Wien's vrouw zei dat ook vannacht.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ik dacht gestolde melk, weer wat geleerd.
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef De_Nuance het volgende:
Je dacht toch niet echt dat borsten uit gestolde melk bestonden VS?
Truequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijpquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar natuurlijk is dat dan eigenlijk gerijpte kaas dus ik zat er altijd naast.
quote:
Gelukkig heb ik net m'n eten op en ben ik even immuun voor dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijp
De gorgonzola op mijn pizza was inderdaad al op toen ik dit uit mijn vingers wist te toveren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net m'n eten op en ben ik even immuun voor dit soort opmerkingen.
Hm, het is in ieder geval altijd goed te zien dat uwe heerschap strak in pak boodschappen doet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gorgonzola op mijn pizza was inderdaad al op toen ik dit uit mijn vingers wist te toveren.
Een vreselijk camerahoek, dat dan weer wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, het is in ieder geval altijd goed te zien dat uwe heerschap strak in pak boodschappen doet.
quote:
Mijn eten, wat doe je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gerijpte brieranden bevinden zich aan weerszijden van het toompje. Smeerpijp
Sorryquote:
Als je in pak rondloopt in de Lidl.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
Waar kan je geen misplaatst gevoel van superioriteit krijgen?
Diarree.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
Waar kan je geen misplaatst gevoel van superioriteit krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |