okeee, kun je doen... jeweetnooitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:48 schreef JoaC het volgende:
Ik zal haar erop aanspreken als een laatste kans
De enigen die zich belachelijk maken zijn degene die er op reageren. Oftewel de bekende spreekwoord van schoen passen. En ja, hij bewijst toch maar dat ik het bij het rechte eind heb. Janken in FB net zoals een tijd geleden in FB hij bij hoog en laag Scanman1 verdedigde in zijn absurde ideeen. En nee, ik ben niet bepaald vergeetachtig, eens komt de boemerang terug die je zelf gooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:48 schreef JoaC het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze vooral zichzelf belachelijk maakt,
Maak je toch niet belachelijk JoaC met je aanspreken en laatste kans. Ik had je toch wat hoger ingeschat maar blijkbaar ben je banger voor je vaste msn slowchatkliek dan ik dacht.quote:en met de naamsverbasteringen is ze wel bewust aan het beledigen
Ik zal haar erop aanspreken als een laatste kans
Schei toch uit met je gejammer, ik klaag toch ook niet dat je mij indirect uitmaakt voor hufter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
okeee, kun je doen... jeweetnooit
maar het zal niet helpen, vrees ik
Net zoals Remspoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef remlof het volgende:
Ah, Dr.Niksnuta loopt weer te janken in FB.
Ik ook niet, ik reageer op een vriend van je die hier tranen met tuiten huilt over naamsverbastering.quote:
Ben je jaloers dat ik je niet heb genoemd? En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Naamsverbasteringen zijn tof.
Dr. Kwartjeshoer.
Heb ik je gekwetst?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik je niet heb genoemd? En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?
Jouw nick is natuurlijk al erg genoeg. Een verwijzing naar GeenStijl.....quote:
Gelijk weer persoonlijk worden. Het was zo leuk, maar jij deelt gelijk een paar klappen uit onder de gordelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
Lekker belangrijk, natte krant.
En jouw naam slaat al helemaal nergens op, KoosZeezoogdier
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
Err *kuch*
Ad hominem optima forma: [Centraal] De PVV - Deel #50
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
Err *kuch*
Ad hominem optima forma: [Centraal] De PVV - Deel #50
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik je niet heb genoemd? En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En nee, zo ver en grof ga ik niet, het mag best wat stekelig zijn maar onbeschoft?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tja, en dan het beroemde Fok!Vee. Ik bedoel degene die het product is van een gnoom en een crackhoertje in de jammerlijke combinatie met een kwalitatief goedkoop condoom. Tijdens zijn geboorte verdwaald is tussen endeldarm en de normale geboortekanaal waardoor hij zelfs nu nog door de ether zijn strontlucht verspreidt.
De Hamasafdeling van het platteland doet ook zijn best zie ik en uiteraard als hekkensluiter tot nu toe mag het grootste roddelwijf van Fok! even zijn klapperboomhut verlaten om deze gelegenheid niet missen.
quote:
Vind ik nog wel meevallen op de flame van Vee oftewel Verbal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |