top. tnx voor je reactie iigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Achter de schermen uitgebreid besproken en behandeld.
Oh maar tenenkrommendheid is geen criterium om iets dicht te gooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is wel tenenkrommend, dat weet je toch wel hè...
Jawel, want dat doet pijn...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh maar tenenkrommendheid is geen criterium om iets dicht te gooien
Tja het kwam steeds weer neer op persoonlijk geneuzel en anderen uitmaken voor henk of ingrid, lijkt me niet zo nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef betyar het volgende:
Wie zijn henk en ingrid?
Wat jammer nou, het begon net leuk te worden. Anyway toch tijd voor voetbal.
Lolquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het kwam steeds weer neer op persoonlijk geneuzel en anderen uitmaken voor henk of ingrid, lijkt me niet zo nodig.
Vroeg het topic en dan dus ook de posters erin dan ook om. Het had een hoog ONZ gehalte.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het kwam steeds weer neer op persoonlijk geneuzel en anderen uitmaken voor henk of ingrid, lijkt me niet zo nodig.
Nou ja, het was en werd ook wel steeds meer een kansloos topic. Ik ben blij dat ik heb bijgedragen aan de sluiting ervan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie, wat ik zei, kritiek op duke heeft ook in feedback geen enkele zin.
Ik heb niet over het topic.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, het was en werd ook wel steeds meer een kansloos topic. Ik ben blij dat ik heb bijgedragen aan de sluiting ervan.
Een befehl ist befehl mentaliteit hekelen is wat ik deed in jouw richting in een topic in een ander subforum volgens mij bijna een jaar geleden waarbij jij veel vaker mensen uitmaakt voor van alles (je bent nogal dol op DDR vergelijkingen bijvoorbeeld). Nogal wat boter op jouw hoofd dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lol
Nee, maar anderen uitmaken voor Nazi, dat vind jij zeer nodig.
Tja wat jij uitkraamt komt wellicht niet volledig over. Je zou kunnen proberen te beginnen met onderbouwen van je punten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie, wat ik zei, kritiek op duke heeft ook in feedback geen enkele zin.
Heerlijk deze diplomatieke uitspraken terwijl het niemand in POL een zak kan schelen wat er in de SC gebeurt (goddank).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Achter de schermen uitgebreid besproken en behandeld.
Welk tekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef Picchia het volgende:
[POLCAFE #2532] Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring.
Kan iemand dat gekke teken voor me uit de TT halen?
Nee, de ' in de TT leek op een Z met een dakje of iets omdat de OP een keer was aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
Aha, weer wat geleerd op deze mooie oktoberdag.
Neen du_ke, je bent al te oud voor ze, koest, af, gedraag je!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef du_ke het volgende:
Fuck de tekens van de kardinaal (hoewel dat ook dubieus klinkt)
Nee, hou 'm alsjeblieft open. Zakt vanzelf wel weg....quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef robin007bond het volgende:
Slechte rip-off van het ONZ-topic, kan wel dicht.
Verzin een leuk onderschrift #1 politici/mensen/dieren vinden....
[POLMEET] D-Day: 12 - 11 - 11 #2quote:Op donderdag 3 november 2011 09:15 schreef eriksd het volgende:
Is er nog iets van een masterplan om al die persoonlijke vetes te bezweren of wordt het echt matten?
quote:
Kan je morgen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |