?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 over, mag je wel voor mooie prijs hebben
Ik vind de 1e prijs altijd wel mooi.quote:
20 euro ofzo?quote:
Als je er mee gaat gooien kun je de garantie wel vergeten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Eerst kijken of ik het op garantie kan gooien.
Ooit trailer van gezien, is met Metallica muziek toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef guitarist het volgende:
Wie linkte in het vorige topic de film Hesher? Thanks! Beste. Film. Ever!!
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ooit trailer van gezien, is met Metallica muziek toch?
ikkequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef guitarist het volgende:
Wie linkte in het vorige topic de film Hesher? Thanks! Beste. Film. Ever!!
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, hij wil de groene tele niet, dus die is weer vrij.
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.quote:
Pics!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daan veilingen. Kleine partij B keuze London City gitaren. We zitten te plannen om met zijn allen die partij aan te kopen en te verdelen.
Staan op de site van Daanquote:
Zit mobiel, link niet bij de hand. Zal hem in de pauze even opzoeken.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Aresdreams het volgende:
jeejgeslaagd voor me Cisco TSHOOT examen, nu ben ik CCNP'er
![]()
[/ nerdmode]
quote:
Digital Love solo moet wel te doen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gefeliciteerd
Pff ik denk ff een Daft Punk nummer leren op de gitaar, verdomd snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |