Mijn originele post bevatte uitgebreidere informatie, maar ik laat het oordelen aan andere mods/users over.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:37 schreef Tchock het volgende:
Klacht: het sluiten van mijn MN-topic voor deze later geplaatste, minder uitgebreide van de heer JoaC.
Mijn mening:quote:Op donderdag 15 september 2011 16:44 schreef JoaC het volgende:
Mijn originele post bevatte uitgebreidere informatie, maar ik laat het oordelen aan andere mods/users over.
N&A moet beoordelen of ze topic daar willen, ik vind het een topic hier waard vanwege de discussie die het oproept.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef Tchock het volgende:
Ik besef me dat het klinkt alsof ik zeik, en hierna hou ik er daarom ook over op, maar waarom blijft deze dan wél weer open! Miljoenennota dag te vroeg online gezet
Kortquote:
Heel langquote:
En de TT fatsoeneren en TS een ban voor 4 jaar geven?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand het POLcafe weer in de reeks schoppen?
Merci beaucoup kusje kusje knuff knuff.
Ik stel me neutraal op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:37 schreef betyar het volgende:
[..]
En de TT fatsoeneren en TS een ban voor 4 jaar geven?
Zo ben ik.quote:
Done.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
Kan iemand het POLcafe weer in de reeks schoppen?
Merci beaucoup kusje kusje knuff knuff.
Merci.quote:
masochistquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Merci.
Toch moet je een keer pleiten voor mij aan het roer hier.
Nah, lijkt me oprecht leuk.quote:
Los van het feit dat zo'n topic dichtgaat, vind ik het sowieso maar niks dat echt alles rondom een partij in een centraal topic moet worden gedumpt, met een titel die de lading allang niet meer dekt: [CENTRAAL] PvdA #10 - Waar Samsom en Timmermans de media domineren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:52 schreef Hexagon het volgende:
Lilian Ploumen weg als partijvoorzitter van de PVDA
Het sluiten van deze snap ik niet helemaal. Zo erg zijn de reacties toch niet? En op zich een interessant topic voor speculaties over de nieuwe voorzitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |